quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:10 schreef djenneke het volgende:
o, is dat traditie?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:29 schreef Kuukske het volgende:
Wie de 300ste reply post maakt een nieuw topique aan
Een Bredanaar bij?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:11 schreef Clauw het volgende:
Ik was em al kwijt!![]()
M'n nicht is vorige zondag bevallen van haar tweede zoontje en ik heb hem daarnet bewonderd![]()
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:24 schreef veldmuis het volgende:
[..]
CHOELIEJEN?
[..]
Nu nog met de schildpad ook!
En die bestaat er inderdaad maar 1 (EEN)!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:36 schreef mspoez het volgende:
Jenneke? Ik zat vroeger bij een Jenneke op school Maar niet in Breda. In Roosendaal. Da's vlakbij.
Vertel me eens, wat is nou de allertofste verf?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:41 schreef fransbreda het volgende:
ik vooral die bredase wapens erg mooi![]()
Wat jij zegt!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:44 schreef djenneke het volgende:
ach, ik vind dat die traditie niet geldt voor users die niet in de OP staan
Welquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:46 schreef fransbreda het volgende:
Ik sta ook niet in de OP maar heb wel een nieuw topic geopend toen ik als laatste poste![]()
CALIMEROOOOO!!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:12 schreef Asics het volgende:
[img=578xnull]http://i19.tinypic.com/4tsov2v.jpg[/img]
Kun je dan tegelijk spelen ja?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:17 schreef Kuukske het volgende:
Nou we hebben maar een tweede gitaar controller in huis gehaald, in plaats van terras.
Ja! Geweldigquote:
Even editten in Fok, die tekst copypasten en dat in de Wiki zetten jeweets!quote:
hoezo?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:14 schreef veldmuis het volgende:
Netjes, maar je hebt wel een paar dikke stofnesten op je sensor zo te zien
quote:
Nee, Guitar Hero is toffer met z'n tweeën.quote:
Nou ziet het er verneukt uit in die wikiquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Even editten in Fok, die tekst copypasten en dat in de Wiki zetten jeweets!
Linksboven zitten 2 aardig grote vlekkenquote:
Dat moet echt héél slecht zijn!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Zowel samenspelen (bijv. de ene gitaar en de ander bas) of tegen elkaar waarbij je of ombeurten een stuk van het nummer speelt of allebei het hele nummer.
Keitof.
Dude, als je die OP sloopt, geef ik je een tets om je oren als je hier weer bent.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:24 schreef veldmuis het volgende:
Nou ziet het er verneukt uit in die wiki!
Never mind. Ik heb een back upje tot en met topic 74.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:25 schreef Kuukske het volgende:
Dude, als je die OP sloopt, geef ik je een tets om je oren als je hier weer bent. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:25 schreef Asics het volgende:
ja dus
Dan blijf ik gewoon weg!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dude, als je die OP sloopt, geef ik je een tets om je oren als je hier weer bent. [afbeelding]
Jamaar ik heb de OP toch hier, op het forum, jeweets!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Never mind. Ik heb een back upje tot en met topic 74.
Neeje. Ik zou je zo missen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:27 schreef veldmuis het volgende:
Dan blijf ik gewoon weg!
Staat ie al in dat Wiki ding dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:27 schreef veldmuis het volgende:
Jamaar ik heb de OP toch hier, op het forum, jeweets!
Ik jou ookquote:
Kijktan!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Staat ie al in dat Wiki ding dan?
quote:
Klein schoonheidsfoutje even gefixed. Toffe OP zo.quote:
Hoe deed je dat?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Klein schoonheidsfoutje even gefixed. Toffe OP zo.
Op bewerken drukken in de Wiki dinges.quote:
damn hoe komt dat nou ik heb die camera nooi open gehad.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:27 schreef veldmuis het volgende:
[..], grote kans dat dat stofjes op de sensor zijn. Aangezien je 'm op aperture prio hebt staan, schroef 'm naar F/8, kans dat het dan bijna niet meer te zien is
[..]
Nouja, meer om te zorgen dat'ie het als niet-wiki tekst ziet. De tags van Fok! vloeken daar een beetje kennelijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:36 schreef Kuukske het volgende:
Er moet een code voor en achter alle tekst, zodat 'ie het als Fok tekst ziet ofzoiets. En nog twee category dingen helemaal onderin.
Dat bedoelde ik, maar ik zei het niet goedquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:38 schreef JDude het volgende:
Nouja, meer om te zorgen dat'ie het als niet-wiki tekst ziet. De tags van Fok! vloeken daar een beetje kennelijk.
Nooit een lensje gewisseld?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:36 schreef Asics het volgende:
[..]
damn hoe komt dat nou ik heb die camera nooi open gehad.![]()
hoe kom ik hier echt van af?
ze zitten op al mijn foto's.
Ah, zoquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Nouja, meer om te zorgen dat'ie het als niet-wiki tekst ziet. De tags van Fok! vloeken daar een beetje kennelijk.
Nou hè. Trots op deze user, wij zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:43 schreef JDude het volgende:
Het is me toch een pienter mannetje, die vm.
Pienter hè!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:43 schreef JDude het volgende:
Het is me toch een pienter mannetje, die vm.
Mooi woord he?quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:02 schreef Kuukske het volgende:
Bijna net zo mooi als bier.
Dat ben jij over een X aantal jaar. Maar ja. Dat neem ik maar voor lief.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:12 schreef JDude het volgende:
Je ziet wel dat die pilskes zijn pens niet ongemoeid hebben gelaten!
Anders meld ik me tegen die tijd wel even!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat ben jij over een X aantal jaar. Maar ja. Dat neem ik maar voor lief.
An offer I cannot refusequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:16 schreef veldmuis het volgende:
Anders meld ik me tegen die tijd wel even!
* Kuuk vastketent.quote:
Slaap zequote:
Oh, Kinkyquote:
Nooit! Ik had gewoon een levenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:03 schreef veldmuis het volgende:
Voelt ze zich te goed voor het Bredatopic ofzo?
Nicequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:56 schreef Asics het volgende:
nou vooruit dan, meteen mijn topper van het weekend.
[afbeelding]
Ik zei het nét tegen JD!quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:05 schreef veldmuis het volgende:
Je hebt een HELE DAG niet gepost, zag je dat?
Eng hequote:Op zondag 5 augustus 2007 00:05 schreef veldmuis het volgende:
Je hebt een HELE DAG niet gepost, zag je dat?
Welneen. We zijn uit eten geweest in Baarle Nassau bij de Pannenkoekenbakker, hebben gezellig ijs gegeten en gewinkeld in wonderschoon Breda en en .. ja. Geleefd!quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:06 schreef veldmuis het volgende:
Het was zoeen schokkende gebeurtenis ook! Ik heb de hele tijd zitten wachten tot je zou posten, ikw as al bang dat je dood zou zijn!
Palmquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Eng he [afbeelding].
We zijn naar de pannekoekentoko in Baarle-Nassau geweest. En ik heb met zoeen kraskaart een miniatuur Palm-vrachtwagen gewonnen
.
Een dag niet gepost is een dag niet geleefd, Kuuk!quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Welneen. We zijn uit eten geweest in Baarle Nassau bij de Pannenkoekenbakker, hebben gezellig ijs gegeten en gewinkeld in wonderschoon Breda en en .. ja. Geleefd!
Nouja, ik heb wel even gauw gespiekt op internet vandaag.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:09 schreef veldmuis het volgende:
Een dag niet gepost is een dag niet geleefd, Kuuk!
quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:09 schreef veldmuis het volgende:
Maar ik kan met een gerust hart gaan slapen!
En dan niet postenquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, ik heb wel even gauw gespiekt op internet vandaag.
Hallee!quote:. Welterusten
.
Mooi spul daar, alleen nu nog wat gezelligheid..quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:59 schreef JDude het volgende:
Ik zat er eergisterenavond Weissenbieren te consumeren. En vandaag een tosti bij de Vulling.
De nieuwe Haven ook gezien?
ow lekker ... ik wilde ook maar niemand gaat meequote:
Ik wil niet uitgeleend worden, tenzij het veldmuis betreft.quote:
Doe eens lief, vuilak!quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:37 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik wil wel leuk vrouwelijk schoon
Sorry K.![]()
Ah, daarom ben je nog vrijgezel.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:37 schreef tha_rizzo het volgende:
Sorry K.![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:37 schreef tha_rizzo het volgende:
Sorry K.![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:57 schreef JDude het volgende:
Ah, daarom ben je nog vrijgezel.
Je mist 'r echt he?quote:
Weet jij een leukere ondertitel dan?quote:
Jaquote:
Ik denk er nog even over na.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Weet jij een leukere ondertitel dan?
Ahw. *Vertederd is.quote:
Tof. Bedenk je ook een matchende voor JD?quote:Ik denk er nog even over na.
En dan ben jij er zelf ook nog eens bij!quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:49 schreef veldmuis het volgende:
Ik ga ook maar eens her en der tegen auto's aanknallen denk ik. Wellicht stapt er een mooie dame uit een auto!
Dat MOET wel lukken dan!quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En dan ben jij er zelf ook nog eens bij!
*Bevestigt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:42 schreef veldmuis het volgende:
Ik had er trouwens bij moeten zijn, spek, dan was het goedgekomen. Ask JD enKuukske
!
Ik ga dinsdag weer werken. Op de fiets.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:52 schreef veldmuis het volgende:
Dat MOET wel lukken dan!
En je hebt een paar dagen vrij geloof ik, toch?
Het zou ook een schande zijn als je dat stukje met de auto gaat! Duurt zelfs langer, denk ik?quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ga dinsdag weer werken. Op de fiets.
Zolang je maar niet tegen mijn auto aan knalt vind ik 't primaquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:49 schreef veldmuis het volgende:
Ik ga ook maar eens her en der tegen auto's aanknallen denk ik. Wellicht stapt er een mooie dame uit een auto!
Ja, duurt ongeveer 10 minuten langerquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:57 schreef veldmuis het volgende:
Het zou ook een schande zijn als je dat stukje met de auto gaat! Duurt zelfs langer, denk ik?
Jij bent toch geen lekker wijf!quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:58 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Zolang je maar niet tegen mijn auto aan knalt vind ik 't prima
Heb je een racefiets dan?quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, duurt ongeveer 10 minuten langer.
Nee, een ordinaire Gazelle.quote:
Nee, wel gewoon lekkerquote:
Inderdaad, auto. Weinig kans dat ik jouw voertuig ga aanrijden dus!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:07 schreef tha_rizzo het volgende:
auto
Zullen we? Ginnekenmarkt is vlakbij!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:30 schreef veldmuis het volgende:
Het is wel terrasweer zeg! Het is dat half 9 al geweest is en de kerstboom weg is, want anders...
Oeh. 1 januari zijn wij daar hoorquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:30 schreef veldmuis het volgende:
Het is wel terrasweer zeg! Het is dat half 9 al geweest is en de kerstboom weg is, want anders...
Wat anders ?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:30 schreef veldmuis het volgende:
Ja ik zie al een kou-front aankomenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oeh. 1 januari zijn wij daar hoor.
Moeten we wel doen hè?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oeh. 1 januari zijn wij daar hoor.
Ja, mét Jupiler en 7up.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:32 schreef veldmuis het volgende:
Moeten we wel doen hè?
Ja, daar heb ik toch geen tijd voorquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:33 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Lees je in joh! Topics staan in de OP!
quote:
Deel 11quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:33 schreef veldmuis het volgende:
Lees je in joh! Topics staan in de OP!
Ja!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:32 schreef veldmuis het volgende:
Moeten we wel doen hè?
Nee, ik heb gisteren toevallig terug zitten lezenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:35 schreef veldmuis het volgende:
Zeg eens eerlijk, wist je dat uit je hoofd?
Dan is het goed!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, ik heb gisteren toevallig terug zitten lezen.
Tof.quote:
Zoiets hoorde ik laatst ook ja!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:45 schreef veldmuis het volgende:
Het schijnt dat je dat wegkrijgt met adblock, maar ik weet verder van niks.
AANGEPASTquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:45 schreef veldmuis het volgende:
EN HET IS IK VIND, NIET IK VINDT!
Gelukkig!quote:
Welnee, je bent vrij morgen!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:48 schreef Kuukske het volgende:
Het is zo weer bedtijd.
Biertje, Fieldmouse?quote:
Jamaar.. Fitnessen morgenochtend.quote:
Ja ik bedenk me net dat het morgenochtend om acht uur best eens druk zou kunnen zijn op de Singels.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:51 schreef veldmuis het volgende:
Dat kan morgenmiddag ook!
Restecp!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:51 schreef veldmuis het volgende:
Dat had ik toevallig al gepakt! In een ouderwets Skol glas. Respect the skolls.
Thnx lijkt te werkenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:45 schreef veldmuis het volgende:
Het schijnt dat je dat wegkrijgt met adblock, maar ik weet verder van niks.
We danken jou ook voor jouw aanwezigheid alhier!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:51 schreef Kuukske het volgende:
Wat is dit toch een fijn topic.
Dat mag je niet zeggen want dan wordt die kale boosquote:
Zeg er even bij dat die kale user Danny is.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:53 schreef JDude het volgende:
Dat mag je niet zeggen want dan wordt die kale boos.
Welke kale ??quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen want dan wordt die kale boos.
Jij ook hartelijk bedankt vm. Die tijd dat jij er niet was, laatst, was het toch anders.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:53 schreef veldmuis het volgende:
We danken jou ook voor jouw aanwezigheid alhier!
Nee, ik had het over kiwi, nou goedquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:54 schreef Kuukske het volgende:
Zeg er even bij dat die kale user Danny is.
Thnxquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kiwi zou het gebruik ervan toejuichen, gok ik zo.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:
Graag gedaan, K.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij ook hartelijk bedankt vm. Die tijd dat jij er niet was, laatst, was het toch anders.
Skol?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:56 schreef JDude het volgende:
Ik heb overigens geen Skol glas. Wel een leeg fleske.
Welnééquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:57 schreef Kuukske het volgende:
Was dat lege flesjes gedoe een hint JD?
Hm. Nee oké.quote:
Nog steeds van Kuuk d'r Geburtstag. Rizzo heeft niet hard genoeg gezoept toen.quote:
Ze zet er net eentje neer hier!quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:00 schreef veldmuis het volgende:
Biertje, K?
Was hij met de eh...met zijn motorvoertuig?quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Nog steeds van Kuuk d'r Geburtstag. Rizzo heeft niet hard genoeg gezoept toen.
Tering, jij hebt het maar getroffen met haar!quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Ze zet er net eentje neer hier! [afbeelding]
was in februari in Brazilie - SKOL is daar hot!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:51 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat had ik toevallig al gepakt! In een ouderwets Skol glas. Respect the skolls.
Ik wist niet eens dat het nog bestond!quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:48 schreef Asics het volgende:
[..]
was in februari in Brazilie - SKOL is daar hot!
Als je inderdaad "werk" zegt dan heb je gelijkquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:58 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ben ik nou de enige die aan het "werk" is?![]()
Eh ja.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:58 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ben ik nou de enige die aan het "werk" is?![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:00 schreef fransbreda het volgende:
ramen en deuren suiten, tis oorlog!!
Wie Wat Waar Waaromquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:00 schreef fransbreda het volgende:
ramen en deuren sluiten, tis oorlog!!
Ik dook al gauw onder het bureauquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:00 schreef fransbreda het volgende:
ramen en deuren sluiten, tis oorlog!!
Ontzettend opwindend gezicht.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:02 schreef JDude het volgende:
Ik dook al gauw onder het bureau [afbeelding].
wacht.....1e maandag van de maand, 12u. Het kwartje valt...quote:
volgende keer ga je maar mee veldmuis ...quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:42 schreef veldmuis het volgende:
'Klein duimpje'!
Ik zat net alles te lezen over spek en haar date, waarom vertelt ze daar hier niets over?
Ik had er trouwens bij moeten zijn, spek, dan was het goedgekomen. Ask JD enKuukske
!
Natuurlijk wel. In dit topic delen we lief en leed met elkaar!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:14 schreef Spekkiemonster het volgende:
volgende keer ga je maar mee veldmuis ...
en ik had hier niks verteld omdat ik dacht dat jullie dat toch nie zo zou boeien![]()
maar t was heerlijk bij moeke op t terras, en de rosé smaakte ook best
volgende date horen jullie het ook.... lief dat jullie zo meeleefdenquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. In dit topic delen we lief en leed met elkaar!!
Hihi. Och, zo gaat dat. Breda hè.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:17 schreef Spekkiemonster het volgende:
volgende date horen jullie het ook.... lief dat jullie zo meeleefden![]()
Ja doe ik ook, alleen eerst nog even een keertje omdraaienquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:49 schreef Swiffer het volgende:
schaam je!
Future Fitness.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:20 schreef Spekkiemonster het volgende:
waar sporten jullie?
Hyves ontdekt Dal?quote:
Eindelijk eens ingeschreven jah!quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:39 schreef Kuukske het volgende:
Hyves ontdekt Dal?
Had ik het toch goed geradenquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:49 schreef Dalamar het volgende:
Eindelijk eens ingeschreven jah!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |