Net had ik zon, nu nog wel, maar het is gewoon kloten, voor de tijd van het jaar.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:10 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Hier niet veel beter, wind, bewolking... Gelukkig nog wel droog..
!!!!! Chipszak!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Goedemorgen!
Mijn moeder is één van de vertalers, dus wat overbodig denk ik zo.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:43 schreef nietzman het volgende:
Wil je nog een stuk Groningse Bijbel, Freecell?.
Nou, ok. Zolang hij maar terugkomtquote:
Een stuk? Een paar bladzijden ofzo?! Wat is er dan met de rest gebeurd?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn moeder is één van de vertalers, dus wat overbodig denk ik zo.
However, ik heb hem zelf niet, dus mocht je nog een stuk overhebben, houd ik me aanbevolen
Dat ding is in delen uitgegeven, omdat ze nog niet klaar zijn met de vertalingquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:46 schreef Jo0Lz het volgende:
Een stuk? Een paar bladzijden ofzo?! Wat is er dan met de rest gebeurd?
Post maarquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:52 schreef nietzman het volgende:
Ik heb een .docje met een stukje Lucas geloof ik..
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:56 schreef freecell het volgende:
Googelen op mijn mama is ook zinloos geworden tegenwoordig. 10 pagina's
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22okkie+noordhuis%22&meta=
Woei. Chipszak, onbekleed @ pc.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
.
Ik zocht zostraks op Groningse bijbel
1e hit @ Google en ik kon hem lezen, alleen snap ik er niet veel van
![]()
Ik ga me nu even aankleden![]()
Ok, plakkerig vind ik altijd wel lekkerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:07 schreef teigan het volgende:
Actieve moeder heb je freecell...
Het begint trouwens vies plakkerig te worden buiten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |