Doen. Hele redelijke prijs lijkt me dat, al is het wel een kleine kamer.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:24 schreef Ewaldus het volgende:
280 zit ik nu op. Inclusief is dat.
Met dat punten systeem wat ik op google dan kan vinden heb je max. huur van ¤ 190
Lijkt me niet echt realistisch want met het zelfde systeem zijn alle kamers van vrienden ook veels te ondergewaardeerd.
ik snap dat je dan naar een site moet gaan, maar welkequote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:28 schreef Grulez het volgende:
Moet je ff naar zo'n site gaan, kan je dat goed berekenen. 300 E. lijkt mij ook wel de max.
Nietzman had toch een kamer over?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:43 schreef Ewaldus het volgende:
Kent niemand hier nog kamers van >16m² leeg zijn?
Echte mannen drinken absintquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:46 schreef Bullet-tooth het volgende:
Waarom is er iets als Goldstrike uitgevonden?
Liever Absint dan Goldstrike, hoewel ik wel van kaneel hou.quote:
Hequote:
haha hier ook nooit meer, een keer zo ongelooflijk stuk aan gegaanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:14 schreef Ewaldus het volgende:
Nee, nooit meer Absinth voor mij. Gewoon Goldstrike.
Maar inderdaad: liever bier
Bah cola door de beerenburgquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hoewel een Beerenburg/cola ook prima te versmaden is.
Edit: Kalmoes welteverstaan en geen Sonnema.
Kalmoes idd, maar liever nog een japiequote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
Nee gewoon beerenburg zonder rotzooi er door.quote:
Japie is Jenever/Appelsap?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:19 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Kalmoes idd, maar liever nog een japie![]()
Weet iemand trouwens wat het verassings optreden op noorderzon vanavond gaat zijn?
Jaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Japie is Jenever/Appelsap?
Resultaten 1 - 10 van circa 96.900 voor alex miedema (0,22 seconden)quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:56 schreef freecell het volgende:
Googelen op mijn mama is ook zinloos geworden tegenwoordig. 10 pagina's
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22okkie+noordhuis%22&meta=
Nee niet echt.. En die tweede bui die erachter zit is ook lekker...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:43 schreef teigan het volgende:
Geen zin in een lekkere onweersbui Paulusssttt?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:19 schreef freecell het volgende:
Hij zegt vanalles hierNiet genoeg?
NEIN!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:21 schreef Jesse_ het volgende:
weet iemand al wat het verrassings optreden vanavond is?
Stijn staat op dat tijdstip geprogrameerd op Het Dok...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:21 schreef Jesse_ het volgende:
weet iemand al wat het verrassings optreden vanavond is?
Als je heel moe bent, dan wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Volgens mij ben jij net zo moe als ik (mij?).
Ik ben heel moequote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als je heel moe bent, dan wel.. Ik zit stom een puzzel te maken en dat lukt niet. En ik had de meest irritante collega ooit achter me aan de hele dag.
Ongeveer wel ja. Ja, nog 3 dagen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben heel moeNog irritanter dan zwaan kleef aan?
Laatste week toch?
Uiteraard, buiten-Europese studiereizen zijn toch gave buitenkansjes om goedkoop wat van de wereld te zienquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:24 schreef teigan het volgende:
Hai FLR
Leuk gehad in Chili (of ben je daar niet geweest?)
Een echte vent drinkt Sonnema of een andere Beerenburg van Friese makelijquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
In een kruiswoord is röntgnfoto nooit xray!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee 't moet eindigen op -ya. Tenzij röntgenfoto niet xray is.
Ja, het kwam voor mij elke keer slecht uit om mee te gaan, en nu vond ik het nietm eer kunnen aangezien ik ook niet echt meer scheikunde studeer natuurlijk (ik sta zelfs niet meer in de CB Almanakquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:43 schreef FLR het volgende:
[..]
Uiteraard, buiten-Europese studiereizen zijn toch gave buitenkansjes om goedkoop wat van de wereld te zien![]()
Het was erg leuk en mooi enzo iig. Ik post wellicht wel een uitgebreidere beschouwing in TRV of zo.
Nu echter wacht het harde leven van een herkansing en een 14-weeks weer![]()
Is dat niet een beetje vroeg..??quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:49 schreef teigan het volgende:
Vanaf dit weekend ofzo vast Paulusssttt,
ik zag de vrachtwagens vanmorgen vroeg richting Groningen rijden, ik zat om half 7 al in de auto richting Beilen...
Hoe is het met je!? nog lekker aan het genieten van vakantie?!quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Euh. Ik moet morgen boeken ophalen en de 29e weer naar school![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:45 schreef Bob. het volgende:
En ik ben op dit moment mijn kamer aan het schilderen dus al mijn spullen zijn op een hoopje geduwd, ik vraag me ernstig af hoe ik bij mijn kleren ga komen.
Boeken kaften? Waar zie je me voor aan?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:53 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Nou, dan kun je nog even genieten. (En je boeken kaften.)
[..]Logistiek inzicht! Daar had je voor het schilderen al even over na moeten denken...
.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Boeken kaften? Waar zie je me voor aan?
Tegenwoordig doet vrijwel niemand in mijn klas dat meer.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]! Dat doen ze niet meer tegenwoordig?!
Oh. nouja, ik dacht , dan kun je daar mooi op tekenen enzo, en foto's van katten plakken oid..
Sowwy.[afbeelding]
Nee joh, kaften is voor nerds.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]! Dat doen ze niet meer tegenwoordig?!
Oh. nouja, ik dacht , dan kun je daar mooi op tekenen enzo, en foto's van katten plakken oid..
Sowwy.[afbeelding]
Hmmmm. Mijn kaftjes waren altijd heul sterk!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tegenwoordig doet vrijwel niemand in mijn klas dat meer.
Het zijn nu toch je eigen boeken
En bovendien is een boek van mij nog nooit beschadigd geraakt.
Alsof zo'n dun papiertje helptDat valt er toch af na 3 maand
![]()
quote:
Have fun!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Maar ik ga naar de wc & dan douchen.
WoehieTotzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |