? Wie is disney?quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
En de klapperrrrr van deze week is:
'Zijn dat jullie kinderen?'
'Wie z'n kinderen, lief?'
'Nou, die van jou en Disney, natuurlijk.'.
I move in mysterious ways. Vooral 's nachts.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
En de klapperrrrr van deze week is:
'Zijn dat jullie kinderen?'
'Wie z'n kinderen, lief?'
'Nou, die van jou en Disney, natuurlijk.'.
Geen idee, maar knoflook helpt voor een heleboel heb ik gelezen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 07:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zijn er truukjes om te stoppen met praten in je slaap?.
Het gaat over taal en cultuur van Groningen, erg interessantquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben een Groninger maar ik kan toch echt geen Grunnegs![]()
Okequote:Op maandag 20 augustus 2007 09:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het gaat over taal en cultuur van Groningen, erg interessant
quote:Op maandag 20 augustus 2007 08:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goedemorgen,
Gisteravond even naar Noorderzon geweest. We hebben de inburgeringscursus Groningen gevolgd, die kan ik iedereen aanraden
Vanavond worden er vanaf 19:00 volgens mij weer cursussen gegeven
Ik heb heel hard gelachen.
Zeker voor de allochtone Groningers onder ons (Friezen, studenten etc.) is het een aanrader. Maar ook de autochtone Groninger kan nog heel wat leren (wat 'voesieknakker' is bijvoorbeeld)
Ik weet het niet, ik ben er nu niet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:09 schreef Paulusssttt het volgende:
Is Groningen ontploft ofzoHet is hier zo stil....
Nu niet, weer niet, nog niet..??quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:14 schreef maok het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ben er nu niet.
Alleen tussen 7.10 en 17.50 niet, ik werk buiten de stad (vanaf september hopelijk weer er in)quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:19 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Nu niet, weer niet, nog niet..??
Jij weet vast wel een leuk receptje voor een mooie boemquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:29 schreef teigan het volgende:
Hier is het nog niet ontploft, ik heb geen chemicaliën bij de hand...![]()
Dat klinkt dus als een noordeling.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:02 schreef Bullet-tooth het volgende:
Moi.
Hehe inderdaad, verstaan is 1 maar praten .....quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ook een mooie taal. Ik versta het alleen, maar praten niet echt.
Was het maar waarquote:Op maandag 20 augustus 2007 07:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zijn er truukjes om te stoppen met praten in je slaap?.
zeg hier wat je nu eigenlijk aan het doen bentquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:28 schreef teigan het volgende:
Ik zit te wachten tot mik_infra en tangarine weer terugkomen met wat spellen..
En totdat het water kookt en weer afkoelt zodat ik thee kan zetten en daarmee een oog van een poes kan schoonmaken(was een tip van de dierenarts..)
Moet mik nog naar de A7 eigenlijk?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:28 schreef teigan het volgende:
Ik zit te wachten tot mik_infra en tangarine weer terugkomen met wat spellen..
En totdat het water kookt en weer afkoelt zodat ik thee kan zetten en daarmee een oog van een poes kan schoonmaken(was een tip van de dierenarts..)
Oh, ik schijn ook wel antwoord te geven. Ze slaan alleen nergens op, dus Do2 geeft 't dan maar op of zo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:24 schreef Sebasser het volgende:
Ik ken iemand die dat doet.
Hele verhalen.
En snurken.
Maar het leuke was, je kon het praten beinvloeden, dus je kon er halve gesprekken mee voeren.
Whehe.
Het is vaak een vaag gebrabbel waar maar ongeveer 90% bruikbaar van is.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, ik schijn ook wel antwoord te geven. Ze slaan alleen nergens op, dus Do2 geeft 't dan maar op of zo.
En hoi, Sebas!.
Treffend opgeschrevenquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Even een quote uit het inburgeringscursusboekje:
"De noorderling blijft een mens van weinig woorden die het uit de boom kijken van katten tot kunst heeft verheven"
Heb je dat soort boekjes nodig bij een helpdesk/bloemenverstuurservice?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
ik was aan het werk
Even een quote uit het inburgeringscursusboekje:
"De noorderling blijft een mens van weinig woorden die het uit de boom kijken van katten tot kunst heeft verheven"
Eindelijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:46 schreef Sebasser het volgende:
Mijn postcount hangt nu al maanden in de 59xxx.
Mijn gemiddelde gaat zwaar omlaag, geweldig, ik heb een leven.
ja.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je levend voelen is anders wel een fijn gevoel.
Dat vind ik nou ook!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je levend voelen is anders wel een fijn gevoel.
Ik niet, maar ga morgen wel omdat !!! komt spelenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
idd.
Zijn er trouwens nog mensen hier naar Noorderzon geweest?
heheh daar ga ik ws ook nog naar toequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:21 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik niet, maar ga morgen wel omdat !!! komt spelen
Die had ik ook in Budapest kunnen zien maar dat heb ik gemist.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:21 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik niet, maar ga morgen wel omdat !!! komt spelen
Dit heeft mij al zoveel problemen opgelevert...quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Voor degenen die het niet verstaan:
'Kon minder' of 'nait slecht' betekend: Erg goed, heel fijn, fantastisch!
'Mag wel' betekend: Ja graag! geweldig! Oh wat fijn!
Morgen een nieuwe kans..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:15 schreef maok het volgende:
[..]
He, ik dacht dat ik de eerste was een keertje
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:15 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Dit heeft mij al zoveel problemen opgelevert...![]()
Ik heb in het begin ook wel eens zo;quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:53 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb wel een in Utrecht de volgende situatie gehad:
- *Freecell koopt 4 koffie*
- Freecell: mag ik daar misschien een bret bij?
- KassameisjeWat zei je?
- Kassameisje:
- Freecell: Een BRET
- Kassameisje:![]()
![]()
![]()
- Freecell: Doe nou niet zo raar en geef me gewoon een bret!![]()
- Kassameisje: BRET?![]()
![]()
- Freecell:![]()
*fluistert zachtjes "dienblad"*
Voor mijn verdediging: al spreek ik het nu bijna nooit meer, Gronings is wél mijn moedertaal en af en toe kruipt er een woord tussen waarvan ik niet wist dat het Gronings was.
Vraag in Utrecht overigens ook niet om een schoteldoekOok ervaring mee
Ja, en nu hou ik ook weer op met WOG-en (bleh, ik ben niet meer zo gemotiveerd nu ik weet dat dit mijn laatste weken zijn)quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:06 schreef teigan het volgende:
Is maok niet gewoon aan het werk weer freecell?
Ojaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:06 schreef teigan het volgende:
Is maok niet gewoon aan het werk weer freecell?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:53 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb wel een in Utrecht de volgende situatie gehad:
- *Freecell koopt 4 koffie*
- KassameisjeWat zei je?
- Kassameisje:
- Freecell: Een BRET
- Kassameisje:![]()
![]()
![]()
- Freecell: Doe nou niet zo raar en geef me gewoon een bret!![]()
- Kassameisje: BRET?![]()
![]()
- Freecell:![]()
*fluistert zachtjes "dienblad"*
Voor mijn verdediging: al spreek ik het nu bijna nooit meer, Gronings is wél mijn moedertaal en af en toe kruipt er een woord tussen waarvan ik niet wist dat het Gronings was.
Vraag in Utrecht overigens ook niet om een schoteldoekOok ervaring mee
Ik wel,quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Heel even hoor
Maar; Heeft niemand nog wat handdoeken oid over, of speeltjes waar de katzel niets mee doet?
Inzamelactie Asiel.
Er is een opslagplaats in Hoogeveen geloof ik, maar als je dat te ver is kan je het ook wel even dumpen bij mijquote:
ik vroeg me al af of je weer internet thuis ahd..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:55 schreef Tangarine het volgende:
Hoi vanaf de faculteit der GMW
Vanmorgen weer zwetend met koorts wakker geworden, maar had er na het zwemmen gelukkig weinig last meer van
Owja, Roborally met teigan en mik_infra was toll!
uhoh, dat wist ik dus niet.. en ik zat zo lekker even te internetten enzo :S dan maar snel m'n andere dingen gaan doen, ik kan hier toch niet printen, hoera voor onze faciliteitenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:59 schreef teigan het volgende:
[..]
Je weet trouwens dat er flink wat regen aankomt hè?
Ouderlijk huis, daar ben ik altijd in weekenden/vakanties ivm mijn werk. Ben jij er ook bekend, toevallig?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:11 schreef teigan het volgende:
Hier nog niet, het wordt wel steeds donkerder..
MM, wat doe jij in Klazienaveen?
Dan is het tenminste niet zo druk bij !!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:01 schreef Paulusssttt het volgende:
Zo... Ik kijk net op buienradar maar dat ziet er niet goed uit daar..
Arme Noorderzon..![]()
Chk, Chk, Chk vanavond half 11quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:19 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dan is het tenminste niet zo druk bij !!!
quote:
nee, !!! chk chk chk is fonetischquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Chk, Chk, Chk vanavond half 11![]()
Ja en?quote:
Gewoonlijk kan ik echt heul erg goed met vrije dagen om gaan... Vandaag alleen de meest nutteloze saaie kutdag sinds 2 maanden gehadquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben echt zó slecht met vrije dagen. Ik kan het dan gewoon niet naar m'n zin hebben, op de één of andere manier.
Ik kijk er altijd enorm naar uit, en als ik dan een vrije dag heb, eindigt die altijd ronduit depressief, for some reason. Vandaag leek het me leuk om naar Leeuwarden te gaan om te winkelen. Ik had grootste plannen voor dingen die ik wilde gaan kopen (schoenen, een spijkerbroek, een leuke tas), maar uiteindelijk heb ik alleen haarklemmen en scheermesjes gekocht. Had geen zin om kleding aan te passen, had geen zin om te lopen, wilde alleen nog maar naar huis. En nou heb ik Alex ook nog teleurgesteld dus voel ik me nog kutter.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Gewoonlijk kan ik echt heul erg goed met vrije dagen om gaan... Vandaag alleen de meest nutteloze saaie kutdag sinds 2 maanden gehad![]()
Je kan in ieder geval op je volgende vrije dag lekker krassenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kijk er altijd enorm naar uit, en als ik dan een vrije dag heb, eindigt die altijd ronduit depressief, for some reason. Vandaag leek het me leuk om naar Leeuwarden te gaan om te winkelen. Ik had grootste plannen voor dingen die ik wilde gaan kopen (schoenen, een spijkerbroek, een leuke tas), maar uiteindelijk heb ik alleen haarklemmen en scheermesjes gekocht. Had geen zin om kleding aan te passen, had geen zin om te lopen, wilde alleen nog maar naar huis. En nou heb ik Alex ook nog teleurgesteld dus voel ik me nog kutter..
Yay, morgen en overmorgen en vrijdag en zaterdag weer werken..
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:34 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je kan in ieder geval op je volgende vrije dag lekker krassen![]()
Ik raad wel eerst een oefensessie in Friesland aanquote:
Misschien kan jij op een eventuele vrije dag eens een cursus menselijkheid gaan volgen. Daarvan bezit je namelijk bedroevend weinig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:34 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je kan in ieder geval op je volgende vrije dag lekker krassen![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:38 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik raad wel eerst een oefensessie in Friesland aan [afbeelding]
Oh, die zagen wij ook.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Kijk wat ik zag gisteren
Jaguar;
[afbeelding]
Mooi karretje, alleen jammer van die überlelijke parasolquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Kijk wat ik zag gisteren
Jaguar;
[afbeelding]
Anders werd ie nat van binnen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mooi karretje, alleen jammer van die überlelijke parasol
De suikerspin was lekker hè?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, cool ding was dat!
Maar hij was wel tof.quote:
Voor een suikerspin kon ie er wel mee door.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De suikerspin was lekker hè?.
Ik ben dol op suikerspinnen. Ze kleven zo lekker.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Voor een suikerspin kon ie er wel mee door.
Hoe smaakte de spinazie schotel, Bob.je!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:56 schreef Bob. het volgende:
Suikerspin? Waar?![]()
![]()
En mijn iTunes heeft besloten dat het opeens een hekel heeft aan me, en wil niet meer werken.Dus nu zit ik verplicht maar naar de radio te luisteren. Nu Craig David.
![]()
Heerlijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoe smaakte de spinazie schotel, Bob.je!
Mooiquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:06 schreef Bob. het volgende:
[..]
Heerlijk.Jij al weer minder misselijk van het vele eten?
Net had ik zon, nu nog wel, maar het is gewoon kloten, voor de tijd van het jaar.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:10 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Hier niet veel beter, wind, bewolking... Gelukkig nog wel droog..
!!!!! Chipszak!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Goedemorgen!
Mijn moeder is één van de vertalers, dus wat overbodig denk ik zo.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:43 schreef nietzman het volgende:
Wil je nog een stuk Groningse Bijbel, Freecell?.
Nou, ok. Zolang hij maar terugkomtquote:
Een stuk? Een paar bladzijden ofzo?! Wat is er dan met de rest gebeurd?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn moeder is één van de vertalers, dus wat overbodig denk ik zo.
However, ik heb hem zelf niet, dus mocht je nog een stuk overhebben, houd ik me aanbevolen
Dat ding is in delen uitgegeven, omdat ze nog niet klaar zijn met de vertalingquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:46 schreef Jo0Lz het volgende:
Een stuk? Een paar bladzijden ofzo?! Wat is er dan met de rest gebeurd?
Post maarquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:52 schreef nietzman het volgende:
Ik heb een .docje met een stukje Lucas geloof ik..
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:56 schreef freecell het volgende:
Googelen op mijn mama is ook zinloos geworden tegenwoordig. 10 pagina's
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22okkie+noordhuis%22&meta=
Woei. Chipszak, onbekleed @ pc.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
.
Ik zocht zostraks op Groningse bijbel
1e hit @ Google en ik kon hem lezen, alleen snap ik er niet veel van
![]()
Ik ga me nu even aankleden![]()
Ok, plakkerig vind ik altijd wel lekkerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:07 schreef teigan het volgende:
Actieve moeder heb je freecell...
Het begint trouwens vies plakkerig te worden buiten....
Beetje zweten is tofquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:33 schreef teigan het volgende:
Ik vind plakkerig niet zo lekker als ik nog moet hardlopen vanmiddag...
op jouw achternaam zoeken geeft al iets van 58300 hits op google.....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Als je zoekt op mijn vader krijg je pas veel hits
Als je op mijn moeder zoekt, krijg je hits die daadwerkelijk nog in leven zijnquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Als je zoekt op mijn vader krijg je pas veel hits
balen.. ik wou nog even gaan kijken, maar ik moest bier drinken in de voetbalkantine, en toen was ik te laat weer in de stad.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:06 schreef Grulez het volgende:
!!! was wel leuk trouwens.
Mijn vader heeft dezelfde naam als mijn oudoom. Mijn oudoom is 1 van de bekende BB's. Hij heeft in ieder geval 4 boeken geschreven, een orkest opgericht, etc etc etc. Dus ja, dan vind je veel. Grappig is dat ik mijn vader niet 1x tegenkwamquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:23 schreef teigan het volgende:
[..]
op jouw achternaam zoeken geeft al iets van 58300 hits op google.....
Binnen of buiten de diepenring?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:04 schreef Ewaldus het volgende:
hoi, ik weer
wat zou men hier max. betalen voor een huis 100 meter van de AH Brugstraat, 15,5m2, 2 nette huisgenoten, (incl.). Het is perfect onderhouden.
(k twijfel nog over de prijs)
aan de diepenring.., binnekant nog.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:06 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Binnen of buiten de diepenring?
250-300 kan je er iig wel voor krijgen
Ik zou zeggen max 300, natuurlijk super locatie en ook niet zo'n klein hokje maar het ligt ook een beetje aan de staat enzo. Als er hele kleine ramen in zitten of de badkamer erg oud is en vies is zou ik voor minder gaan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:04 schreef Ewaldus het volgende:
hoi, ik weer
wat zou men hier max. betalen voor een huis 100 meter van de AH Brugstraat, 15,5m2, 2 nette huisgenoten, (incl.). Het is perfect onderhouden.
(k twijfel nog over de prijs)
de staat is perfect. net nieuw laminaat, nergens rottend spul oid. Groot berghok van ca. 40m2. Badkamer is tip top in orde (ja beetje aanslag maar dat is voor het grootste deel weg te halen).quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:11 schreef maok het volgende:
[..]
Ik zou zeggen max 300, natuurlijk super locatie en ook niet zo'n klein hokje maar het ligt ook een beetje aan de staat enzo. Als er hele kleine ramen in zitten of de badkamer erg oud is en vies is zou ik voor minder gaan.
(Al heb ik voor die prijs een heel apartement in Beijum maar de kamer prijzen zijn nou eenmaal een stuk hoger in verhouding)
Mooie plek, schoon en een hoog plafond, voor minder dan 300 sowieso doenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:14 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
de staat is perfect. net nieuw laminaat, nergens rottend spul oid. Groot berghok van ca. 40m2. Badkamer is tip top in orde (ja beetje aanslag maar dat is voor het grootste deel weg te halen).
Er zitten twee grote ramen in waarvan één open kan worden geschoven, deze kijken uit over de diepenring.
Kamer is ong. 2,90m hoog.
Mij lijkt 300 euro dan wel redelijk maar ik zou ook nog even de maximum huurprijs bereken met dat punten systeem. Waar zat je zelf eigenlijk aan te denken?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:14 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
de staat is perfect. net nieuw laminaat, nergens rottend spul oid. Groot berghok van ca. 40m2. Badkamer is tip top in orde (ja beetje aanslag maar dat is voor het grootste deel weg te halen).
Er zitten twee grote ramen in waarvan één open kan worden geschoven, deze kijken uit over de diepenring.
Kamer is ong. 2,90m hoog.
Is dat dan niet exclusief? Aan servicekosten zit je ook zo bijna op 100 euro (ik zit er zelfs overheen maar ik ben alleen)quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:24 schreef Ewaldus het volgende:
280 zit ik nu op. Inclusief is dat.
Met dat punten systeem wat ik op google dan kan vinden heb je max. huur van ¤ 190
Lijkt me niet echt realistisch want met het zelfde systeem zijn alle kamers van vrienden ook veels te ondergewaardeerd.
Doen. Hele redelijke prijs lijkt me dat, al is het wel een kleine kamer.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:24 schreef Ewaldus het volgende:
280 zit ik nu op. Inclusief is dat.
Met dat punten systeem wat ik op google dan kan vinden heb je max. huur van ¤ 190
Lijkt me niet echt realistisch want met het zelfde systeem zijn alle kamers van vrienden ook veels te ondergewaardeerd.
ik snap dat je dan naar een site moet gaan, maar welkequote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:28 schreef Grulez het volgende:
Moet je ff naar zo'n site gaan, kan je dat goed berekenen. 300 E. lijkt mij ook wel de max.
Nietzman had toch een kamer over?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:43 schreef Ewaldus het volgende:
Kent niemand hier nog kamers van >16m² leeg zijn?
Echte mannen drinken absintquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:46 schreef Bullet-tooth het volgende:
Waarom is er iets als Goldstrike uitgevonden?
Liever Absint dan Goldstrike, hoewel ik wel van kaneel hou.quote:
Hequote:
haha hier ook nooit meer, een keer zo ongelooflijk stuk aan gegaanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:14 schreef Ewaldus het volgende:
Nee, nooit meer Absinth voor mij. Gewoon Goldstrike.
Maar inderdaad: liever bier
Bah cola door de beerenburgquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hoewel een Beerenburg/cola ook prima te versmaden is.
Edit: Kalmoes welteverstaan en geen Sonnema.
Kalmoes idd, maar liever nog een japiequote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
Nee gewoon beerenburg zonder rotzooi er door.quote:
Japie is Jenever/Appelsap?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:19 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Kalmoes idd, maar liever nog een japie![]()
Weet iemand trouwens wat het verassings optreden op noorderzon vanavond gaat zijn?
Jaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Japie is Jenever/Appelsap?
Resultaten 1 - 10 van circa 96.900 voor alex miedema (0,22 seconden)quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:56 schreef freecell het volgende:
Googelen op mijn mama is ook zinloos geworden tegenwoordig. 10 pagina's
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22okkie+noordhuis%22&meta=
Nee niet echt.. En die tweede bui die erachter zit is ook lekker...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:43 schreef teigan het volgende:
Geen zin in een lekkere onweersbui Paulusssttt?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:19 schreef freecell het volgende:
Hij zegt vanalles hierNiet genoeg?
NEIN!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:21 schreef Jesse_ het volgende:
weet iemand al wat het verrassings optreden vanavond is?
Stijn staat op dat tijdstip geprogrameerd op Het Dok...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:21 schreef Jesse_ het volgende:
weet iemand al wat het verrassings optreden vanavond is?
Als je heel moe bent, dan wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Volgens mij ben jij net zo moe als ik (mij?).
Ik ben heel moequote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als je heel moe bent, dan wel.. Ik zit stom een puzzel te maken en dat lukt niet. En ik had de meest irritante collega ooit achter me aan de hele dag.
Ongeveer wel ja. Ja, nog 3 dagen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben heel moeNog irritanter dan zwaan kleef aan?
Laatste week toch?
Uiteraard, buiten-Europese studiereizen zijn toch gave buitenkansjes om goedkoop wat van de wereld te zienquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:24 schreef teigan het volgende:
Hai FLR
Leuk gehad in Chili (of ben je daar niet geweest?)
Een echte vent drinkt Sonnema of een andere Beerenburg van Friese makelijquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
In een kruiswoord is röntgnfoto nooit xray!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee 't moet eindigen op -ya. Tenzij röntgenfoto niet xray is.
Ja, het kwam voor mij elke keer slecht uit om mee te gaan, en nu vond ik het nietm eer kunnen aangezien ik ook niet echt meer scheikunde studeer natuurlijk (ik sta zelfs niet meer in de CB Almanakquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:43 schreef FLR het volgende:
[..]
Uiteraard, buiten-Europese studiereizen zijn toch gave buitenkansjes om goedkoop wat van de wereld te zien![]()
Het was erg leuk en mooi enzo iig. Ik post wellicht wel een uitgebreidere beschouwing in TRV of zo.
Nu echter wacht het harde leven van een herkansing en een 14-weeks weer![]()
Is dat niet een beetje vroeg..??quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:49 schreef teigan het volgende:
Vanaf dit weekend ofzo vast Paulusssttt,
ik zag de vrachtwagens vanmorgen vroeg richting Groningen rijden, ik zat om half 7 al in de auto richting Beilen...
Hoe is het met je!? nog lekker aan het genieten van vakantie?!quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Euh. Ik moet morgen boeken ophalen en de 29e weer naar school![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:45 schreef Bob. het volgende:
En ik ben op dit moment mijn kamer aan het schilderen dus al mijn spullen zijn op een hoopje geduwd, ik vraag me ernstig af hoe ik bij mijn kleren ga komen.
Boeken kaften? Waar zie je me voor aan?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:53 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Nou, dan kun je nog even genieten. (En je boeken kaften.)
[..]Logistiek inzicht! Daar had je voor het schilderen al even over na moeten denken...
.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Boeken kaften? Waar zie je me voor aan?
Tegenwoordig doet vrijwel niemand in mijn klas dat meer.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]! Dat doen ze niet meer tegenwoordig?!
Oh. nouja, ik dacht , dan kun je daar mooi op tekenen enzo, en foto's van katten plakken oid..
Sowwy.[afbeelding]
Nee joh, kaften is voor nerds.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]! Dat doen ze niet meer tegenwoordig?!
Oh. nouja, ik dacht , dan kun je daar mooi op tekenen enzo, en foto's van katten plakken oid..
Sowwy.[afbeelding]
Hmmmm. Mijn kaftjes waren altijd heul sterk!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tegenwoordig doet vrijwel niemand in mijn klas dat meer.
Het zijn nu toch je eigen boeken
En bovendien is een boek van mij nog nooit beschadigd geraakt.
Alsof zo'n dun papiertje helptDat valt er toch af na 3 maand
![]()
quote:
Have fun!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Maar ik ga naar de wc & dan douchen.
WoehieTotzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |