Is dat niet een beetje vroeg..??quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:49 schreef teigan het volgende:
Vanaf dit weekend ofzo vast Paulusssttt,
ik zag de vrachtwagens vanmorgen vroeg richting Groningen rijden, ik zat om half 7 al in de auto richting Beilen...
Hoe is het met je!? nog lekker aan het genieten van vakantie?!quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Euh. Ik moet morgen boeken ophalen en de 29e weer naar school![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:45 schreef Bob. het volgende:
En ik ben op dit moment mijn kamer aan het schilderen dus al mijn spullen zijn op een hoopje geduwd, ik vraag me ernstig af hoe ik bij mijn kleren ga komen.
Boeken kaften? Waar zie je me voor aan?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:53 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Nou, dan kun je nog even genieten. (En je boeken kaften.)
[..]Logistiek inzicht! Daar had je voor het schilderen al even over na moeten denken...
.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Boeken kaften? Waar zie je me voor aan?
Tegenwoordig doet vrijwel niemand in mijn klas dat meer.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]! Dat doen ze niet meer tegenwoordig?!
Oh. nouja, ik dacht , dan kun je daar mooi op tekenen enzo, en foto's van katten plakken oid..
Sowwy.[afbeelding]
Nee joh, kaften is voor nerds.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]! Dat doen ze niet meer tegenwoordig?!
Oh. nouja, ik dacht , dan kun je daar mooi op tekenen enzo, en foto's van katten plakken oid..
Sowwy.[afbeelding]
Hmmmm. Mijn kaftjes waren altijd heul sterk!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tegenwoordig doet vrijwel niemand in mijn klas dat meer.
Het zijn nu toch je eigen boeken
En bovendien is een boek van mij nog nooit beschadigd geraakt.
Alsof zo'n dun papiertje helptDat valt er toch af na 3 maand
![]()
quote:
Have fun!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Maar ik ga naar de wc & dan douchen.
WoehieTotzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |