maanden geleden speelde we de beta al met ferdi en frankquote:Op woensdag 5 september 2007 11:17 schreef ursel het volgende:
Demo Enemy Territory: Quake Wars komt op 10 september
Maandag komt ook de nieuwe PC, kunnen we hem gelijk uittesten..
Indiaquote:Op woensdag 5 september 2007 12:51 schreef staticdata het volgende:
Fietsen
Rtl8
Fristi
Bier
Bootlan
PS3
FTD
Wii
Marco van Basten
Voetbal
bf 2142
Spyker
ben ik nog wat vergeten?
"nog geen 20km/u"quote:Op woensdag 5 september 2007 10:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
20km/uDat gaan we dus echt niet redden
Ga eerst maar eens beginnen met trainenquote:Op woensdag 5 september 2007 11:54 schreef jpjedi het volgende:
In dat geval adviseer ik je een seriemodel te kiezen van de lokale fietsenboer waar je qua kwaliteit ietsjes moet inboeten bij budgetten beneden de zeg maar 1200-1400 euro. Vanaf die prijsklasse zit je met een zelfgebouwde fiets veel hoger voor hetzelfde geld. Hier ligt dus het omslagpunt voor de beginnende amateur. Ga je echt koersen dan wodt het een heel ander verhaal.
Kut spelquote:Op woensdag 5 september 2007 12:12 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
maanden geleden speelde we de beta al met ferdi en frank![]()
Ambtenarenquote:
quote:Op woensdag 5 september 2007 13:04 schreef FJD het volgende:
[..]
"nog geen 20km/u"![]()
Met 20km/u kom je ruim binnen t uur binnenDas wel een erg nobel streven en ik ga m'n best er wel voor doen maar dat zullen we wel niet halen. Ik zet in op anderhalf uur
[..]
Ga eerst maar eens beginnen met trainen![]()
[..]
Kut spel![]()
[..]
AmbtenarenFrank
Studenten
Xbox
Kevin= liev
Amsterdam
BF2 niet eens in de lijst!quote:Op woensdag 5 september 2007 13:07 schreef staticdata het volgende:
Fietsen
Rtl8
Fristi
Bier
Bootlan
PS3
FTD
Wii
Marco van Basten
Voetbal
bf 2142
Spyker
India
Huwelijk
verhuizing
laminaat leggen
Ambtenaren
Studenten
Xbox
Kevin
Amsterdam
Toegevoegd
Nee maar je kotst welquote:Op woensdag 5 september 2007 13:12 schreef Sickert het volgende:
met mij is overigens niets mis
Downloaden en later spelen... Maar idd, beetje nutteloosquote:Op woensdag 5 september 2007 13:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Mijn computer stond op instorten, wat heb ik dan aan een beta..
quote:Op woensdag 5 september 2007 13:27 schreef FJD het volgende:
Voorlopig programma
Zaterdag 20 September 2008: 's Ochtends vroeg vertrek, 's avonds aankomst & klein stukje losrijden
Zondag 21 September 2008: De Alpe op. Tijd en overige ritten zijn natuurlijk afhankelijk van de temperatuur.
Maandag 22 September 2008: Terug naar Nederland.
`moet jij nu niet op school of werk zijnquote:Op woensdag 5 september 2007 14:10 schreef Stefan740 het volgende:
Zeg jp heb je niks te doen ofzo, je ging toch naar india om te werken?![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 13:52 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
@ fietshomo's > schrijf mij maar bij voor 2008, dacht dat dit nog in 2007 ging gebeuren![]()
Ik was zelf ook niet van plan om knetters veel te gaan trainen.quote:Op woensdag 5 september 2007 16:42 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Euh Ferdi, ik ga er wel van uit dat ik er niet voor hoef te trainen. in canada ook out of the blue 50km gelopen met bepakking dwars door de bergen met 2x 1600m stijging in 8km.
en anders fiets ik wel met gans in de bezemwagen![]()
Keihard afzien is het mooiste wat er is!!!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:38 schreef FJD het volgende:
Doe je ook mee Baus, jij bent ook wel zo'n mannetje van het afzien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |