Nicequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:56 schreef Asics het volgende:
nou vooruit dan, meteen mijn topper van het weekend.
[afbeelding]
Ik zei het nét tegen JD!quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:05 schreef veldmuis het volgende:
Je hebt een HELE DAG niet gepost, zag je dat?
Eng hequote:Op zondag 5 augustus 2007 00:05 schreef veldmuis het volgende:
Je hebt een HELE DAG niet gepost, zag je dat?
Welneen. We zijn uit eten geweest in Baarle Nassau bij de Pannenkoekenbakker, hebben gezellig ijs gegeten en gewinkeld in wonderschoon Breda en en .. ja. Geleefd!quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:06 schreef veldmuis het volgende:
Het was zoeen schokkende gebeurtenis ook! Ik heb de hele tijd zitten wachten tot je zou posten, ikw as al bang dat je dood zou zijn!
Palmquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Eng he [afbeelding].
We zijn naar de pannekoekentoko in Baarle-Nassau geweest. En ik heb met zoeen kraskaart een miniatuur Palm-vrachtwagen gewonnen
.
Een dag niet gepost is een dag niet geleefd, Kuuk!quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Welneen. We zijn uit eten geweest in Baarle Nassau bij de Pannenkoekenbakker, hebben gezellig ijs gegeten en gewinkeld in wonderschoon Breda en en .. ja. Geleefd!
Nouja, ik heb wel even gauw gespiekt op internet vandaag.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:09 schreef veldmuis het volgende:
Een dag niet gepost is een dag niet geleefd, Kuuk!
quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:09 schreef veldmuis het volgende:
Maar ik kan met een gerust hart gaan slapen!
En dan niet postenquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, ik heb wel even gauw gespiekt op internet vandaag.
Hallee!quote:. Welterusten
.
Mooi spul daar, alleen nu nog wat gezelligheid..quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:59 schreef JDude het volgende:
Ik zat er eergisterenavond Weissenbieren te consumeren. En vandaag een tosti bij de Vulling.
De nieuwe Haven ook gezien?
ow lekker ... ik wilde ook maar niemand gaat meequote:
Ik wil niet uitgeleend worden, tenzij het veldmuis betreft.quote:
Doe eens lief, vuilak!quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:37 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik wil wel leuk vrouwelijk schoon
Sorry K.![]()
Ah, daarom ben je nog vrijgezel.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:37 schreef tha_rizzo het volgende:
Sorry K.![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:37 schreef tha_rizzo het volgende:
Sorry K.![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:57 schreef JDude het volgende:
Ah, daarom ben je nog vrijgezel.
Weet jij een leukere ondertitel dan?quote:
Jaquote:
Ik denk er nog even over na.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Weet jij een leukere ondertitel dan?
Ahw. *Vertederd is.quote:
Tof. Bedenk je ook een matchende voor JD?quote:Ik denk er nog even over na.
En dan ben jij er zelf ook nog eens bij!quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:49 schreef veldmuis het volgende:
Ik ga ook maar eens her en der tegen auto's aanknallen denk ik. Wellicht stapt er een mooie dame uit een auto!
Dat MOET wel lukken dan!quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En dan ben jij er zelf ook nog eens bij!
*Bevestigt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:42 schreef veldmuis het volgende:
Ik had er trouwens bij moeten zijn, spek, dan was het goedgekomen. Ask JD enKuukske
!
Ik ga dinsdag weer werken. Op de fiets.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:52 schreef veldmuis het volgende:
Dat MOET wel lukken dan!
En je hebt een paar dagen vrij geloof ik, toch?
Het zou ook een schande zijn als je dat stukje met de auto gaat! Duurt zelfs langer, denk ik?quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ga dinsdag weer werken. Op de fiets.
Zolang je maar niet tegen mijn auto aan knalt vind ik 't primaquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:49 schreef veldmuis het volgende:
Ik ga ook maar eens her en der tegen auto's aanknallen denk ik. Wellicht stapt er een mooie dame uit een auto!
Ja, duurt ongeveer 10 minuten langerquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:57 schreef veldmuis het volgende:
Het zou ook een schande zijn als je dat stukje met de auto gaat! Duurt zelfs langer, denk ik?
Jij bent toch geen lekker wijf!quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:58 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Zolang je maar niet tegen mijn auto aan knalt vind ik 't prima
Heb je een racefiets dan?quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, duurt ongeveer 10 minuten langer.
Nee, een ordinaire Gazelle.quote:
Nee, wel gewoon lekkerquote:
Inderdaad, auto. Weinig kans dat ik jouw voertuig ga aanrijden dus!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:07 schreef tha_rizzo het volgende:
auto
Zullen we? Ginnekenmarkt is vlakbij!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:30 schreef veldmuis het volgende:
Het is wel terrasweer zeg! Het is dat half 9 al geweest is en de kerstboom weg is, want anders...
Oeh. 1 januari zijn wij daar hoorquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:30 schreef veldmuis het volgende:
Het is wel terrasweer zeg! Het is dat half 9 al geweest is en de kerstboom weg is, want anders...
Wat anders ?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:30 schreef veldmuis het volgende:
Ja ik zie al een kou-front aankomenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oeh. 1 januari zijn wij daar hoor.
Moeten we wel doen hè?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oeh. 1 januari zijn wij daar hoor.
Ja, mét Jupiler en 7up.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:32 schreef veldmuis het volgende:
Moeten we wel doen hè?
Ja, daar heb ik toch geen tijd voorquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:33 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Lees je in joh! Topics staan in de OP!
quote:
Deel 11quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:33 schreef veldmuis het volgende:
Lees je in joh! Topics staan in de OP!
Ja!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:32 schreef veldmuis het volgende:
Moeten we wel doen hè?
Nee, ik heb gisteren toevallig terug zitten lezenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:35 schreef veldmuis het volgende:
Zeg eens eerlijk, wist je dat uit je hoofd?
Dan is het goed!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, ik heb gisteren toevallig terug zitten lezen.
Tof.quote:
Zoiets hoorde ik laatst ook ja!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:45 schreef veldmuis het volgende:
Het schijnt dat je dat wegkrijgt met adblock, maar ik weet verder van niks.
AANGEPASTquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:45 schreef veldmuis het volgende:
EN HET IS IK VIND, NIET IK VINDT!
Gelukkig!quote:
Welnee, je bent vrij morgen!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:48 schreef Kuukske het volgende:
Het is zo weer bedtijd.
Jamaar.. Fitnessen morgenochtend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |