Is goed, morgen zal ik me route van 4,18km gaan lopen en dan horen jullie wel hoe lang ik er over heb gedaan. Ik hoop toch wel binnen de 30min te lopen.quote:Op maandag 3 september 2007 13:01 schreef FJD het volgende:
Je eerste streven is 4km lopen in 24min.
Kom opWe horen morgen het resultaat wel.
Vanmorgen weer anderhalf uur gesnoozedquote:Op maandag 3 september 2007 13:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Mijn snooz duurt zo'n 3 kwartier. Heerlijk man.. Alleen Sanne is er niet zo blij mee..
Ursel censuur dienst...quote:Op maandag 3 september 2007 10:46 schreef ursel het volgende:
[..]
Heeft niks met snappen te maken, maar je kan ook gewoon zeggen dat PS3 alles goed kan en niet zo gedetaileerd en zeker niet hetzelfde verhaal zo vaak..That's all.
![]()
He Arie..Brandweer aanname eis in Breda is 5 km in 24 minuten.. Ik heb echt zwarte sneeuw gezien terwijl toen mijn conditie nog op peil was..nu is het bagger..quote:Op maandag 3 september 2007 13:01 schreef FJD het volgende:
Je eerste streven is 4km lopen in 24min.
Kom opWe horen morgen het resultaat wel.
quote:
Autocad kon ik mee lezen en schrijven in 2D. (Versie 12-14..quote:Op maandag 3 september 2007 14:07 schreef Viro het volgende:
Denk ik een leuke opdracht te krijgen op me stageplek, mag ik de bouwtekening van de Ahoy gaan aanpassen dmv van 3d laserscansSchijt veel werken met autocad, de enigste tekenprogamma waarmee ik totaal niet kan werken
![]()
Ik zal P2000 in de gaten houden voor regio Apeldoorn.quote:Op maandag 3 september 2007 13:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Is goed, morgen zal ik me route van 4,18km gaan lopen en dan horen jullie wel hoe lang ik er over heb gedaan. Ik hoop toch wel binnen de 30min te lopen.
Wanneer begin jij trouwens met fietsen? In Juni de Alpe d'Huez op toch?quote:Op maandag 3 september 2007 15:03 schreef jpjedi het volgende:
Ik zal P2000 in de gaten houden voor regio Apeldoorn.![]()
Oh ja..kut..quote:Op maandag 3 september 2007 15:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Wanneer begin jij trouwens met fietsen? In Juni de Alpe d'Huez op toch?
[afbeelding]
Kijk dat zijn stijgingspercentages!
Je bent iig in bewegingquote:Op maandag 3 september 2007 15:19 schreef jpjedi het volgende:
Ik loop nu grote bogen rond die Gym hier in het gebouw.![]()
Niks over het grootste corso van Europa HEquote:Op maandag 3 september 2007 09:31 schreef RudyCarell het volgende:
Je zal gisteren maar naar Omroep Brabant hebben zitten kijken... Bloemencorso Zundert![]()
Juh.... Ik heb niet voor niets bijna de hele dag gekeken! De winnaar is btwquote:Op maandag 3 september 2007 15:23 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Niks over het grootste corso van Europa HE..
Dat is de trots van onze regio en een groot zuipfestijn.
Baal er ook van dat ik er niet bij ben dit jaar. Wel onhandig is dat meeste van mijn collega`s in NL met een kater op bed liggen en ik dus niemand op ons NL kantoor kan bereiken.quote:Op maandag 3 september 2007 15:39 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Juh.... Ik heb niet voor niets bijna de hele dag gekeken! De winnaar is btw
[afbeelding]
quote:Het dorp is leeg op donderdagavond. Geen hangjongeren op de pleinen en niemand maakt een ommetje. De Zundertse bevolking leeft de dagen voor het corso massaal in een van de negentien bouwtenten. Er moeten miljoenen verse dahlia’s op de wagens worden getikt en dat vereist een ongekende dorpsdiscipline.
Het koopgedrag in de plaatselijke super is typerend. Magnetronmaaltijden vliegen de deur uit. Zundert heeft even geen tijd om te koken. Deze week gelden de strenge wetten van de jaarlijkse dahliarevolutie. Het is een uniek fenomeen. Het openbare leven wordt volledig stilgelegd voor de bloemenstoet. Alles moet wijken. Lantaarnpalen worden uit de grond gehaald, bushokjes en stoplichten verdwijnen in het gemeentedepot. Dat allemaal om de immense praalwagens een goede doorgang te bieden.
Daar had ik echt geen PS3 1080P (RAW uiteraardquote:Op maandag 3 september 2007 15:52 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Moet je nageven dat je dat knap in elkaar gebrouwd hebt.![]()
Ik heb begrepen van een zekere mod dat dit een openbaar forum is, dus met zeggen schiet je weinig op.quote:Maar zeg het je liever direct.![]()
ow nee, kennen we weer wat winnen op fok!games... krijgt eenieder weer heel handig dezelfde icoquote:Op maandag 3 september 2007 16:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Daar had ik echt geen PS3 1080P (RAW uiteraard) met HDMI voor nodig..
![]()
[..]
Ik heb begrepen van een zekere mod dat dit een openbaar forum is, dus met zeggen schiet je weinig op.![]()
Zul je echt ff die PM moeten versturen..
Tis gratis he..quote:Op maandag 3 september 2007 16:06 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ow nee, kennen we weer wat winnen op fok!games... krijgt eenieder weer heel handig dezelfde ico
quote:Op maandag 3 september 2007 16:06 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ow nee, kennen we weer wat winnen op fok!games... krijgt eenieder weer heel handig dezelfde ico
@JP: Dit jaar werd de nummer 1 ook beloond met de innovatieprijs... wat al jaren niet is uitgereikt... de olifant bewoog namelijk alles, benen, slurf alles... EN Prinsenbeek werd nog genoemd om hun vrijwilligers ieder jaar!
Ja ik vond het zelfs leuk! Vroeger woonde ik ook in een durp... Daar hadden we ook altijd 1 dag voor de kermis zo'n corso... Met de fam langs de weg zitten etc...quote:Op maandag 3 september 2007 16:14 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
In Prinsenbeek hebben wij de discipline "carnavalswagens bouwen' en in zundert het corso. Vanwege het periode verschil is er een intensieve samenwerking aangezien de niveaus en opzet hetzelfde is in de dorpen. Bij ons zie je na nieuwjaar geen jeugd meer op straat maar allemaal in de schuren.. in Zundert bouwen ze in tenten en ook hierbij is heel het dorp betrokken.
Meestal is het gevoel erbij moeilijk te begrijpen voor stadsmensen maar het is leuk te lezen dat je het zo waardeert.![]()
In juni de berg op fietsen...quote:Op maandag 3 september 2007 15:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bent iig in beweging
Jorrit, doe je ook mee?
Ik heb een oude koersfiets maar wil een nieuwe kopen. mijn collega in NL bouwt koersfietsen op volgens componenten die je wenst dus mss samen wat kopen?quote:Op maandag 3 september 2007 16:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
In juni de berg op fietsen...
Klinkt leuk.
Hoe gaan we dat doen met materiaal? Ik heb namelijk geen racefiets...
Dat is wel meteen een mooi doel om voor te trainen
Waar moet ik dan aan denken qua prijs?quote:Op maandag 3 september 2007 16:57 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb een oude koersfiets maar wil een nieuwe kopen. mijn collega in NL bouwt koersfietsen op volgens componenten die je wenst dus mss samen wat kopen?
Ligt helemaal aan het soort frame dat je kiest, groep en wielen. Zadelpen en krankstel zijn van minder invloed.quote:Op maandag 3 september 2007 16:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Waar moet ik dan aan denken qua prijs?
quote:Op maandag 3 september 2007 16:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gezochte blote Britse blonde blijkt hoax
[afbeelding]
Meer!![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 17:41 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Zoek een vriendin : relatieplanet.nl en ga niet lopen rukken op meisjes die je niet kan krijgen
![]()
Zeg fox..ruk jij veel? En denk je dan aan je schooljuf van de kleuterschool?quote:Op maandag 3 september 2007 17:41 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Zoek een vriendin : relatieplanet.nl en ga niet lopen rukken op meisjes die je niet kan krijgen
![]()
probeer strucad eens, is volgensmij 100%compatible met acad en staalconstructies zijn er vrij makelijk in te maken, en ahoy is en blijft gewoon 1 grote schuur,quote:Op maandag 3 september 2007 14:07 schreef Viro het volgende:
Denk ik een leuke opdracht te krijgen op me stageplek, mag ik de bouwtekening van de Ahoy gaan aanpassen dmv van 3d laserscansSchijt veel werken met autocad, de enigste tekenprogamma waarmee ik totaal niet kan werken
![]()
ssst, betrek mijn affiare met de schooljuf niet jaquote:Op maandag 3 september 2007 17:48 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zeg fox..ruk jij veel? En denk je dan aan je schooljuf van de kleuterschool?
De schooljuf heeft je inderdaad nog veel te leren.quote:Op maandag 3 september 2007 17:57 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ssst, betrek mijn affiare met de schooljuf niet ja![]()
Daar was ik al bang voor. Kan ik niet gewoon een fiets huren voor een periode? Al zou het denk ik wel makkelijker zijn als ik een eigen fiets heb...quote:Op maandag 3 september 2007 17:14 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan het soort frame dat je kiest, groep en wielen. Zadelpen en krankstel zijn van minder invloed.
Kijk even op http://www.hopmansfietsgigant.nl/. Dit is de grootste en bekendste in het zuiden. Mijn collega krijgt daar korting en koopt frames in Italië, België of Frankrijk welke hij laat spuiten in patroon en kleur naar keuze.
Globaal denk aan 800-5000 euro maar mijn keuze zou rond de 1500-1800 liggen.
quote:Op zondag 2 september 2007 22:17 schreef ursel het volgende:
Kheb vandaag ook toestemming gekregen voor een Intel Q6600
Kom der maar in Baus..![]()
Zo moet je dat idd doen, alleen kan ik niet overweg met autocad en wel met microstation wat imo veel geschikter is voor 3d scans, alleen werken ze op me stageplek met autocadquote:Op maandag 3 september 2007 17:51 schreef henkus_ het volgende:
[..]
probeer strucad eens, is volgensmij 100%compatible met acad en staalconstructies zijn er vrij makelijk in te maken, en ahoy is en blijft gewoon 1 grote schuur,
anders heburlijk altijd nog arkey of allplan, maar dat zal wel niet niet draaien op je stageplek
tussen haakjes als het hok al 3d wordt ingescand kan je toch vrij eenvoudig een beetje knippen en plakken, alle tekenaars die ik kan doen dat zo veel dat er na 3 of 4 controlerondjes van een goede tekening een niet in elkaar te zetten warboel met een heel ander ontwerp is gecreerd,
(en ik zeg altijd nog, leg je layers eens overelkaar)
quote:Op maandag 3 september 2007 19:15 schreef Suikermais het volgende:
Potver...dat Fok! is ook weer zo snel als dikke stront in een trechter.
enne frank !!
[afbeelding]
Ik heb zelf een oude racefiets maar daarmee ga ik liever niet d'Huez op. Eind April mag ik toch hopen een baan te hebben en dan geef ik wel wat geld uit aan een race fiets maar 1500,- vind ik nog belachelijk veel. Zeker omdat ik niet weet of en hoe ik daarna blijf fietsen. Ik blijf denk ik steken op een 2e hands voor een euro of 500,- maximaal.quote:Op maandag 3 september 2007 16:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
In juni de berg op fietsen...
Klinkt leuk.
Hoe gaan we dat doen met materiaal? Ik heb namelijk geen racefiets...
Dat is wel meteen een mooi doel om voor te trainen
quote:Op maandag 3 september 2007 17:41 schreef Silver_Shark het volgende:
![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 21:40 schreef Suikermais het volgende:
http://bandoffokkers.hyves.nl/
Die kleur![]()
Ik zal eens informeren bij mijn fietsenboerquote:Op maandag 3 september 2007 20:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb zelf een oude racefiets maar daarmee ga ik liever niet d'Huez op. Eind April mag ik toch hopen een baan te hebben en dan geef ik wel wat geld uit aan een race fiets maar 1500,- vind ik nog belachelijk veel. Zeker omdat ik niet weet of en hoe ik daarna blijf fietsen. Ik blijf denk ik steken op een 2e hands voor een euro of 500,- maximaal.
Wat betreft de reis is mijn idee: We zijn dan met vier man, Ursel speelt de volgwagen. 1 auto, vier man, allemaal een tasje met troep achterin en drie fietsen op t dakVoordeel van een volgwagen is natuurlijk dat je bij materiaalpech of blessures de auto in kan. Dan alleen nog even kijken wie er kan rijden. Ik heb dakdragers voor op de Corsa van m'n ma maar met vier man is dat wel wat krap
We kijken dan wel
[..]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |