Ja ik bedenk me net dat het morgenochtend om acht uur best eens druk zou kunnen zijn op de Singels.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:51 schreef veldmuis het volgende:
Dat kan morgenmiddag ook!
Restecp!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:51 schreef veldmuis het volgende:
Dat had ik toevallig al gepakt! In een ouderwets Skol glas. Respect the skolls.
.
Thnx lijkt te werkenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:45 schreef veldmuis het volgende:
Het schijnt dat je dat wegkrijgt met adblock, maar ik weet verder van niks.
We danken jou ook voor jouw aanwezigheid alhier!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:51 schreef Kuukske het volgende:
Wat is dit toch een fijn topic.
Zeg er even bij dat die kale user Danny is.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:53 schreef JDude het volgende:
Dat mag je niet zeggen want dan wordt die kale boos.
Welke kale ??quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen want dan wordt die kale boos.
Jij ook hartelijk bedankt vm. Die tijd dat jij er niet was, laatst, was het toch anders.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:53 schreef veldmuis het volgende:
We danken jou ook voor jouw aanwezigheid alhier!
Nee, ik had het over kiwi, nou goedquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:54 schreef Kuukske het volgende:
Zeg er even bij dat die kale user Danny is.
Thnxquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kiwi zou het gebruik ervan toejuichen, gok ik zo.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:
Graag gedaan, K.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij ook hartelijk bedankt vm. Die tijd dat jij er niet was, laatst, was het toch anders.
Skol?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:56 schreef JDude het volgende:
Ik heb overigens geen Skol glas. Wel een leeg fleske.
Welnééquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:57 schreef Kuukske het volgende:
Was dat lege flesjes gedoe een hint JD?
Hm. Nee oké.quote:
Ze zet er net eentje neer hier!quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:00 schreef veldmuis het volgende:
Biertje, K?
Was hij met de eh...met zijn motorvoertuig?quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Nog steeds van Kuuk d'r Geburtstag. Rizzo heeft niet hard genoeg gezoept toen.
Tering, jij hebt het maar getroffen met haar!quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Ze zet er net eentje neer hier! [afbeelding]
was in februari in Brazilie - SKOL is daar hot!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:51 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat had ik toevallig al gepakt! In een ouderwets Skol glas. Respect the skolls.
Ik wist niet eens dat het nog bestond!quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:48 schreef Asics het volgende:
[..]
was in februari in Brazilie - SKOL is daar hot!
Als je inderdaad "werk" zegt dan heb je gelijkquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:58 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ben ik nou de enige die aan het "werk" is?![]()
Eh ja.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:58 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ben ik nou de enige die aan het "werk" is?![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:00 schreef fransbreda het volgende:
ramen en deuren suiten, tis oorlog!!
Wie Wat Waar Waaromquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:00 schreef fransbreda het volgende:
ramen en deuren sluiten, tis oorlog!!
Ik dook al gauw onder het bureauquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:00 schreef fransbreda het volgende:
ramen en deuren sluiten, tis oorlog!!
Ontzettend opwindend gezicht.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:02 schreef JDude het volgende:
Ik dook al gauw onder het bureau [afbeelding].
wacht.....1e maandag van de maand, 12u. Het kwartje valt...quote:
volgende keer ga je maar mee veldmuis ...quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:42 schreef veldmuis het volgende:
'Klein duimpje'!
Ik zat net alles te lezen over spek en haar date, waarom vertelt ze daar hier niets over?
Ik had er trouwens bij moeten zijn, spek, dan was het goedgekomen. Ask JD enKuukske
!
Natuurlijk wel. In dit topic delen we lief en leed met elkaar!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:14 schreef Spekkiemonster het volgende:
volgende keer ga je maar mee veldmuis ...
en ik had hier niks verteld omdat ik dacht dat jullie dat toch nie zo zou boeien![]()
maar t was heerlijk bij moeke op t terras, en de rosé smaakte ook best
volgende date horen jullie het ook.... lief dat jullie zo meeleefdenquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. In dit topic delen we lief en leed met elkaar!!
Hihi. Och, zo gaat dat. Breda hè.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:17 schreef Spekkiemonster het volgende:
volgende date horen jullie het ook.... lief dat jullie zo meeleefden![]()
Ja doe ik ook, alleen eerst nog even een keertje omdraaienquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:49 schreef Swiffer het volgende:
schaam je!
Future Fitness.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:20 schreef Spekkiemonster het volgende:
waar sporten jullie?
Hyves ontdekt Dal?quote:
Eindelijk eens ingeschreven jah!quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:39 schreef Kuukske het volgende:
Hyves ontdekt Dal?
Had ik het toch goed geradenquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:49 schreef Dalamar het volgende:
Eindelijk eens ingeschreven jah!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |