Wie, Wat, Waarquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:07 schreef Juicyhil het volgende:
Neuk Neuk Neuk
O ja, dan kom ik denk ik!quote:
Hoeveel heb jij er dan? Ik 1tje hier.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:09 schreef Nembrionic het volgende:
TerugVindPalen
Ik moet trouwens voor de volledigheid nog even het volgende zeggen. Officieel was de tent onderdeel van een compleet kampeer-pakket van 47 euro (ofzoiets). Dit pakket bestaat uit: 1 tent, 1 slaapzak, 1 luchtbed (dacht ik zo uit m'n hoofd). De winkelmevrouw zei dat ze deze onderdelen nu ook los verkopen omdat de vraag daarnaar groot is. Maar je kunt voor nog geen 50 euro dus ook een compleet pakket kopen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:58 schreef sunmoonstar het volgende:
Zo, net bij de Marskramer een 2-persoons-tent gehaald voor slechts 10 euro.![]()
zijn die een beetje stevig? en weet je ook hoe groot ze zijn?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:26 schreef vanBnaarC het volgende:
Er zijn nu Party tenten in de aanbieding bij de karwei voor 15.99
ik zie net op de site 2,75 x 2,75quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:33 schreef vanBnaarC het volgende:
3*4 ofzo en zijn stevig genoeg.
Ik heb goede ervaringen met die partytenten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:28 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zijn die een beetje stevig? en weet je ook hoe groot ze zijn?
Mooooi!quote:
ik hoop het want wij hebben er ook eentje voor Lowlands gehaaldquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:28 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zijn die een beetje stevig? en weet je ook hoe groot ze zijn?
ideaal voor de uitgang van de tent, mocht het regenen blijft het voor de tent een beetje droogquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik hoop het want wij hebben er ook eentje voor Lowlands gehaald
Parkeer- en verkeermannetjes bedoel je.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:48 schreef linebear het volgende:
staan er van die mannetjes het verkeer en parkeren te regelen !?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:48 schreef linebear het volgende:
staan er van die mannetjes het verkeer en parkeren te regelen !?
Mwah ik go zo'n 24 uurquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:52 schreef Horloge het volgende:
Kijken hoe lang dit topic meegaat. Tvp.
ook op zaterdag en zo !? Aangezien ik waarschijnlijk toch niet blijf camperen...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:49 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Parkeer- en verkeermannetjes bedoel je.
Je weet dat je dan de helft mist?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:01 schreef linebear het volgende:
[..]
ook op zaterdag en zo !? Aangezien ik waarschijnlijk toch niet blijf camperen...
Ga je bij je buren chillenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:07 schreef linebear het volgende:
twijfel ook nog.... maar ja, ben in mijn eentje...
Op LL ben je nooit alleen, er lopen nog 49.999 andere lotgenoten rond en dan heb ik 't nog niet eens over backstage personeel e.d.!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:07 schreef linebear het volgende:
Gewoon kamperen joh. Gewoon beetje met de buren aanpappen enzo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:07 schreef linebear het volgende:
54.999 zelfsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Op LL ben je nooit alleen, er lopen nog 49.999 andere lotgenoten rond en dan heb ik 't nog niet eens over backstage personeel e.d.!
Je gaat donderdag heen, zet je tentje op en als het donderdagavond of -nacht niet gezellig is (onmogelijk natuurlijk met de geplande meet) ga je slapen. Als je vrijdag nog geen gezelligheid kunt vinden op de camping, kun je na de optredens die je wilt zien altijd nog naar huis gaan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:07 schreef linebear het volgende:
Ik zou een goedkope tent kopen, als je dan toch niet wilt kamperen is het ook niet zo erg als je geen zin meer hebt om 'm op te ruimen en mee te nemen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:19 schreef linebear het volgende:
zal er nog een nachtje over slapen. Zal ik ook zo'n wegwerp tent kopen...
Moet je nagaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:19 schreef linebear het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:21 schreef Pietklaaso het volgende:
54.450 duizend mensen
`quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:26 schreef vanBnaarC het volgende:
Er zijn nu Party tenten in de aanbieding bij de karwei voor 15.99
Das ook wel erg lekker inderdaad, zeker met zn vijvenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:16 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Maar ik heb gewoon geluk met een goede vriendin die 5 kaarten had gewonnen.![]()
Op de camping?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:19 schreef linebear het volgende:
Mijn tent is vol.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:28 schreef Eric_Cantona het volgende:
Q heb jij niet nog 'n plaatsje over in je tent? Linebear zoekt nog 'n warm nest
En de rest van de DnB. En de Alpha DJ's.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:40 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik. Omdat justice en uffie en pendulum dj set.
Ik doe daar zeker een ' e'- tje bijquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:40 schreef ruud_fr het volgende:
goed, ik heb er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel zin in
en jij?
Magertjes..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:40 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik. Omdat justice en uffie en pendulum dj set.
* Hierzoquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Is er iemand die denkt dat 'ie meer zin in Lowlands heeft dan ik?
Weet je al bij wie je in de tent zit dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:45 schreef linebear het volgende:
ik, omdat ik nog een keer ontmaagd word ?!
Dat vind ik ook kut, maar ik ga toch voor de Killers .. Daar heb ik meer feeling bij dan Basement Jaxx. Al had ik ze 't liefst allebei gezienquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:47 schreef ruud_fr het volgende:
ik heb vooral zin in Groove Armada, Interpol, Saybia en Dave Clarke
ik heb geen zin in de keuze tussen Basement Jaxx of Killers
Neej niks!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Neh, forget it, you guys.
I win.
nee nog niet... denk ook niet dat er lekkere mannen rond lopenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Weet je al bij wie je in de tent zit dan?
Inderdaad, behalve ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:52 schreef linebear het volgende:
[..]
nee nog niet... denk ook niet dat er lekkere mannen rond lopen
ORLY??quote:
Ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:00 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
ORLY??
Ik ben zoeeen echte heule stoere Lowlander
Ik heb er zoveel zin in dat ik als 1 van de eerste op de Dijk sta
say what?![]()
Wie heeft er het meeste zin in Lowlands?
Dan heb jij de PIETKLAAS nog niet gezienquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:52 schreef linebear het volgende:
[..]
nee nog niet... denk ook niet dat er lekkere mannen rond lopen
newbiedoobiedoo, schijntquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:00 schreef Pietklaaso het volgende:
Wie heeft er het meeste zin in Lowlands?
En niet zomaar een vrijdag; het begin van Rabo Popweekend in Schagen, Jippie, feest.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:03 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
newbiedoobiedoo, schijnt
't is weer vrijdag
Dat is volgens mij bijna net zo erg als de feestvierdaagse in Norgquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En niet zomaar een vrijdag; het begin van Rabo Popweekend in Schagen, Jippie, feest.
Geef dan zelf het goede voorbeeld.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:05 schreef Basp1 het volgende:
Het stop eens met zoveel posten overdag dat is op mijn werk niet bij te houden
Van Dik Hout. En die kabouter Van Velzen. En Hermes House Band.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
owja, Kane komt daar toch?
Kan ik me niet voorstellen (of herinneren). Welk jaar dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kane is wel eens geweest, een paar jaar terug. Net zo ellendig.
2001. Maar ik heb het over Popweekend he, niet over Lowlands.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:21 schreef tomttt het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen (of herinneren). Welk jaar dan?
Ieder zijn ding natuurlijk, ik heb in het verleden ook dagen gehad dat ik gewoon om 2 uur in me nest lag omdat ik geslacht was, het is maar net hoe je je voelt en hoe je je wilt voelen de volgende dag...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ken mensen die elke dag om 0:00 uur naar bed gaan en om 07:00 uur opstaan op Lowlands
Achja.. ieder z'n ding :dquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ken mensen die elke dag om 0:00 uur naar bed gaan en om 07:00 uur opstaan op Lowlands
Zaterdag aan het begin van de middag is er nog één TBA in de Lima. Verder is alles vol idd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:23 schreef De Wouzeraar het volgende:
Er is nu geen gaatje in het programma meer, toch? Nu ze Gabriel Rios in het TBA vakje hebben gestopt.![]()
Ik zat nog te hopen op Manic Street Preachers of Husky Rescue.![]()
Maar die komen dan dus niet.![]()
Achja.. ieder z'n dingquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
De Manic Street Preachers zullen wel niet in de Lima staan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zaterdag aan het begin van de middag is er nog één TBA in de Lima. Verder is alles vol idd.
En dat is best gezelligquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:05 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Dat is volgens mij bijna net zo erg als de feestvierdaagse in Norg
Die hier van start is gegaan gister![]()
Nouquote:
Waar kan ik hiervoor tekenenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:47 schreef De Wouzeraar het volgende:
Even een vraag: Hebben ze ooit wel eens witbier op Lowlands gehad? Eigenlijk nooit naar gekeken en altijd mijn eigen witbier meegesleept.
En zo nee: wordt dat dan niet eens een keertje tijd?
Sorry, verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
2001. Maar ik heb het over Popweekend he, niet over Lowlands.
Op de "Witbier op Lowlands"-petitie astublieft. ( http://www.witbieroplowlands.tk , moet nog wel even aangemaakt wordenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Waar kan ik hiervoor tekenen
Ik moet veel tekenen zie ik wel
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:46 schreef ralfseltje het volgende:
Gister nog![]()
En vanavond ben ik ook weer van de partij![]()
Niks mis met de Norger feestweek.
Was je er gister? Aardig bandje speelde er, Level 42 werd zelfs gespeeld![]()
Hertog Jan voor 1,60Hertog Jan met korting voor ex-werknemers
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:56 schreef ralfseltje het volgende:
OMFG Hoe erg was dat inderdaad2 Keer in een jaar was ie er toen dacht ik, ook nog in Zwaneveld...
En DRUK dat het was....Kut campers....
Kon je geen grotere vinden?quote:
En enkele jaren daarvoor ook. Maar dat zal wel wegbezuinigd zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Er was 5/6 jaar geleden wel 1 biertent met speciale bieren (iig Leffe)
Korenwolf komt niet in blikjes.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:29 schreef bloempjuh het volgende:
Ik neem gewoon Jupiler mee in mijn tas. Vriendje ook. Dan hebben we al minstens 24 blikjes, daarmee komen we wel een paar uur door
En anders gaan we gewoon indrinken met Jupiler en daarna over op (jakkie) Grolsch.
Jazeker. Tot enkele jaren terug hadden ze aan de zijkant van de Groove Tube zelfs een balie met verscheidene soorten speciaalbieren. (Nu niet meer dus, maar dat was je vraag niet.)quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:47 schreef De Wouzeraar het volgende:
Even een vraag: Hebben ze ooit wel eens witbier op Lowlands gehad? Eigenlijk nooit naar gekeken en altijd mijn eigen witbier meegesleept.
En zo nee: wordt dat dan niet eens een keertje tijd?
Kut. En dat laatste jaar kwam ik er pas op zondagavond achter..eerste keer dus helemaal gemistquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En enkele jaren daarvoor ook. Maar dat zal wel wegbezuinigd zijn.![]()
Dat was nog geodkoop zat worden daar zat tenminste nog wel alcohol in het bier.
jaren terug hadden ze Das op Lowlandsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:52 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Op de "Witbier op Lowlands"-petitie astublieft. ( http://www.witbieroplowlands.tk , moet nog wel even aangemaakt worden)
Wordt vervolgens aangeboden aan de Lowlands-organisatie.
Mijn voorkeur gaat uit naar Korenwolf.Hoegaarden mag ook. Desnoods Wieckse Witte.
En als ik een Duits biertje mag voorstellen: Weihenstephaner Kristallweissbier![]()
![]()
![]()
[afbeelding] [afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:58 schreef Dupje het volgende:
Volgens Pukkelpop is Tanya Stephens haar tour gecanceld..
Geen idee, maar ik zal 'm ook niet missen als 'ie er niet is hoor..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:35 schreef Roellio het volgende:
@newbie
Wie regelt de partytent dit jaar? Marloes staat niet op de buslijst.
Kutmuziek. Maar toch ben ik er te vindenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En niet zomaar een vrijdag; het begin van Rabo Popweekend in Schagen, Jippie, feest.
Ja, maar de Norger feestweek? Ik wíl niet eens weten wat het is, laat staan dat het hier besproken moet worden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:39 schreef Roellio het volgende:
Het Lowlandstopic moet toch een soort culturele vrijplaats blijven, Nosh?
quote:
Nou, dank je welquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:42 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja, maar de Norger feestweek? Ik wíl niet eens weten wat het is, laat staan dat het hier besproken moet worden..
Vandaar. De tenten-broodjes-weer-OHGODHEBBENJULLIEERNOGSTEEDSZININ-witbier-maagdelijke geneugten-discussies mogen natuurlijk wel hier..
Zolang je er maar niet meer zin in hebt als ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:42 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja, maar de Norger feestweek? Ik wíl niet eens weten wat het is, laat staan dat het hier besproken moet worden..
Vandaar. De OHGODHEBBENJULLIEERNOGSTEEDSZININ-discussies mogen natuurlijk wel hier..
Als ik dat zie, word ik toch weer benieuwd naar de Llowzone. Al is het maar voor het uitzicht op de Alpha.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een kleinere, die als afbeelding in de OP kan (eventueel linkend naar de grote, omdat het op deze afmetingen toch wat onduidelijk is).
We zijn veels te goed voor jullie.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, dank je wel.
grapje. grapjeeeeee
Ik ben vooral benieuwd wat voor futuristisch hip iets de "Hemelpoort" precies isquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:47 schreef Nosh het volgende:
[..]
Als ik dat zie, word ik toch weer benieuwd naar de Llowzone. Al is het maar voor het uitzicht op de Alpha..
En dan komt die heul niet voorbij. Expres.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:51 schreef Byte_Me het volgende:
damn wat is yellow brick van noisia een vet nummer. dat wordt vast mn hoogtepunt op lowlands. ik zie me daar al staan in de bravo met mn gare kop.
Ik kan het je precies vertellen, dat is een poort waar een meneer genaamd Petrus te wachten staat om je op te nemen in de hemel als deaud bent.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd wat voor futuristisch hip iets de "Hemelpoort" precies is. Ja, met lampjes en geluid en dingen enzo, maar toch.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Zolang je er maar niet meer zin in hebt als ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:55 schreef frame-saw het volgende:
[..]Dat ook iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Norger feestweek is eigenlijk geen feestWEEK. Het is vier dagen feest in het plaatsje Norg (Drente). Elke avond staat er een bandje te spelen (meestal coverbandjes) en is er volop bier te verkrijgen. Tevens is er een groot spel met allerlei teams, bijvoorbeeld van restau.......Ow wacht, je wou het níet weten...Verder over de feestweek hier dan maar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:42 schreef Nosh het volgende:
[..]
Vandaar. De tenten-broodjes-weer-OHGODHEBBENJULLIEERNOGSTEEDSZININ-witbier-maagdelijke geneugten-discussies mogen natuurlijk wel hier..
echt welquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En dan komt die heul niet voorbij. Expres.![]()
het oplaadpunt is dit jaar in handen van http://www.festivalsop3.nl/quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:44 schreef rubbereend het volgende:
ja nu zit het oplaadpunt bij de 3FM studio, dan zal het er wel niet groter op worden
Vorig jaar 2,10, zal nu dus wel 2,20 zijn. Dat is dan gelijk ook de prijs van een biertje of colaatje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb een paar topics terug nog gepost wat het op Fields of Rock kostte, zo'n muntje. Maar ik twijfel nu tussen 2,10 en 2,20. Maar zoiets dus.
Dan hoop ik toch dat het een keer flink gaat regen en zonnneschijn tegelijk en dat we met zijn allen een schat aan het eind van die regenboog vinden, om dit weer te financieren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vorig jaar 2,10, zal nu dus wel 2,20 zijn. Dat is dan gelijk ook de prijs van een biertje of colaatje.
moet je naar die llowzone zwemmen of zo?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een kleinere, die als afbeelding in de OP kan (eventueel linkend naar de grote, omdat het op deze afmetingen toch wat onduidelijk is).
Ok, dan was FoR inderdaad 2,20, want ik weet wel nog dat het duurder was dan op LL vorig jaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vorig jaar 2,10, zal nu dus wel 2,20 zijn. Dat is dan gelijk ook de prijs van een biertje of colaatje.
ik denk wel dat het er gaaf uit gaat zien met die waterbakkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:05 schreef Ascaroth het volgende:
Ben wel benieuwd wat ze van de 'tunnel', op de plattegrond ook wel 'de hemelpoort' genoemd, hebben gemaakt.
je moet ook een beetje inventief zijn. ik loop altijd met mn "spa blauw" door de ingang, giet vervolgens de vodka over in zo'n beker, en koop een paar sinasjes om te mixen. dat bier daar is sowieso nep, wordt je niet gaar genoeg van. zo om de beurt iedereen vodka halen (duurt niet eens zoveel langer als bier halen) en je komt de dag goed door.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan hoop ik toch dat het een keer flink gaat regen en zonnneschijn tegelijk en dat we met zijn allen een schat aan het eind van die regenboog vinden, om dit weer te financieren.
Bootje. Schijnt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:29 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
moet je naar die llowzone zwemmen of zo?
quote:De laatste Lowlandskaarten!!!!
Er is echt geen enkele reden om te wachten met inzenden, want alle kaarten zijn uitverkocht. Info.
Uit welk jaar stamt de eerste Lowlandssite en hoeveel jaar verschil zit er tussen dat jaar en het jaar dat 3VOOR12 haar eerste Lowlands festivalsite maakte?
Alleen antwoorden binnen voor maandag 11.57 uur dingen mee. Vergeet niet je naam, adres en telefoonnummer te vermelden. Mail het antwoord naar 3voor12-prijsvraag@vpro.nl.
Ik neem altijd genoeg groen spul mee, daar kom ik de dag ook wel mee door.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:31 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
je moet ook een beetje inventief zijn. ik loop altijd met mn "spa blauw" door de ingang, giet vervolgens de vodka over in zo'n beker, en koop een paar sinasjes om te mixen. dat bier daar is sowieso nep, wordt je niet gaar genoeg van. zo om de beurt iedereen vodka halen (duurt niet eens zoveel langer als bier halen) en je komt de dag goed door.
Hmmm, en een blokkenschema update misschienquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Postte ik hier niet net dat ik de plattegrond toegevoegd heb aan de OP? Nou ja, dat dus, en omdat ik toch bezig was staat ook dit topic er alvast in, en heb ik achtendertig vervangen door negenendertig in de eerste regel.
Dus volgens mij kan degene die de volgende opent 'm zonder aanpassingen kopiëren en plakken.
Goede voorbereiding, jij dacht het weekend komt eraan dan loopt dit topic binnen de kortste keren vol. Ik help even mee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Postte ik hier niet net dat ik de plattegrond toegevoegd heb aan de OP? Nou ja, dat dus, en omdat ik toch bezig was staat ook dit topic er alvast in, en heb ik achtendertig vervangen door negenendertig in de eerste regel.
Dus volgens mij kan degene die de volgende opent 'm zonder aanpassingen kopiëren en plakken.
Wie houdt je tegen? Ik moet nodig avondeten gaan maken denk ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:41 schreef mindgames het volgende:
[..]
Hmmm, en een blokkenschema update misschien?
Vandaar de knipoogquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wie houdt je tegen? Ik moet nodig avondeten gaan maken denk ik.
En ik ben totaal niet handig met afbeeldingen bewerken, heb geen Photoshop en heb er ook het geduld niet voor.
Waterbakken? Heb ik iets gemist? waarschijnlijk wel maar it topic was voor mij niet bij te hoduen op mijn werk, vandaag althansquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk wel dat het er gaaf uit gaat zien met die waterbakken
Ze gaan iets met waterbakken doen, met licht dat reageert op de mensen die er voorbij lopen. Stond in de Volkskrant bijlage.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:45 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waterbakken? Heb ik iets gemist? waarschijnlijk wel maar it topic was voor mij niet bij te hoduen op mijn werk, vandaag althans
Dank je wel voor deze infoquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ze gaan iets met waterbakken doen, met licht dat reageert op de mensen die er voorbij lopen. Stond in de Volkskrant bijlage.
Vrij vervelend?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:52 schreef Basp1 het volgende:
Hoe gaaf zou het zijn als ze een watergordijn maken waar je gewoon doorheen moet![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:54 schreef Roellio het volgende:
Shit! Wat ben ik een lul!
Ik ben abonnee van de Volkskrant. Mijn moeder had alle kranten tijdens mijn vakantie netjes op mijn eettafel opgestapelt. Heb ik die hele stapel in 1 keer weggeflikkerd.
Je weet niet wat je mistquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:42 schreef Nosh het volgende:
[..]
als het echt bier was maakte het me niet uit, maar van dit spul kun je je echt niet fatsoenlijk bezatten. en wat moet je nou nuchter op een festival als lowlands? dat groene spul ben ik al een paar jaar geleden mee opgehouden, tegenwoordig houd ik het bij alcohol en af en toe een ephedraatjequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik neem altijd genoeg groen spul mee, daar kom ik de dag ook wel mee door.![]()
Vorig jaar alleen 1 dag niet toen had een kennis van em ook nog wat meegenomen maar dat groen spul leek wel jasmijnthee of zo, zat niets van thc in. Dus die dag geprobeerd eens zat te worden van dat bier maar dat lukte echt niet op het festival terrein. Ja 2 rose erbij en toen merkte ik het meteen.
Wat een tijden waren dat vroeger toen gewone rode wijn ook maar 1 bon koste en je net zo'n vol glas kreeg als bier, en dan met mensen die bier drinken op hetzelfde tempo wijn naar binnen gieten. Ook voor rose vroegen ze vorig jaar al 1.5 bon (ja eigenlijk 3 halve) voor een klein flut glaasje.![]()
Ach ja het is maar 1* per jaar lowlands dus eigenlijk boeit het ook eigenlijk niet. We blijven toch nederlanders dus moeten we wat te zeiken hebben.![]()
Gierige kaaskop!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:03 schreef tomttt het volgende:
Wat wij in 2005 deden was als je toch vrij dicht bij de ingang was, even naar buiten gaan om een 6-pack te halen en die over te gieten. Het is goedkoper en daarnaast heb je echt bier![]()
WTF wil je 's ochtends om 7 uur doen op lowlands? gare mensen die naar hun tent strompelem bekijken of zo?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:
bron? ik zie niks op hun site. zou toch jammer zijn, ben er erg benieuwd naar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:02 schreef Dupje het volgende:
Tussle trouwens ook. Maar niet hele tour, dus kan zijn dat die Lowlands wel doen.
ik wou dat ik dat ook vol kon houdenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:18 schreef Roellio het volgende:
Ik ken mensen die van donderdag tot maandag 2 keer van 09:00 u. tot 12:00 u. naar bed gaan en verder niet.
whaaaa!!!quote:Een heuse supergroep doet Lowlands aan, een allstar-formatie met leden die allen een liefde voor acid delen. 303 Allstars heet de combinatie van diverse gelouterde producers, die stuk voor stuk minstens een paar acid-classics op hun naam hebben staan. De zeven all-stars spelen dit jaar op Lowlands, inclusief hun favoriete speelgoed: 5 Roland TB-303 basslines, en TR-808 en TR-909 drummachines.
Stroboscoop
De sound van acid of acid-house, gekenmerkt door de grommende, piepende, krakende of schreeuwende TB303, kende z’n hoogtepunt in de periode ’88-’96, maar is mede dankzij de inspanningen van deze heren de laatste jaren weer aan een flinke comeback bezig. Desondanks wordt acid nog steeds geassocieerd met de gele smiley, en feesten in donkere holen met alleen een stroboscoop als verlichting.
De Allstars
De 303 Allstars zijn met z’n zevenen: vijf van hen zullen de 303’s bedienen, één verzorgt de beats van de 808 en de laatste als een ware dirigent de beats op de 909, de mix en het overzicht over deze ‘mega-303-compositie’. De band bestaat uit leden van de Acid Junkies, Nederzuur, Rude 66 en Legowelt, producers die niet alleen internationaal aanzien hebben, maar ook een grote dosis live-ervaring meenemen. Ook zie je bij de Allstars geen laptops op het podium: alles wordt gedaan met de originele, inmiddels 25 jaar oude analoge apparaten. Het optreden van de 303 Allstars wordt daarmee uniek voor Lowlands. Het vindt plaats op vrijdagavond 17 augustus in de X-Ray.
De 303 Allstars bestaan uit:
- Stefan Robbers (aka Terrace en Acid Junkies): Djax-Up-Beats, Eevo Lute, A3C0I3D Tracks
- Harold de Kinderen (Acid Junkies): Djax-Up-Beats, A3C0I3D Tracks
- Zero One (Random XS, Nederzuur): Djax-Up-Beats, Marguerita
- Drifter (Bonobo, Drifter TV, Nederzuur): DJ Therapy, Submarine, Marguerita
- Cosmic Force (Cosmic Force, Nederzuur): Clone, Marguerita
- Rude 66: Bunker, Acid Planet, Viewlexx, Crème org.
- Legowelt: Bunker, Crème org., Strange Life
Die is tricky, want het domein www.lowlands.nl is geregistreerd op 25-8-1997. De vraag is, hebben ze er in 1997 al iets opgezet? En dat webarchive is lang niet compleet!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:40 schreef mindgames het volgende:
Mijn god, ze hadden reeds in 1998 al zo'n drukke Flash-site. De rest van het Lowlands.nl-archief hierrrr.
Vooral dat laatste inderdaad. De eerste website op Archive.org komt uit eind 1998, en daar wordt verteld over 'aankomende editie' 1998. Zegt weinig dus. Maar Lowlands 1997 was van 23 tot 25 augustus. En de eerstvolgende website zou dus voor editie 1998 online kunnen komen. Hmmm..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die is tricky, want het domein www.lowlands.nl is geregistreerd op 25-8-1997. De vraag is, hebben ze er in 1997 al iets opgezet? En dat webarchive is lang niet compleet!
Maar het zou dus best kunnen dat ze op 25-8-1997 er een regeltje tekst of plaatje op hebben gezet met alleen de datum van Lowlands 1998 ofzo. Technisch gezien "stamt" de eerste lowlandssite dan uit 1997.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:38 schreef mindgames het volgende:
[..]
Vooral dat laatste inderdaad. De eerste website op Archive.org komt uit eind 1998, en daar wordt verteld over 'aankomende editie' 1998. Zegt weinig dus. Maar Lowlands 1997 was van 23 tot 25 augustus. En de eerstvolgende website zou dus voor editie 1998 online kunnen komen. Hmmm..
Ach ja, wij hebben toch al kaartjes.
Dát bedoel ik dus, jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar het zou dus best kunnen dat ze op 25-8-1997 er een regeltje tekst of plaatje op hebben gezet met alleen de datum van Lowlands 1998 ofzo. Technisch gezien "stamt" de eerste lowlandssite dan uit 1997.Maarja, hoe kun je daar ooit achterkomen als je geen medewerker van Mojo bent...
Ja, vind ik ook klotequote:
nou, daar heb je ook nog helemaal de kans niet voor gehad he... ze hebben al op dour, werchter én pinkpop gestaan!quote:
waarom ga je het missen omdat het in de juliet is? het is zeker een aparte keus van de organisatie, maar ik ben er heel erg blij mee. dat maakt het optreden (hopelijk) erg intiem en dus heel speciaal, het zal de sfeer zeker ten goede komen en dat hoort wel bij hun muziek.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:09 schreef beautiful_world het volgende:
Damn waarom spelen Cocorosie in de Juliet??? Ik wil het echt niet missen.
Voor mij is het ook simpel. Tool heb ik nu al 3 of 4 keer gezien. Dinosaur Jr. nog nooit. Tool ga ik ongetwijfeld nog vaker zien. Dinosaur Jr. wellicht niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:02 schreef super-muffin het volgende:
En ik baal ook van Dinosaur Jr. vs Tool. Hoewel de keuze niet moeilijk is (Tool) baal ik toch.
Dinosaur Jr staat de woensdag na Lowlands in Vera, voor mij dé reden dat ik toch naar Tool ga...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Voor mij is het ook simpel. Tool heb ik nu al 3 of 4 keer gezien. Dinosaur Jr. nog nooit. Tool ga ik ongetwijfeld nog vaker zien. Dinosaur Jr. wellicht niet.
Ik ga naar Dinosau Jr. En als het tegenvalt, kan ik altijd nog naar Tool.
Voor mij wordt het ook Sonic Youth.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:02 schreef super-muffin het volgende:
Sonic Youth
Op Pinkpop heb ik Goose al gezien, en SY in december in het paard. Maar Goose kan ik nog vaker zien dan SY, dus dan maar SY. Maar een band missen die je eigenlijk wilt zien op Lowlands is nooit leuk.
En ik baal ook van Dinosaur Jr. vs Tool. Hoewel de keuze niet moeilijk is (Tool) baal ik toch.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:06 schreef ralfseltje het volgende:
O mijn god. FOK! minimini-meet @ de norger feestweek![]()
Beelden komen er vanmiddag aan. Daar ga je Pietklaaso![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:06 schreef ralfseltje het volgende:
Vera is voor mij net even te ver, helaas.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:22 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Dinosaur Jr staat de woensdag na Lowlands in Vera, voor mij dé reden dat ik toch naar Tool ga...
Idem. Maar ik ben tussendoor ook nog op jacht naar die ene klote mug die al 3 nachten net aan me ontsnapt. Ooit krijg ik 'm te pakken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:27 schreef DistantDreamer het volgende:
Zelfs midden in de nacht, geteisterd door muggen heb ik nog heel veel zin in Lowlands
:'0 sjit...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:06 schreef ralfseltje het volgende:
Je moet gewoon zorgen dat je iemand naast je hebt liggen die de muggen liever prikken!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Idem. Maar ik ben tussendoor ook nog op jacht naar die ene klote mug die al 3 nachten net aan me ontsnapt. Ooit krijg ik 'm te pakken.
Dinosaur Jr staat ook in de Effenaar op 23 augustus, is dat wel makkelijker voor jou? Misschien ga ik daar wel heen, Tool mag ik gewoon niet missen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Voor mij is het ook simpel. Tool heb ik nu al 3 of 4 keer gezien. Dinosaur Jr. nog nooit. Tool ga ik ongetwijfeld nog vaker zien. Dinosaur Jr. wellicht niet.
Ik ga naar Dinosau Jr. En als het tegenvalt, kan ik altijd nog naar Tool.
Ik woon in Schagen. De kop van Noord-Holland. Dus ook Eindhoven is aardig ver. Ik heb daar in de buurt ook geen bekenden wonen volgens mij, dus een slaapplaats zal ook lastig worden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:15 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Dinosaur Jr staat ook in de Effenaar op 23 augustus, is dat wel makkelijker voor jou? Misschien ga ik daar wel heen, Tool mag ik gewoon niet missen.
Nogal hequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:20 schreef Pink_Floyd het volgende:
Sjezus niet eens een nieuw topic de volgende dag als je wakker wordt...wat een trage zooi hier
Whehehehquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:20 schreef Pink_Floyd het volgende:
Sjezus niet eens een nieuw topic de volgende dag als je wakker wordt...wat een trage zooi hier
133 of 150 euro is best erg netjes. Fingers crossed!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:31 schreef n0r het volgende:
Dinosaur Jr Staat ook in de Effenaar, niet dat ik erheen ga, of misschien is het al geweest
Nog steeds geen kaartje, misschien nu 3 voor 400, of misschien 2 voor 300.
2 opties open, nu hopen dat ze blijven mailen.
moet jij niet naar sziget?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:40 schreef Nosh het volgende:
[..]
133 of 150 euro is best erg netjes. Fingers crossed!
Sziget was niet te redden met Lowlands, een kamer, een inrichting, een draaitafel die het hopeloos begaf, en een kledingkast die nagenoeg léég is.quote:
Denk dat dat pas gebeurt wanneer ze een vervanger hebbenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:15 schreef Luni het volgende:
Op de Lowlands site staant nog steeds niks over Tanya Stephens
Heb je nog steeds geen problemen met je eigen topic?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:36 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Wheheheh
ik dacht precies hetzelfde
hier idemquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dit is wel puik: http://buienradar.nl/h.aspx?jaar=-4&voor=200708041340
Zometeen bier, barbecue. Heerlijk.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:05 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Heb je nog steeds geen problemen met je eigen topic?
Damn, wat kijk ik ook uit naar Arcade Fire
Dat is heel goed nieuws, want ik heb net voor minder dan 20 euro een afbraaktentje opgepikt, en houd nu al mijn hart vast.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:52 schreef sunmoonstar het volgende:
Whoew! De 8 mm regen van 16 augustus, waar gisteren over gespeculeerd werd is inmiddels gedaald naar 4 tot 5 mm!![]()
![]()
http://buienradar.nl/weergrafiek.aspx?soort=2weken
Dat hoorde ik ook inderdaad, maar ik lees het nergensquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:58 schreef mindgames het volgende:
Trouwens, ik hoorde Michiel Veenstra vannacht op de radio roepen dat het zo jammer is dat Mark Ronson niet meer komt. De Kaiser Chiefs zijn aanwezig, Lily Allen is aanwezig, en dat was een perfecte combinatie geweest. Weet hij meer over afzeggingen of vergist hij zich? Ik denk het laatste?
Mark Ronson werd ook als een van de laatste toegevoegd, dus hij zal de naam wel over het hoofd hebben gezien...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:19 schreef DistantDreamer het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook inderdaad, maar ik lees het nergensVreemd.
ik snap sowieso de link tussen kaiser chiefs en lilly allen nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:58 schreef mindgames het volgende:
Trouwens, ik hoorde Michiel Veenstra vannacht op de radio roepen dat het zo jammer is dat Mark Ronson niet meer komt. De Kaiser Chiefs zijn aanwezig, Lily Allen is aanwezig, en dat was een perfecte combinatie geweest. Weet hij meer over afzeggingen of vergist hij zich? Ik denk het laatste?
Ik zag van de week een clipje van Lilly Allen waarin ze een nummer van de Kaiser Chiefs covert. Die gasten liepen zelf ook in de clip rond, dus er zal wel een soort van samenwerking zijn geweest.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:08 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik snap sowieso de link tussen kaiser chiefs en lilly allen niet
Bouw dagen waren best nat..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:08 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Nah, viel wel mee toch? Alleen de laatste dag!
Dat is ook de enige link, ja.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:16 schreef Breuls het volgende:
Mark Ronson heeft met Lily Allen Oh My God van Kaiser Chiefs gecovered. Verdere links zie ik niet echt.
Ik, gedwongen, want persoonlijk blokkenschema...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:18 schreef Breuls het volgende:
Wie hebben er hier eigenlijk allemaal een Llowlife?
ja, ik ook dusquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:18 schreef Breuls het volgende:
Wie hebben er hier eigenlijk allemaal een Llowlife?
Gedwongen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:01 schreef mindgames het volgende:
[..]
Dat is ook de enige link, ja.
[..]
Ik, gedwongen, want persoonlijk blokkenschema...
Hier heb je dat malle ding.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:38 schreef Breuls het volgende:
En doe es allemaal de URL van je Llowlife.
Wat ga je precies doen? Wel handig, heb je meteen een goed plekje ookquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:05 schreef RoaRRR het volgende:
Damn krijg er nu echt zin in met dit lekkere weer. Mooi op donderdagmorgen een leeg veld uitkiezen om mijn tentje neer te zetten en vervolgens even een paar uurtjes werken....
En dan 3 dagen helemaal uit mijn plaat gaan....
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:38 schreef Breuls het volgende:
En doe es allemaal de URL van je Llowlife.
De mijne staat in m'n sig.
Dus we kunnen eigenlijk alvast gaan beginnen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:52 schreef xenobinol het volgende:
Fietse vandaag even langs het terrein en tot mijn verbazing staat Alpha al bijna![]()
[afbeelding]
Juliet staat er bleekjes bij
[afbeelding]
En Grolsch staat ook al lekker te bakken in de zon![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:52 schreef xenobinol het volgende:
Fietse vandaag even langs het terrein en tot mijn verbazing staat Alpha al bijna![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat heeft het uberhaubt voor zin om telkens TVP's te plaatsen voor een topic wat steevast in de bovenste regionen terug te vinden is?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hoi, heeft het nog zin een tvp te plaatsen in een bijna vol topic?
scheelt 1x klikkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:34 schreef nr.126 het volgende:
[..]
Wat heeft het uberhaubt voor zin om telkens TVP's te plaatsen voor een topic wat steevast in de bovenste regionen terug te vinden is?![]()
Met zo'n grote groep aankomen op vrijdag betekend meestal camping 4 of 5 denk ik, laat ze gewoon gezellig op donderdag aankomen dan heb je tenminste een goede kans op een plek op camping 1 t/m. 3quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:50 schreef nr.126 het volgende:
Ik zie dat eigenlijk niet zo zitten, naar mijn indruk is het vrijdagochtend gewoon al VOL, en zie plekken langs greppels of camping 38 in het vooruitschiet......![]()
Ook gekocht en vandaag al 'n keer opgepompt met de ingebouwde voetpompquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:14 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb een luchtbed gekocht.
2 persoons, 18 euro bij de Kijkshop.
En oooh zo handigquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:58 schreef nr.126 het volgende:
Ingebouwde voetpomp![]()
Ruimtevaartechnologie in de polder !
Je kaartje eens op tijd kopen : 125 euro per kaartje... Eerder beslissen dus!quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:18 schreef whosvegas het volgende:
Via een Fok banner:
http://www.ticket2.nl/lowlands-festival-p-527.html
315 per kaartje. Stelletje afzetters
Oud en nieuw is 31 dec/ 1jan he?quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:23 schreef Juicyhil het volgende:
Ja ik was net naar Walibi geweest voor Oud & Nieuw. Dus ook meteen ff de Robin Hood ingekropen om te checken wat er dus van Lowlands terecht moet komen. Ik zag dus net al foto`s staan, maar het ziet er inderdaad al veel belovend uitZelfs de badhuizen en toiletten zijn al afgeleverd
(© deze lowlands-newbie)
Ik heb het gratis, jij lekker niet.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:18 schreef whosvegas het volgende:
Via een Fok banner:
http://www.ticket2.nl/lowlands-festival-p-527.html
315 per kaartje. Stelletje afzetters
Ik krijg al bijna heimwee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:52 schreef xenobinol het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
115 als je nog eerder beslist.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je kaartje eens op tijd kopen : 125 euro per kaartje... Eerder beslissen dus!![]()
Ikzelf niet, maar vorig jaar hadden wij een leeg tentje waar een paar lui in gingen slapen die er nog niet waren, wij hadden hem toen alvast opgezet. 's Ochtends zaten we een beetje te ontbijten en bier te drinken, horen we in één keer allemaal vreemde geluiden uit ons tentjequote:Op zondag 5 augustus 2007 03:00 schreef CecilBDemented het volgende:
hebben ze ook jeagerbier dat vind ik zo lekker
kan iemand mij vertellen wat ik niet voor eten kan halen op lowlands?
en is iemand wel eens in het verkeerde tentje wakker geworden?
ik zie het namelijk bij mij wel gebeuren.
ik had me kaartje ook gratis -beer-
Niet? Een heleboel. Maar de catering op Lowlands is meer dan de standaard patatkraam. Je hebt ruime keus en je kunt best goed eten. Vorig jaar deed La Place een groot deel, zou me niks verbazen als ze er weer staan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:00 schreef CecilBDemented het volgende:
hebben ze ook jeagerbier dat vind ik zo lekker
kan iemand mij vertellen wat ik niet voor eten kan halen op lowlands?
Gelukkig nieuw jaar nog, hè!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:23 schreef Juicyhil het volgende:
Ja ik was net naar Walibi geweest voor Oud & Nieuw. Dus ook meteen ff de Robin Hood ingekropen om te checken wat er dus van Lowlands terecht moet komen. Ik zag dus net al foto`s staan, maar het ziet er inderdaad al veel belovend uitZelfs de badhuizen en toiletten zijn al afgeleverd
(© deze lowlands-newbie)
Op Walibi vieren ze oud en nieuw in de zomer het heet "New Year’s Eve", doen ze geloof ik twee keer per jaar. Gisteren was overigens het NK 'jump'quote:
Afgelopen jaar kwam ik 's ochtend rond een uur of 06.30 uur aan en toen was volgens mij alles over de brug al vol!.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:50 schreef nr.126 het volgende:
Is er iemand die uit eigen ervaring kan vertellen hoe het is om met een groep (7 a 8 man ofzo) op vrijdag te arriveren...?
Andere jaren ging ik altijd op donderdag, camping 4. Maar dit jaar een nieuwe groep 'vrienden' gevonden die vrijdagochtend vroeg genoeg vinden.![]()
Ik zie dat eigenlijk niet zo zitten, naar mijn indruk is het vrijdagochtend gewoon al VOL, en zie plekken langs greppels of camping 38 in het vooruitschiet......![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |