Moet je nagaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:19 schreef linebear het volgende:
zal er nog een nachtje over slapen. Zal ik ook zo'n wegwerp tent kopen...
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:21 schreef Pietklaaso het volgende:
54.450 duizend mensen
`quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:26 schreef vanBnaarC het volgende:
Er zijn nu Party tenten in de aanbieding bij de karwei voor 15.99
Das ook wel erg lekker inderdaad, zeker met zn vijvenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:16 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Maar ik heb gewoon geluk met een goede vriendin die 5 kaarten had gewonnen.![]()
Op de camping?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:19 schreef linebear het volgende:
zal er nog een nachtje over slapen. Zal ik ook zo'n wegwerp tent kopen...
Mijn tent is vol.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:28 schreef Eric_Cantona het volgende:
Q heb jij niet nog 'n plaatsje over in je tent? Linebear zoekt nog 'n warm nest
En de rest van de DnB. En de Alpha DJ's.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:40 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik. Omdat justice en uffie en pendulum dj set.
Ik doe daar zeker een ' e'- tje bijquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:40 schreef ruud_fr het volgende:
goed, ik heb er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel zin in
en jij?
Magertjes..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:40 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik. Omdat justice en uffie en pendulum dj set.
* Hierzoquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Is er iemand die denkt dat 'ie meer zin in Lowlands heeft dan ik?
Weet je al bij wie je in de tent zit dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:45 schreef linebear het volgende:
ik, omdat ik nog een keer ontmaagd word ?!
Dat vind ik ook kut, maar ik ga toch voor de Killers .. Daar heb ik meer feeling bij dan Basement Jaxx. Al had ik ze 't liefst allebei gezienquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:47 schreef ruud_fr het volgende:
ik heb vooral zin in Groove Armada, Interpol, Saybia en Dave Clarke
ik heb geen zin in de keuze tussen Basement Jaxx of Killers
Neej niks!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Neh, forget it, you guys.
I win.
nee nog niet... denk ook niet dat er lekkere mannen rond lopenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Weet je al bij wie je in de tent zit dan?
Inderdaad, behalve ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:52 schreef linebear het volgende:
[..]
nee nog niet... denk ook niet dat er lekkere mannen rond lopen
ORLY??quote:
Ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:00 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
ORLY??
Ik ben zoeeen echte heule stoere Lowlander
Ik heb er zoveel zin in dat ik als 1 van de eerste op de Dijk sta
say what?![]()
Wie heeft er het meeste zin in Lowlands?
Dan heb jij de PIETKLAAS nog niet gezienquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:52 schreef linebear het volgende:
[..]
nee nog niet... denk ook niet dat er lekkere mannen rond lopen
newbiedoobiedoo, schijntquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:00 schreef Pietklaaso het volgende:
Wie heeft er het meeste zin in Lowlands?
En niet zomaar een vrijdag; het begin van Rabo Popweekend in Schagen, Jippie, feest.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:03 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
newbiedoobiedoo, schijnt
't is weer vrijdag
Dat is volgens mij bijna net zo erg als de feestvierdaagse in Norgquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En niet zomaar een vrijdag; het begin van Rabo Popweekend in Schagen, Jippie, feest.
Geef dan zelf het goede voorbeeld.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:05 schreef Basp1 het volgende:
Het stop eens met zoveel posten overdag dat is op mijn werk niet bij te houden
Van Dik Hout. En die kabouter Van Velzen. En Hermes House Band.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
owja, Kane komt daar toch?
Kan ik me niet voorstellen (of herinneren). Welk jaar dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kane is wel eens geweest, een paar jaar terug. Net zo ellendig.
2001. Maar ik heb het over Popweekend he, niet over Lowlands.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:21 schreef tomttt het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen (of herinneren). Welk jaar dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |