Nicequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:56 schreef Asics het volgende:
nou vooruit dan, meteen mijn topper van het weekend.
[afbeelding]
Ik zei het nét tegen JD!quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:05 schreef veldmuis het volgende:
Je hebt een HELE DAG niet gepost, zag je dat?
Eng hequote:Op zondag 5 augustus 2007 00:05 schreef veldmuis het volgende:
Je hebt een HELE DAG niet gepost, zag je dat?
Welneen. We zijn uit eten geweest in Baarle Nassau bij de Pannenkoekenbakker, hebben gezellig ijs gegeten en gewinkeld in wonderschoon Breda en en .. ja. Geleefd!quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:06 schreef veldmuis het volgende:
Het was zoeen schokkende gebeurtenis ook! Ik heb de hele tijd zitten wachten tot je zou posten, ikw as al bang dat je dood zou zijn!
Palmquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Eng he [afbeelding].
We zijn naar de pannekoekentoko in Baarle-Nassau geweest. En ik heb met zoeen kraskaart een miniatuur Palm-vrachtwagen gewonnen
.
Een dag niet gepost is een dag niet geleefd, Kuuk!quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Welneen. We zijn uit eten geweest in Baarle Nassau bij de Pannenkoekenbakker, hebben gezellig ijs gegeten en gewinkeld in wonderschoon Breda en en .. ja. Geleefd!
Nouja, ik heb wel even gauw gespiekt op internet vandaag.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:09 schreef veldmuis het volgende:
Een dag niet gepost is een dag niet geleefd, Kuuk!
quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:09 schreef veldmuis het volgende:
Maar ik kan met een gerust hart gaan slapen!
En dan niet postenquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, ik heb wel even gauw gespiekt op internet vandaag.
Hallee!quote:. Welterusten
.
Mooi spul daar, alleen nu nog wat gezelligheid..quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:59 schreef JDude het volgende:
Ik zat er eergisterenavond Weissenbieren te consumeren. En vandaag een tosti bij de Vulling.
De nieuwe Haven ook gezien?
ow lekker ... ik wilde ook maar niemand gaat meequote:
Ik wil niet uitgeleend worden, tenzij het veldmuis betreft.quote:
Doe eens lief, vuilak!quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:37 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik wil wel leuk vrouwelijk schoon
Sorry K.![]()
Ah, daarom ben je nog vrijgezel.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:37 schreef tha_rizzo het volgende:
Sorry K.![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:37 schreef tha_rizzo het volgende:
Sorry K.![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:57 schreef JDude het volgende:
Ah, daarom ben je nog vrijgezel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |