quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:10 schreef djenneke het volgende:
o, is dat traditie?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:29 schreef Kuukske het volgende:
Wie de 300ste reply post maakt een nieuw topique aan
Een Bredanaar bij?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:11 schreef Clauw het volgende:
Ik was em al kwijt!![]()
M'n nicht is vorige zondag bevallen van haar tweede zoontje en ik heb hem daarnet bewonderd![]()
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:24 schreef veldmuis het volgende:
[..]
CHOELIEJEN?
[..]
Nu nog met de schildpad ook!
En die bestaat er inderdaad maar 1 (EEN)!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:36 schreef mspoez het volgende:
Jenneke? Ik zat vroeger bij een Jenneke op school Maar niet in Breda. In Roosendaal. Da's vlakbij.
Vertel me eens, wat is nou de allertofste verf?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:41 schreef fransbreda het volgende:
ik vooral die bredase wapens erg mooi![]()
Wat jij zegt!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:44 schreef djenneke het volgende:
ach, ik vind dat die traditie niet geldt voor users die niet in de OP staan
Welquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:46 schreef fransbreda het volgende:
Ik sta ook niet in de OP maar heb wel een nieuw topic geopend toen ik als laatste poste![]()
CALIMEROOOOO!!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:12 schreef Asics het volgende:
[img=578xnull]http://i19.tinypic.com/4tsov2v.jpg[/img]
Kun je dan tegelijk spelen ja?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:17 schreef Kuukske het volgende:
Nou we hebben maar een tweede gitaar controller in huis gehaald, in plaats van terras.
Ja! Geweldigquote:
Even editten in Fok, die tekst copypasten en dat in de Wiki zetten jeweets!quote:
hoezo?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:14 schreef veldmuis het volgende:
Netjes, maar je hebt wel een paar dikke stofnesten op je sensor zo te zien
quote:
Nee, Guitar Hero is toffer met z'n tweeën.quote:
Nou ziet het er verneukt uit in die wikiquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Even editten in Fok, die tekst copypasten en dat in de Wiki zetten jeweets!
Linksboven zitten 2 aardig grote vlekkenquote:
Dat moet echt héél slecht zijn!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Zowel samenspelen (bijv. de ene gitaar en de ander bas) of tegen elkaar waarbij je of ombeurten een stuk van het nummer speelt of allebei het hele nummer.
Keitof.
Dude, als je die OP sloopt, geef ik je een tets om je oren als je hier weer bent.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:24 schreef veldmuis het volgende:
Nou ziet het er verneukt uit in die wiki!
Never mind. Ik heb een back upje tot en met topic 74.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:25 schreef Kuukske het volgende:
Dude, als je die OP sloopt, geef ik je een tets om je oren als je hier weer bent. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:25 schreef Asics het volgende:
ja dus
Dan blijf ik gewoon weg!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dude, als je die OP sloopt, geef ik je een tets om je oren als je hier weer bent. [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |