quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:19 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
spekkie ongeluk gehad, leuke redder..
spekkie stuurt sms-je
krijgt sms-je terug
stuurt er nog een en krijgt er weer een terug
blijft vaag allemaal verder omtrent status vrijgezel of getrouwd
vanavond daten
Maar het speculeren dan?quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Zullen we even wachten tot ze terug is? Anders zijn we 2 topics en 600 tvp's verder voor het eind van de avond. Spekkie kan het vervolgtopic zelf openen, met het verhaal in de OP.
Ik ken wijken waar je wel zult moeten omdat er gewoon niets is.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:49 schreef enter het volgende:
maar als je getrouwd bent ga je toch niet een wijk verder met iemand afspreken![]()
misschien is z'n vrouw wel niet zo mobiel...aan bed gekluisterd door een zware ziekte, terwijl haar man haar al jaren liefdevol verpleegd zonder aan zichzelf te denken...totdat...quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:49 schreef enter het volgende:
maar als je getrouwd bent ga je toch niet een wijk verder met iemand afspreken![]()
Ach dan komt de afsluiting in deel 3.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Zullen we even wachten tot ze terug is? Anders zijn we 2 topics en 600 tvp's verder voor het eind van de avond. Spekkie kan het vervolgtopic zelf openen, met het verhaal in de OP.
Preciesquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:51 schreef Isegrim het volgende:
Ik postte al mee in het vorige topic, dus ik mag hier een TVP plaatsen.
Heb ik net gedaan en ik hoop voor spekkie dat het een niet getrouwde leuke vent isquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:14 schreef 2Mini het volgende:
Ik ga denk ik inlezen
Waarom niet?quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:17 schreef TomTancr3do het volgende:
Maar goed dat ze dat spijkerrokje niet aangedaan heeft ()
Mijn god wat bezielt iemand om dit soort zaken op internet te kwakken...
Het gaat niemand ene ruk aan, en als er gelazer van komt heeft iedereen er ook meteen een mening over. Straks blijkt dat die vent 'gelukkig' getrouwd is en 5 kinderen heeft, terwijl "spekkie" zich meteen vanavond even flink laat uitwonen door die vent Moet je dan eens kijken wat er allemaal gepost wordt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |