quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:19 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
spekkie ongeluk gehad, leuke redder..
spekkie stuurt sms-je
krijgt sms-je terug
stuurt er nog een en krijgt er weer een terug
blijft vaag allemaal verder omtrent status vrijgezel of getrouwd
vanavond daten
Maar het speculeren dan?quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Zullen we even wachten tot ze terug is? Anders zijn we 2 topics en 600 tvp's verder voor het eind van de avond. Spekkie kan het vervolgtopic zelf openen, met het verhaal in de OP.
Ik ken wijken waar je wel zult moeten omdat er gewoon niets is.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:49 schreef enter het volgende:
maar als je getrouwd bent ga je toch niet een wijk verder met iemand afspreken![]()
misschien is z'n vrouw wel niet zo mobiel...aan bed gekluisterd door een zware ziekte, terwijl haar man haar al jaren liefdevol verpleegd zonder aan zichzelf te denken...totdat...quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:49 schreef enter het volgende:
maar als je getrouwd bent ga je toch niet een wijk verder met iemand afspreken![]()
Ach dan komt de afsluiting in deel 3.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Zullen we even wachten tot ze terug is? Anders zijn we 2 topics en 600 tvp's verder voor het eind van de avond. Spekkie kan het vervolgtopic zelf openen, met het verhaal in de OP.
Preciesquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:51 schreef Isegrim het volgende:
Ik postte al mee in het vorige topic, dus ik mag hier een TVP plaatsen.
Heb ik net gedaan en ik hoop voor spekkie dat het een niet getrouwde leuke vent isquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:14 schreef 2Mini het volgende:
Ik ga denk ik inlezen
Waarom niet?quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:17 schreef TomTancr3do het volgende:
Maar goed dat ze dat spijkerrokje niet aangedaan heeft ()
Mijn god wat bezielt iemand om dit soort zaken op internet te kwakken...
Het gaat niemand ene ruk aan, en als er gelazer van komt heeft iedereen er ook meteen een mening over. Straks blijkt dat die vent 'gelukkig' getrouwd is en 5 kinderen heeft, terwijl "spekkie" zich meteen vanavond even flink laat uitwonen door die vent Moet je dan eens kijken wat er allemaal gepost wordt.quote:
Hij is getrouwd, verloofd of verliefd... 33% kans dusquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Dit zijn altijd leuke classic topics, ben heel benieuwd! net het hele vorige topic doorgelezen.
Het is vat een sympathieke kerel.
Wel grappig dat iedereen er zomaar vanuit gaat dat hij getrouwd is
Ze had hem gevonden op hyvesquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Dit zijn altijd leuke classic topics, ben heel benieuwd! net het hele vorige topic doorgelezen.
Het is vat een sympathieke kerel.
Wel grappig dat iedereen er zomaar vanuit gaat dat hij getrouwd is
Ik kan niet anders dan met je instemmen freecell.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:38 schreef freecell het volgende:
Ik hoop dat het een vrijgezel is, ik denk het niet.
Ik hoop ook dat spekkie zo verstandig is om dan hard weg te rennen. (als hij bezet is, that is)
En voortbordurend op het andere topic: als mijn man iets zou gaan drinken met een mooie vrouw die op hem viel en daarbij aangaf zin te hebben in een avontuurtje, zou ik NIET blij zijn, hoe vreemd sommige fokkers dat ook lijken te vinden
Ik denk dat je mijn woorden enigszins verkeerd hebt geïnterpreteerd. Ik weet het zelfs wel zeker.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:38 schreef freecell het volgende:
Ik hoop dat het een vrijgezel is, ik denk het niet.
Ik hoop ook dat spekkie zo verstandig is om dan hard weg te rennen. (als hij bezet is, that is)
En voortbordurend op het andere topic: als mijn man iets zou gaan drinken met een mooie vrouw die op hem viel en daarbij aangaf zin te hebben in een avontuurtje, zou ik NIET blij zijn, hoe vreemd sommige fokkers dat ook lijken te vinden
Dat lijkt me positief!quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:45 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Jezus, nou nog niet terug?!
Kan je het dan nogmaals uitleggen, want zo kwam het wel op mij overquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik denk dat je mijn woorden enigszins verkeerd hebt geïnterpreteerd. Ik weet het zelfs wel zeker.
Waarom?quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:38 schreef freecell het volgende:
Ik vond petitlapins reactie een beetje overdreven en daar reageerde ik meer op. Ik ging nog even niet uit van een vrouw die duidelijk heeft aangegeven een avontuurtje te willen, maar van gewoon twee mensen die elkaar aardig vinden en een drankje gaan drinken.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Kan je het dan nogmaals uitleggen, want zo kwam het wel op mij over
Ik vond het al vreemd
Ja, geweldig. Is ook zo`n gezonde basis voor een relatie.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:48 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Waarom?
Het is toch vrij normaal dat 'single' vrouwen een relatie hebben met een man die eigenlijk al bezet is, bijvoorbeeld met hun leidinggevende of met de buurman. Meestal zijn die mannen ook veel aantrekkelijker dan de mannen die nog niet bezet zijn, zeker op latere leeftijd. Veel dames kicken er nu eenmaal op om zich in een afhankelijke positie te manoeuvreren t.o.v. een 'sterke' man. Niks mis mee lijkt me, het bloed kruipt nu eenmaal waar het niet gaan kan.
Maar meestal gebeurt zoiets in het geheim, en dat maakt het des te jammer dat ze alles nu op internet geopenbaard heeft. Nu heeft iedereen z'n mening al klaar.
Niet voor een relatie, wel voor een avontuurtje.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, geweldig. Is ook zo`n gezonde basis voor een relatie.
Dat vind ik helemaal fout.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet voor een relatie, wel voor een avontuurtje.
Vanuit hem als hij er niet eerlijk over is: ja. Vanuit haar een stuk minder. Het is wmb zijn verantwoordelijkheid.quote:
Heel veel vrouwen (en mannenquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:50 schreef Tinkepink het volgende:
Ja, geweldig. Is ook zo`n gezonde basis voor een relatie.
ben benieuwd hoe je reageert als je er achter komt dat jouw vriend afspreekt voor een "avontuurtje" met een vrouw die hij heeft geholpen in een crisissituatiequote:Op zondag 5 augustus 2007 21:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
HEHEH now you're talkin'...quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Eerlijk`gezegd denk ik niet dat mijn man dat zal doen. Hem kennende zou hij haar hier thuis uitnodigen en een taart bakken. Echt waar.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:55 schreef osho het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe je reageert als je er achter komt dat jouw vriend afspreekt voor een "avontuurtje" met een vrouw die hij heeft geholpen in een crisissituatie
Hmmm ja, als je op softe mannen valt dan is het voorgaande op jou en je vent inderdaad niet echt van toepassing.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Eerlijk`gezegd denk ik niet dat mijn man dat zal doen. Hem kennende zou hij haar hier thuis uitnodigen en een taart bakken. Echt waar.
Precies. Ik heb vroeger vaak genoeg mijn neus gestoten met zogenaamd spannende mannen. Heb liever een spannende man in bed.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:59 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Hmmm ja, als je op softe mannen valt dan is het voorgaande op jou en je vent inderdaad niet echt van toepassing.
Hoe ik zou reageren? "Je doet maar wat je niet laten kunt, maar ik wil er niks over weten".quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:55 schreef osho het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe je reageert als je er achter komt dat jouw vriend afspreekt voor een "avontuurtje" met een vrouw die hij heeft geholpen in een crisissituatie
Inderdaad! dit voelt aan alsof er een feestje is waarvoor wij niet zijn uitgenodigd!quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:49 schreef JDude het volgende:
En dan niks in het Bredatopic hierover hè [afbeelding].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |