Het is vaak een vaag gebrabbel waar maar ongeveer 90% bruikbaar van is.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, ik schijn ook wel antwoord te geven. Ze slaan alleen nergens op, dus Do2 geeft 't dan maar op of zo.
En hoi, Sebas!.
Treffend opgeschrevenquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Even een quote uit het inburgeringscursusboekje:
"De noorderling blijft een mens van weinig woorden die het uit de boom kijken van katten tot kunst heeft verheven"
Heb je dat soort boekjes nodig bij een helpdesk/bloemenverstuurservice?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
ik was aan het werk
Even een quote uit het inburgeringscursusboekje:
"De noorderling blijft een mens van weinig woorden die het uit de boom kijken van katten tot kunst heeft verheven"
Eindelijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:46 schreef Sebasser het volgende:
Mijn postcount hangt nu al maanden in de 59xxx.
Mijn gemiddelde gaat zwaar omlaag, geweldig, ik heb een leven.
ja.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je levend voelen is anders wel een fijn gevoel.
Dat vind ik nou ook!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je levend voelen is anders wel een fijn gevoel.
Ik niet, maar ga morgen wel omdat !!! komt spelenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
idd.
Zijn er trouwens nog mensen hier naar Noorderzon geweest?
heheh daar ga ik ws ook nog naar toequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:21 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik niet, maar ga morgen wel omdat !!! komt spelen
Die had ik ook in Budapest kunnen zien maar dat heb ik gemist.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:21 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik niet, maar ga morgen wel omdat !!! komt spelen
Dit heeft mij al zoveel problemen opgelevert...quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Voor degenen die het niet verstaan:
'Kon minder' of 'nait slecht' betekend: Erg goed, heel fijn, fantastisch!
'Mag wel' betekend: Ja graag! geweldig! Oh wat fijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |