Neem ik de Roze truiquote:
werk er nietquote:Op woensdag 5 september 2007 08:12 schreef staticdata het volgende:
Werknemer van de maand in de Mcdonalds te Apeldoorn:........Foxie!!!!!!
Je staat toch 15km lang op de pedalen, waar maak je je druk overquote:Op woensdag 5 september 2007 09:11 schreef staticdata het volgende:
omdat ik binnen 30 seconden al een lamme zak heb en binnen 1 minuut in een houten reet
nou die eerste 30 seconden zit je dus nog op het zadel, daardoor gaat me zak zo hangen dat het telkens tegen de stang aan slaatquote:Op woensdag 5 september 2007 09:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Je staat toch 15km lang op de pedalen, waar maak je je druk over
Waarom neem je geen damesfiets dan?quote:Op woensdag 5 september 2007 09:14 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou die eerste 30 seconden zit je dus nog op het zadel, daardoor gaat me zak zo hangen dat het telkens tegen de stang aan slaat![]()
omdat ik het stiekum wel lekker vindquote:Op woensdag 5 september 2007 09:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Waarom neem je geen damesfiets dan?![]()
![]()
Als je boven ben wil ik er anders ook best nog wel een paar tikjes tegen geven hoor..quote:Op woensdag 5 september 2007 09:19 schreef staticdata het volgende:
[..]
omdat ik het stiekum wel lekker vind![]()
![]()
![]()
nee ik weet nog niet. eerst kijken hoeveel geld ik straks nog heb
Benzine zal iets van 75,- de man zijn.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:19 schreef staticdata het volgende:
nee ik weet nog niet. eerst kijken hoeveel geld ik straks nog heb
Dat kreeg de laatste toch sowieso?quote:Op woensdag 5 september 2007 09:22 schreef ursel het volgende:
Als je boven ben wil ik er anders ook best nog wel een paar tikjes tegen geven hoor..![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 09:22 schreef ursel het volgende:
[..]
Als je boven ben wil ik er anders ook best nog wel een paar tikjes tegen geven hoor..![]()
![]()
Je kunt het natuurlijk zo gek maken als je wilt dat is een feit maar ik zie geen reden waarom ik met m'n huidige fiets niet de Alpe op zou kunnen (als er een normaal zadel op zou zitten, het frame hoger zou zijn en er geen slag in t wiel zou zitten). Koste me geloof ik 45,- op MPquote:Op woensdag 5 september 2007 09:27 schreef escape_nl het volgende:
Waar halen jullie de fiets dan?
Die kreeg toch het Viro pakket van Baus toch?quote:Op woensdag 5 september 2007 09:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Benzine zal iets van 75,- de man zijn.
Fiets kan voor een euro of 100,- en kun je na afloop ook nog verkopen natuurlijk![]()
Eten, slapen etc. zal nog een euro of 50 extra kosten dus ik denk dat je uiteindelijk voor een euro of 200 wel de berg op kan, als je je fiets wilt houden dan nog iets meerHeb je wel een erg mooie ervaring voor terug natuurlijk
[..]
Dat kreeg de laatste toch sowieso?
Ik heb alleen zo'n electrique..quote:Op woensdag 5 september 2007 09:28 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
als het kan met een vliegenmepper![]()
Mja, met zo'n klim lijken mij goede tandwielen en ketting wel een vereiste..quote:Op woensdag 5 september 2007 09:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk zo gek maken als je wilt dat is een feit maar ik zie geen reden waarom ik met m'n huidige fiets niet de Alpe op zou kunnen (als er een normaal zadel op zou zitten, het frame hoger zou zijn en er geen slag in t wiel zou zitten). Koste me geloof ik 45,- op MP![]()
Ik ga er zelf denk ik wel iets meer in steken omdat ik het ook erg leuk vind en dus ook wel eens door zou kunnen gaan met fietsen en dan is beter materiaal wel fijn maar voor een keertje recreatief de Alpe d'Huez op gaat bestSowieso kan er weinig van je fiets afvallen als je nog geen 20km/u fietst
Op MP staan er echt schrikbarend veel voor die prijs. Blijft 2e hands en heb er geen een nog gezien, maar zullen best wel wat redelijke zijn voor dit evenement. Gewoon in de buurt een aantal uitproberen/bekijken.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:33 schreef escape_nl het volgende:
das waar maar voor 100 euro heb je niet echt een goede fiets lijkt me.
Maar ik hou me aanbevolen voor een tip
Het is net zoals in de echte wereld. Kwaliteit kost geld.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:33 schreef escape_nl het volgende:
das waar maar voor 100 euro heb je niet echt een goede fiets lijkt me.
Maar ik hou me aanbevolen voor een tip
quote:Op woensdag 5 september 2007 09:39 schreef escape_nl het volgende:
Deze week een orgineel Rabobank wielerpakje ophalen, je moet wat eisen stellen als je een hypotheek afsluit bij de Rabobank
Neemt niet weg dat Ursel alleen al op gewicht een voorsprong heeft op Jorrit.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:37 schreef escape_nl het volgende:
dat zegt niets, je benen moeten een goede dag hebben
Je dacht toch niet dat het makkelijk zou zijn he? Dat we 2000km rijden om ergens een vlakke etappe van 15km te gaan rijdenquote:
Waarom gaan we hem in de tegenrichting rijden?quote:Op woensdag 5 september 2007 09:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat het makkelijk zou zijn he? Dat we 2000km rijden om ergens een vlakke etappe van 15km te gaan rijdenBikkelhard afzien en boven aan de top wacht het koude bier op ons
quote:Op woensdag 5 september 2007 09:54 schreef ursel het volgende:
Waarom gaan we hem in de tegenrichting rijden?
Beginnen we niet gewoon bij 1?![]()
Jullie gingen toch 2 dagen (voor zover ik gelezen heb). Dag 1 omhoog, dag 2 omlaag. Kijken wie er dan nog over isquote:Op woensdag 5 september 2007 09:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Waarom gaan we hem in de tegenrichting rijden?
Beginnen we niet gewoon bij 1?![]()
Gister zo'n grote mond over dat je 20km in een kwartiertje fietste enzo maar als het er op aan komt gewoon terugkrabbelenquote:Op woensdag 5 september 2007 10:09 schreef ursel het volgende:
Ho hoIk heb nog steeds niet beloofd dat ik die veegauto uit kom..
![]()
Toen ik nog geen OV had en een goddelijk lichaam ja..quote:Op woensdag 5 september 2007 10:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Gister zo'n grote mond over dat je 20km in een kwartiertje fietste enzo maar als het er op aan komt gewoon terugkrabbelen
quote:Op woensdag 5 september 2007 10:29 schreef ursel het volgende:
Toen ik nog geen OV had en een goddelijk lichaam ja..![]()
Ja baas..quote:Op woensdag 5 september 2007 10:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Je hebt een jaar om te trainen. Ik ben ook 10kg kwijt geraakt en er zal vast nog wel meer volgen voor het eindelijk april is. Dat goddelijke lichaam komt vanzelf
20km/uquote:Op woensdag 5 september 2007 09:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk zo gek maken als je wilt dat is een feit maar ik zie geen reden waarom ik met m'n huidige fiets niet de Alpe op zou kunnen (als er een normaal zadel op zou zitten, het frame hoger zou zijn en er geen slag in t wiel zou zitten). Koste me geloof ik 45,- op MP![]()
Ik ga er zelf denk ik wel iets meer in steken omdat ik het ook erg leuk vind en dus ook wel eens door zou kunnen gaan met fietsen en dan is beter materiaal wel fijn maar voor een keertje recreatief de Alpe d'Huez op gaat bestSowieso kan er weinig van je fiets afvallen als je nog geen 20km/u fietst
quote:Op woensdag 5 september 2007 09:45 schreef escape_nl het volgende:
Kunnen we Frank niet bij de finish in een hok stoppen en aan te moedigen en dan uit het raam laten hangen, hoeft ie verder niets te doen en dat is ie gewend, raamambtenaar
ambtenaren logicaquote:Op woensdag 5 september 2007 10:50 schreef escape_nl het volgende:
wat heeft de ps3 er nu weer mee te maken?
das waarquote:Op woensdag 5 september 2007 11:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet ik 't. Ik maak gewoon een zelfde nutteloze opmerking dan hem
Dit is de enige echte in het zuiden Escape:quote:Op woensdag 5 september 2007 09:27 schreef escape_nl het volgende:
Waar halen jullie de fiets dan?
Heb je de beta niet dan...quote:Op woensdag 5 september 2007 11:17 schreef ursel het volgende:
Demo Enemy Territory: Quake Wars komt op 10 september
Maandag komt ook de nieuwe PC, kunnen we hem gelijk uittesten..
Leuk en aardig, maar ik heb 0 verstand van racefietsen, dus ik weet niet wat voor onderdelen ik moet bestellen.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:16 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dit is de enige echte in het zuiden Escape:
http://www.hopmansfietsgigant.nl/
Mijn collega bouwt amateur en proffietsen op en koopt frames rechtstreeks bij de fabriek. Als je een lijstje maakt zal ik het hem eens vragen, (groep-frame-zadelpen-balhoofd-krankstel-zadel-wielen-trappers/clips). Veel haalt hij bij Hopmans en bij zijn oude baas die een wielrensport winkel heeft ergens bij Rucphen.
Ik ga er ook eentje bij hem bestellen.
Een mogelijkheid is dat wanneer je voor een eigensamengestelde fiets wil gaan, dat ik je kan helpen met een samenstelling maken op basis van advies van mijn collega. Zaken die bepalen wat je neemt zijn:quote:Op woensdag 5 september 2007 11:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar ik heb 0 verstand van racefietsen, dus ik weet niet wat voor onderdelen ik moet bestellen.
Ik moet gewoon een fiets hebben die 100kilo kan dragen en het liefst ook een motor heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |