Dan is het tenminste niet zo druk bij !!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:01 schreef Paulusssttt het volgende:
Zo... Ik kijk net op buienradar maar dat ziet er niet goed uit daar..
Arme Noorderzon..![]()
Chk, Chk, Chk vanavond half 11quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:19 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dan is het tenminste niet zo druk bij !!!
quote:
nee, !!! chk chk chk is fonetischquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Chk, Chk, Chk vanavond half 11![]()
Ja en?quote:
Gewoonlijk kan ik echt heul erg goed met vrije dagen om gaan... Vandaag alleen de meest nutteloze saaie kutdag sinds 2 maanden gehadquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben echt zó slecht met vrije dagen. Ik kan het dan gewoon niet naar m'n zin hebben, op de één of andere manier.
Ik kijk er altijd enorm naar uit, en als ik dan een vrije dag heb, eindigt die altijd ronduit depressief, for some reason. Vandaag leek het me leuk om naar Leeuwarden te gaan om te winkelen. Ik had grootste plannen voor dingen die ik wilde gaan kopen (schoenen, een spijkerbroek, een leuke tas), maar uiteindelijk heb ik alleen haarklemmen en scheermesjes gekocht. Had geen zin om kleding aan te passen, had geen zin om te lopen, wilde alleen nog maar naar huis. En nou heb ik Alex ook nog teleurgesteld dus voel ik me nog kutter.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Gewoonlijk kan ik echt heul erg goed met vrije dagen om gaan... Vandaag alleen de meest nutteloze saaie kutdag sinds 2 maanden gehad![]()
Je kan in ieder geval op je volgende vrije dag lekker krassenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kijk er altijd enorm naar uit, en als ik dan een vrije dag heb, eindigt die altijd ronduit depressief, for some reason. Vandaag leek het me leuk om naar Leeuwarden te gaan om te winkelen. Ik had grootste plannen voor dingen die ik wilde gaan kopen (schoenen, een spijkerbroek, een leuke tas), maar uiteindelijk heb ik alleen haarklemmen en scheermesjes gekocht. Had geen zin om kleding aan te passen, had geen zin om te lopen, wilde alleen nog maar naar huis. En nou heb ik Alex ook nog teleurgesteld dus voel ik me nog kutter..
Yay, morgen en overmorgen en vrijdag en zaterdag weer werken..
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:34 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je kan in ieder geval op je volgende vrije dag lekker krassen![]()
Ik raad wel eerst een oefensessie in Friesland aanquote:
Misschien kan jij op een eventuele vrije dag eens een cursus menselijkheid gaan volgen. Daarvan bezit je namelijk bedroevend weinig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:34 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je kan in ieder geval op je volgende vrije dag lekker krassen![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:38 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik raad wel eerst een oefensessie in Friesland aan [afbeelding]
Oh, die zagen wij ook.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Kijk wat ik zag gisteren
Jaguar;
[afbeelding]
Mooi karretje, alleen jammer van die überlelijke parasolquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Kijk wat ik zag gisteren
Jaguar;
[afbeelding]
Anders werd ie nat van binnen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mooi karretje, alleen jammer van die überlelijke parasol
De suikerspin was lekker hè?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, cool ding was dat!
Maar hij was wel tof.quote:
Voor een suikerspin kon ie er wel mee door.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De suikerspin was lekker hè?.
Ik ben dol op suikerspinnen. Ze kleven zo lekker.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Voor een suikerspin kon ie er wel mee door.
Hoe smaakte de spinazie schotel, Bob.je!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:56 schreef Bob. het volgende:
Suikerspin? Waar?![]()
![]()
En mijn iTunes heeft besloten dat het opeens een hekel heeft aan me, en wil niet meer werken.Dus nu zit ik verplicht maar naar de radio te luisteren. Nu Craig David.
![]()
Heerlijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoe smaakte de spinazie schotel, Bob.je!
Mooiquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:06 schreef Bob. het volgende:
[..]
Heerlijk.Jij al weer minder misselijk van het vele eten?
Net had ik zon, nu nog wel, maar het is gewoon kloten, voor de tijd van het jaar.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:10 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Hier niet veel beter, wind, bewolking... Gelukkig nog wel droog..
!!!!! Chipszak!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Goedemorgen!
Mijn moeder is één van de vertalers, dus wat overbodig denk ik zo.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:43 schreef nietzman het volgende:
Wil je nog een stuk Groningse Bijbel, Freecell?.
Nou, ok. Zolang hij maar terugkomtquote:
Een stuk? Een paar bladzijden ofzo?! Wat is er dan met de rest gebeurd?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn moeder is één van de vertalers, dus wat overbodig denk ik zo.
However, ik heb hem zelf niet, dus mocht je nog een stuk overhebben, houd ik me aanbevolen
Dat ding is in delen uitgegeven, omdat ze nog niet klaar zijn met de vertalingquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:46 schreef Jo0Lz het volgende:
Een stuk? Een paar bladzijden ofzo?! Wat is er dan met de rest gebeurd?
Post maarquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:52 schreef nietzman het volgende:
Ik heb een .docje met een stukje Lucas geloof ik..
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:56 schreef freecell het volgende:
Googelen op mijn mama is ook zinloos geworden tegenwoordig. 10 pagina's
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22okkie+noordhuis%22&meta=
Woei. Chipszak, onbekleed @ pc.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
.
Ik zocht zostraks op Groningse bijbel
1e hit @ Google en ik kon hem lezen, alleen snap ik er niet veel van
![]()
Ik ga me nu even aankleden![]()
Ok, plakkerig vind ik altijd wel lekkerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:07 schreef teigan het volgende:
Actieve moeder heb je freecell...
Het begint trouwens vies plakkerig te worden buiten....
Beetje zweten is tofquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:33 schreef teigan het volgende:
Ik vind plakkerig niet zo lekker als ik nog moet hardlopen vanmiddag...
op jouw achternaam zoeken geeft al iets van 58300 hits op google.....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Als je zoekt op mijn vader krijg je pas veel hits
Als je op mijn moeder zoekt, krijg je hits die daadwerkelijk nog in leven zijnquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Als je zoekt op mijn vader krijg je pas veel hits
balen.. ik wou nog even gaan kijken, maar ik moest bier drinken in de voetbalkantine, en toen was ik te laat weer in de stad.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:06 schreef Grulez het volgende:
!!! was wel leuk trouwens.
Mijn vader heeft dezelfde naam als mijn oudoom. Mijn oudoom is 1 van de bekende BB's. Hij heeft in ieder geval 4 boeken geschreven, een orkest opgericht, etc etc etc. Dus ja, dan vind je veel. Grappig is dat ik mijn vader niet 1x tegenkwamquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:23 schreef teigan het volgende:
[..]
op jouw achternaam zoeken geeft al iets van 58300 hits op google.....
Binnen of buiten de diepenring?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:04 schreef Ewaldus het volgende:
hoi, ik weer
wat zou men hier max. betalen voor een huis 100 meter van de AH Brugstraat, 15,5m2, 2 nette huisgenoten, (incl.). Het is perfect onderhouden.
(k twijfel nog over de prijs)
aan de diepenring.., binnekant nog.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:06 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Binnen of buiten de diepenring?
250-300 kan je er iig wel voor krijgen
Ik zou zeggen max 300, natuurlijk super locatie en ook niet zo'n klein hokje maar het ligt ook een beetje aan de staat enzo. Als er hele kleine ramen in zitten of de badkamer erg oud is en vies is zou ik voor minder gaan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:04 schreef Ewaldus het volgende:
hoi, ik weer
wat zou men hier max. betalen voor een huis 100 meter van de AH Brugstraat, 15,5m2, 2 nette huisgenoten, (incl.). Het is perfect onderhouden.
(k twijfel nog over de prijs)
de staat is perfect. net nieuw laminaat, nergens rottend spul oid. Groot berghok van ca. 40m2. Badkamer is tip top in orde (ja beetje aanslag maar dat is voor het grootste deel weg te halen).quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:11 schreef maok het volgende:
[..]
Ik zou zeggen max 300, natuurlijk super locatie en ook niet zo'n klein hokje maar het ligt ook een beetje aan de staat enzo. Als er hele kleine ramen in zitten of de badkamer erg oud is en vies is zou ik voor minder gaan.
(Al heb ik voor die prijs een heel apartement in Beijum maar de kamer prijzen zijn nou eenmaal een stuk hoger in verhouding)
Mooie plek, schoon en een hoog plafond, voor minder dan 300 sowieso doenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:14 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
de staat is perfect. net nieuw laminaat, nergens rottend spul oid. Groot berghok van ca. 40m2. Badkamer is tip top in orde (ja beetje aanslag maar dat is voor het grootste deel weg te halen).
Er zitten twee grote ramen in waarvan één open kan worden geschoven, deze kijken uit over de diepenring.
Kamer is ong. 2,90m hoog.
Mij lijkt 300 euro dan wel redelijk maar ik zou ook nog even de maximum huurprijs bereken met dat punten systeem. Waar zat je zelf eigenlijk aan te denken?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:14 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
de staat is perfect. net nieuw laminaat, nergens rottend spul oid. Groot berghok van ca. 40m2. Badkamer is tip top in orde (ja beetje aanslag maar dat is voor het grootste deel weg te halen).
Er zitten twee grote ramen in waarvan één open kan worden geschoven, deze kijken uit over de diepenring.
Kamer is ong. 2,90m hoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |