Als je heel moe bent, dan wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Volgens mij ben jij net zo moe als ik (mij?).
Ik ben heel moequote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als je heel moe bent, dan wel.. Ik zit stom een puzzel te maken en dat lukt niet. En ik had de meest irritante collega ooit achter me aan de hele dag.
Ongeveer wel ja. Ja, nog 3 dagen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben heel moeNog irritanter dan zwaan kleef aan?
Laatste week toch?
Uiteraard, buiten-Europese studiereizen zijn toch gave buitenkansjes om goedkoop wat van de wereld te zienquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:24 schreef teigan het volgende:
Hai FLR
Leuk gehad in Chili (of ben je daar niet geweest?)
Een echte vent drinkt Sonnema of een andere Beerenburg van Friese makelijquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hoewel een Beerenburg/cola ook prima te versmaden is.
Edit: Kalmoes welteverstaan en geen Sonnema.
In een kruiswoord is röntgnfoto nooit xray!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee 't moet eindigen op -ya. Tenzij röntgenfoto niet xray is.
Ja, het kwam voor mij elke keer slecht uit om mee te gaan, en nu vond ik het nietm eer kunnen aangezien ik ook niet echt meer scheikunde studeer natuurlijk (ik sta zelfs niet meer in de CB Almanakquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:43 schreef FLR het volgende:
[..]
Uiteraard, buiten-Europese studiereizen zijn toch gave buitenkansjes om goedkoop wat van de wereld te zien![]()
Het was erg leuk en mooi enzo iig. Ik post wellicht wel een uitgebreidere beschouwing in TRV of zo.
Nu echter wacht het harde leven van een herkansing en een 14-weeks weer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |