Is dat dan niet exclusief? Aan servicekosten zit je ook zo bijna op 100 euro (ik zit er zelfs overheen maar ik ben alleen)quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:24 schreef Ewaldus het volgende:
280 zit ik nu op. Inclusief is dat.
Met dat punten systeem wat ik op google dan kan vinden heb je max. huur van ¤ 190
Lijkt me niet echt realistisch want met het zelfde systeem zijn alle kamers van vrienden ook veels te ondergewaardeerd.
Doen. Hele redelijke prijs lijkt me dat, al is het wel een kleine kamer.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:24 schreef Ewaldus het volgende:
280 zit ik nu op. Inclusief is dat.
Met dat punten systeem wat ik op google dan kan vinden heb je max. huur van ¤ 190
Lijkt me niet echt realistisch want met het zelfde systeem zijn alle kamers van vrienden ook veels te ondergewaardeerd.
ik snap dat je dan naar een site moet gaan, maar welkequote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:28 schreef Grulez het volgende:
Moet je ff naar zo'n site gaan, kan je dat goed berekenen. 300 E. lijkt mij ook wel de max.
Nietzman had toch een kamer over?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:43 schreef Ewaldus het volgende:
Kent niemand hier nog kamers van >16m² leeg zijn?
Echte mannen drinken absintquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:46 schreef Bullet-tooth het volgende:
Waarom is er iets als Goldstrike uitgevonden?
Liever Absint dan Goldstrike, hoewel ik wel van kaneel hou.quote:
Hequote:
haha hier ook nooit meer, een keer zo ongelooflijk stuk aan gegaanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:14 schreef Ewaldus het volgende:
Nee, nooit meer Absinth voor mij. Gewoon Goldstrike.
Maar inderdaad: liever bier
Bah cola door de beerenburgquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hoewel een Beerenburg/cola ook prima te versmaden is.
Edit: Kalmoes welteverstaan en geen Sonnema.
Kalmoes idd, maar liever nog een japiequote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hoewel een Beerenburg/cola ook prima te versmaden is.
Edit: Kalmoes welteverstaan en geen Sonnema.
Nee gewoon beerenburg zonder rotzooi er door.quote:
Japie is Jenever/Appelsap?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:19 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Kalmoes idd, maar liever nog een japie![]()
Weet iemand trouwens wat het verassings optreden op noorderzon vanavond gaat zijn?
Jaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Japie is Jenever/Appelsap?
Resultaten 1 - 10 van circa 96.900 voor alex miedema (0,22 seconden)quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:56 schreef freecell het volgende:
Googelen op mijn mama is ook zinloos geworden tegenwoordig. 10 pagina's
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22okkie+noordhuis%22&meta=
Nee niet echt.. En die tweede bui die erachter zit is ook lekker...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:43 schreef teigan het volgende:
Geen zin in een lekkere onweersbui Paulusssttt?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:19 schreef freecell het volgende:
Hij zegt vanalles hierNiet genoeg?
NEIN!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:21 schreef Jesse_ het volgende:
weet iemand al wat het verrassings optreden vanavond is?
Stijn staat op dat tijdstip geprogrameerd op Het Dok...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:21 schreef Jesse_ het volgende:
weet iemand al wat het verrassings optreden vanavond is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |