Ik wist niet eens dat het nog bestond!quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:48 schreef Asics het volgende:
[..]
was in februari in Brazilie - SKOL is daar hot!
Als je inderdaad "werk" zegt dan heb je gelijkquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:58 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ben ik nou de enige die aan het "werk" is?![]()
Eh ja.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:58 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ben ik nou de enige die aan het "werk" is?![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:00 schreef fransbreda het volgende:
ramen en deuren suiten, tis oorlog!!
Wie Wat Waar Waaromquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:00 schreef fransbreda het volgende:
ramen en deuren sluiten, tis oorlog!!
Ik dook al gauw onder het bureauquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:00 schreef fransbreda het volgende:
ramen en deuren sluiten, tis oorlog!!
Ontzettend opwindend gezicht.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:02 schreef JDude het volgende:
Ik dook al gauw onder het bureau [afbeelding].
wacht.....1e maandag van de maand, 12u. Het kwartje valt...quote:
volgende keer ga je maar mee veldmuis ...quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:42 schreef veldmuis het volgende:
'Klein duimpje'!
Ik zat net alles te lezen over spek en haar date, waarom vertelt ze daar hier niets over?
Ik had er trouwens bij moeten zijn, spek, dan was het goedgekomen. Ask JD enKuukske
!
Natuurlijk wel. In dit topic delen we lief en leed met elkaar!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:14 schreef Spekkiemonster het volgende:
volgende keer ga je maar mee veldmuis ...
en ik had hier niks verteld omdat ik dacht dat jullie dat toch nie zo zou boeien![]()
maar t was heerlijk bij moeke op t terras, en de rosé smaakte ook best
volgende date horen jullie het ook.... lief dat jullie zo meeleefdenquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. In dit topic delen we lief en leed met elkaar!!
Hihi. Och, zo gaat dat. Breda hè.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:17 schreef Spekkiemonster het volgende:
volgende date horen jullie het ook.... lief dat jullie zo meeleefden![]()
Ja doe ik ook, alleen eerst nog even een keertje omdraaienquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:49 schreef Swiffer het volgende:
schaam je!
Future Fitness.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:20 schreef Spekkiemonster het volgende:
waar sporten jullie?
Hyves ontdekt Dal?quote:
Eindelijk eens ingeschreven jah!quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:39 schreef Kuukske het volgende:
Hyves ontdekt Dal?
Had ik het toch goed geradenquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:49 schreef Dalamar het volgende:
Eindelijk eens ingeschreven jah!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |