Neem dan trimschoenen ipv clips...nu is je linker afgebroken van de schoen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:32 schreef FJD het volgende:
Ik had wel iets meer verwacht hoor. Fietsend was het al geen uitdaging maar lopend met extra gewicht stelde het ook weinig voor![]()
is vrij logisch, een liggend toetsenbord voor als je zit en een staand toetsenbordt voor als je er bij ligt, aan de toetsen kun je zien dat er bij voorkeur op de buik gelegen dient te worden, dit zorgt automatisch voor minder pr0n waardoor er vanzelf meer bandbreedte overblijftquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Een toetsenbord dat rechtop staat?
quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Een toetsenbord dat rechtop staat?
Nee hoor, je komt echt wel boven, je doet er alleen heel lang over.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat bergverhaal wordt echt kansloosVoor zoiets heb je een paar jaar training nodig anders haal je de top echt niet. En dan niet alleen conditietraining maar ook op de fiets.
Nu al terugkrabbelen? Niet doen joh, ik had ingezet op volgende zomerquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat bergverhaal wordt echt kansloosVoor zoiets heb je een paar jaar training nodig anders haal je de top echt niet. En dan niet alleen conditietraining maar ook op de fiets.
Onze beroeps-afhaker.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
kijk je gaat nu al van niet te doen naar bijna niet te doen. nog even en je hebt de volle overtuiging dat het je luktquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Niks afhaken oid, het is gewoon bijna niet te doen zonder veel training. Ik heb echt niet veel tijd door m'n werk en opleiding om te gaan trainen etc. Buiten fitnessen om dan...
Ik wil wel eens een succesverhaal lezen
Fijn dat jij er altijd weer iets positiefs uit weet te halenquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:03 schreef staticdata het volgende:
[..]
kijk je gaat nu al van niet te doen naar bijna niet te doen. nog even en je hebt de volle overtuiging dat het je lukt.
Misschien een ideetje voor de fietsers om een keertie samen in limboland een dagje te testen
sterk idee..quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:03 schreef staticdata het volgende:
[..]
kijk je gaat nu al van niet te doen naar bijna niet te doen. nog even en je hebt de volle overtuiging dat het je lukt.
Misschien een ideetje voor de fietsers om een keertie samen in limboland een dagje te testen
Graag gedaanquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Fijn dat jij er altijd weer iets positiefs uit weet te halen![]()
Goed idee!
1. Train op de fitnessquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Fijn dat jij er altijd weer iets positiefs uit weet te halen![]()
Goed idee!
transformersquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:12 schreef jpjedi het volgende:
Ook grappig trouwens..
Koop je hier een paar DVD`s bij een keten als free recordshop. netjes met hoes en gesealed ALSOF het een originele is..
is het gewoon een cam/telecine.![]()
![]()
ik rijd hem wel in 1,5 uur, zeker, heb nu dit jaar al 1500 km in de benenquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Onze beroeps-afhaker.
Veel vrienden en kennissen van mij hebben hem gereden en het is echt wel te doen hoor. Verwacht geen tijden alla Kuipers of Gert Jacobs maar binnen 2,5 uur moet iedereen met lichte training aan kunnen komen.
Binnen het uur is niet reel voor niemand hier.
check hier amateurtijden van de klim.
Het olifantje heeft nog het record vanaf 1997 met 37 minuten nog wat.![]()
Hoor ik daar deelnemer zes?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:50 schreef escape_nl het volgende:
ik rijd hem wel in 1,5 uur, zeker, heb nu dit jaar al 1500 km in de benen
Ik heb geloof ik 5x de supermarkt en weer terug. MET volle boodschappentasquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:54 schreef escape_nl het volgende:
misschien wel, ligt aan het vervoer daarheen en of ik vrij kan krijgen tijdens die tijd.
Overigens is die 1500 km, 1200 km op de spinningbike en 300 op de mountainbike op de weg
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:14 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik heb nog wel het Margriet kookboek in .pdf voor je, Foxie!
Mooi tochquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:38 schreef -Raffie- het volgende:
Zo net een stukje gefiets. Moet nog veel trainen om die berg op te komen![]()
Er denderd zometeen gewoon een heel pelethon die heuvel op joh..quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Mooi tochDat hoort erbij.
Doe je ook mee Baus, jij bent ook wel zo'n mannetje van het afzien
Tour de BoFquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:56 schreef ursel het volgende:
Er denderd zometeen gewoon een heel pelethon die heuvel op joh..
je gaat je toekomstige werkplek bezoekenquote:Op woensdag 5 september 2007 07:58 schreef Silver_Shark het volgende:
Straks lekker na de Mac in apeldoorn... excursie van ROc apeldoorn
quote:Op woensdag 5 september 2007 08:01 schreef staticdata het volgende:
[..]
je gaat je toekomstige werkplek bezoeken![]()
Kijken hoe de exclusieve keuken van McDonalds wordt bereidquote:Op woensdag 5 september 2007 08:01 schreef staticdata het volgende:
je gaat je toekomstige werkplek bezoeken![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 08:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Kijken hoe de exclusieve keuken van McDonalds wordt bereid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |