Dan is het tenminste niet zo druk bij !!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:01 schreef Paulusssttt het volgende:
Zo... Ik kijk net op buienradar maar dat ziet er niet goed uit daar..
Arme Noorderzon..![]()
Chk, Chk, Chk vanavond half 11quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:19 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dan is het tenminste niet zo druk bij !!!
quote:
nee, !!! chk chk chk is fonetischquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Chk, Chk, Chk vanavond half 11![]()
Ja en?quote:
Gewoonlijk kan ik echt heul erg goed met vrije dagen om gaan... Vandaag alleen de meest nutteloze saaie kutdag sinds 2 maanden gehadquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben echt zó slecht met vrije dagen. Ik kan het dan gewoon niet naar m'n zin hebben, op de één of andere manier.
Ik kijk er altijd enorm naar uit, en als ik dan een vrije dag heb, eindigt die altijd ronduit depressief, for some reason. Vandaag leek het me leuk om naar Leeuwarden te gaan om te winkelen. Ik had grootste plannen voor dingen die ik wilde gaan kopen (schoenen, een spijkerbroek, een leuke tas), maar uiteindelijk heb ik alleen haarklemmen en scheermesjes gekocht. Had geen zin om kleding aan te passen, had geen zin om te lopen, wilde alleen nog maar naar huis. En nou heb ik Alex ook nog teleurgesteld dus voel ik me nog kutter.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Gewoonlijk kan ik echt heul erg goed met vrije dagen om gaan... Vandaag alleen de meest nutteloze saaie kutdag sinds 2 maanden gehad![]()
Je kan in ieder geval op je volgende vrije dag lekker krassenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kijk er altijd enorm naar uit, en als ik dan een vrije dag heb, eindigt die altijd ronduit depressief, for some reason. Vandaag leek het me leuk om naar Leeuwarden te gaan om te winkelen. Ik had grootste plannen voor dingen die ik wilde gaan kopen (schoenen, een spijkerbroek, een leuke tas), maar uiteindelijk heb ik alleen haarklemmen en scheermesjes gekocht. Had geen zin om kleding aan te passen, had geen zin om te lopen, wilde alleen nog maar naar huis. En nou heb ik Alex ook nog teleurgesteld dus voel ik me nog kutter..
Yay, morgen en overmorgen en vrijdag en zaterdag weer werken..
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:34 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je kan in ieder geval op je volgende vrije dag lekker krassen![]()
Ik raad wel eerst een oefensessie in Friesland aanquote:
Misschien kan jij op een eventuele vrije dag eens een cursus menselijkheid gaan volgen. Daarvan bezit je namelijk bedroevend weinig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:34 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je kan in ieder geval op je volgende vrije dag lekker krassen![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:38 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik raad wel eerst een oefensessie in Friesland aan [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |