Jamaar ik heb de OP toch hier, op het forum, jeweets!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Never mind. Ik heb een back upje tot en met topic 74.
Neeje. Ik zou je zo missen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:27 schreef veldmuis het volgende:
Dan blijf ik gewoon weg!
Staat ie al in dat Wiki ding dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:27 schreef veldmuis het volgende:
Jamaar ik heb de OP toch hier, op het forum, jeweets!
Ik jou ookquote:
Kijktan!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Staat ie al in dat Wiki ding dan?
quote:
Klein schoonheidsfoutje even gefixed. Toffe OP zo.quote:
Hoe deed je dat?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Klein schoonheidsfoutje even gefixed. Toffe OP zo.
Op bewerken drukken in de Wiki dinges.quote:
damn hoe komt dat nou ik heb die camera nooi open gehad.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:27 schreef veldmuis het volgende:
[..], grote kans dat dat stofjes op de sensor zijn. Aangezien je 'm op aperture prio hebt staan, schroef 'm naar F/8, kans dat het dan bijna niet meer te zien is
[..]
Nouja, meer om te zorgen dat'ie het als niet-wiki tekst ziet. De tags van Fok! vloeken daar een beetje kennelijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:36 schreef Kuukske het volgende:
Er moet een code voor en achter alle tekst, zodat 'ie het als Fok tekst ziet ofzoiets. En nog twee category dingen helemaal onderin.
Dat bedoelde ik, maar ik zei het niet goedquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:38 schreef JDude het volgende:
Nouja, meer om te zorgen dat'ie het als niet-wiki tekst ziet. De tags van Fok! vloeken daar een beetje kennelijk.
Nooit een lensje gewisseld?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:36 schreef Asics het volgende:
[..]
damn hoe komt dat nou ik heb die camera nooi open gehad.![]()
hoe kom ik hier echt van af?
ze zitten op al mijn foto's.
Ah, zoquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Nouja, meer om te zorgen dat'ie het als niet-wiki tekst ziet. De tags van Fok! vloeken daar een beetje kennelijk.
Nou hè. Trots op deze user, wij zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:43 schreef JDude het volgende:
Het is me toch een pienter mannetje, die vm.
Pienter hè!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:43 schreef JDude het volgende:
Het is me toch een pienter mannetje, die vm.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:02 schreef Kuukske het volgende:
Bijna net zo mooi als bier.
Dat ben jij over een X aantal jaar. Maar ja. Dat neem ik maar voor lief.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:12 schreef JDude het volgende:
Je ziet wel dat die pilskes zijn pens niet ongemoeid hebben gelaten!
Anders meld ik me tegen die tijd wel even!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat ben jij over een X aantal jaar. Maar ja. Dat neem ik maar voor lief.
An offer I cannot refusequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:16 schreef veldmuis het volgende:
Anders meld ik me tegen die tijd wel even!
Slaap zequote:
Oh, Kinkyquote:
Nooit! Ik had gewoon een levenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:03 schreef veldmuis het volgende:
Voelt ze zich te goed voor het Bredatopic ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |