Mark Ronson werd ook als een van de laatste toegevoegd, dus hij zal de naam wel over het hoofd hebben gezien...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:19 schreef DistantDreamer het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook inderdaad, maar ik lees het nergensVreemd.
ik snap sowieso de link tussen kaiser chiefs en lilly allen nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:58 schreef mindgames het volgende:
Trouwens, ik hoorde Michiel Veenstra vannacht op de radio roepen dat het zo jammer is dat Mark Ronson niet meer komt. De Kaiser Chiefs zijn aanwezig, Lily Allen is aanwezig, en dat was een perfecte combinatie geweest. Weet hij meer over afzeggingen of vergist hij zich? Ik denk het laatste?
Ik zag van de week een clipje van Lilly Allen waarin ze een nummer van de Kaiser Chiefs covert. Die gasten liepen zelf ook in de clip rond, dus er zal wel een soort van samenwerking zijn geweest.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:08 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik snap sowieso de link tussen kaiser chiefs en lilly allen niet
Bouw dagen waren best nat..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:08 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Nah, viel wel mee toch? Alleen de laatste dag!
Dat is ook de enige link, ja.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:16 schreef Breuls het volgende:
Mark Ronson heeft met Lily Allen Oh My God van Kaiser Chiefs gecovered. Verdere links zie ik niet echt.
Ik, gedwongen, want persoonlijk blokkenschema...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:18 schreef Breuls het volgende:
Wie hebben er hier eigenlijk allemaal een Llowlife?
ja, ik ook dusquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:18 schreef Breuls het volgende:
Wie hebben er hier eigenlijk allemaal een Llowlife?
Gedwongen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:01 schreef mindgames het volgende:
[..]
Dat is ook de enige link, ja.
[..]
Ik, gedwongen, want persoonlijk blokkenschema...
Hier heb je dat malle ding.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:38 schreef Breuls het volgende:
En doe es allemaal de URL van je Llowlife.
Wat ga je precies doen? Wel handig, heb je meteen een goed plekje ookquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:05 schreef RoaRRR het volgende:
Damn krijg er nu echt zin in met dit lekkere weer. Mooi op donderdagmorgen een leeg veld uitkiezen om mijn tentje neer te zetten en vervolgens even een paar uurtjes werken....
En dan 3 dagen helemaal uit mijn plaat gaan....
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:38 schreef Breuls het volgende:
En doe es allemaal de URL van je Llowlife.
De mijne staat in m'n sig.
Dus we kunnen eigenlijk alvast gaan beginnen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:52 schreef xenobinol het volgende:
Fietse vandaag even langs het terrein en tot mijn verbazing staat Alpha al bijna![]()
[afbeelding]
Juliet staat er bleekjes bij
[afbeelding]
En Grolsch staat ook al lekker te bakken in de zon![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:52 schreef xenobinol het volgende:
Fietse vandaag even langs het terrein en tot mijn verbazing staat Alpha al bijna![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat heeft het uberhaubt voor zin om telkens TVP's te plaatsen voor een topic wat steevast in de bovenste regionen terug te vinden is?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hoi, heeft het nog zin een tvp te plaatsen in een bijna vol topic?
scheelt 1x klikkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:34 schreef nr.126 het volgende:
[..]
Wat heeft het uberhaubt voor zin om telkens TVP's te plaatsen voor een topic wat steevast in de bovenste regionen terug te vinden is?![]()
Met zo'n grote groep aankomen op vrijdag betekend meestal camping 4 of 5 denk ik, laat ze gewoon gezellig op donderdag aankomen dan heb je tenminste een goede kans op een plek op camping 1 t/m. 3quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:50 schreef nr.126 het volgende:
Ik zie dat eigenlijk niet zo zitten, naar mijn indruk is het vrijdagochtend gewoon al VOL, en zie plekken langs greppels of camping 38 in het vooruitschiet......![]()
Ook gekocht en vandaag al 'n keer opgepompt met de ingebouwde voetpompquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:14 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb een luchtbed gekocht.
2 persoons, 18 euro bij de Kijkshop.
En oooh zo handigquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:58 schreef nr.126 het volgende:
Ingebouwde voetpomp![]()
Ruimtevaartechnologie in de polder !
Je kaartje eens op tijd kopen : 125 euro per kaartje... Eerder beslissen dus!quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:18 schreef whosvegas het volgende:
Via een Fok banner:
http://www.ticket2.nl/lowlands-festival-p-527.html
315 per kaartje. Stelletje afzetters
Oud en nieuw is 31 dec/ 1jan he?quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:23 schreef Juicyhil het volgende:
Ja ik was net naar Walibi geweest voor Oud & Nieuw. Dus ook meteen ff de Robin Hood ingekropen om te checken wat er dus van Lowlands terecht moet komen. Ik zag dus net al foto`s staan, maar het ziet er inderdaad al veel belovend uitZelfs de badhuizen en toiletten zijn al afgeleverd
(© deze lowlands-newbie)
Ik heb het gratis, jij lekker niet.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:18 schreef whosvegas het volgende:
Via een Fok banner:
http://www.ticket2.nl/lowlands-festival-p-527.html
315 per kaartje. Stelletje afzetters
Ik krijg al bijna heimwee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:52 schreef xenobinol het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
115 als je nog eerder beslist.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je kaartje eens op tijd kopen : 125 euro per kaartje... Eerder beslissen dus!![]()
Ikzelf niet, maar vorig jaar hadden wij een leeg tentje waar een paar lui in gingen slapen die er nog niet waren, wij hadden hem toen alvast opgezet. 's Ochtends zaten we een beetje te ontbijten en bier te drinken, horen we in één keer allemaal vreemde geluiden uit ons tentjequote:Op zondag 5 augustus 2007 03:00 schreef CecilBDemented het volgende:
hebben ze ook jeagerbier dat vind ik zo lekker
kan iemand mij vertellen wat ik niet voor eten kan halen op lowlands?
en is iemand wel eens in het verkeerde tentje wakker geworden?
ik zie het namelijk bij mij wel gebeuren.
ik had me kaartje ook gratis -beer-
Niet? Een heleboel. Maar de catering op Lowlands is meer dan de standaard patatkraam. Je hebt ruime keus en je kunt best goed eten. Vorig jaar deed La Place een groot deel, zou me niks verbazen als ze er weer staan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:00 schreef CecilBDemented het volgende:
hebben ze ook jeagerbier dat vind ik zo lekker
kan iemand mij vertellen wat ik niet voor eten kan halen op lowlands?
Gelukkig nieuw jaar nog, hè!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:23 schreef Juicyhil het volgende:
Ja ik was net naar Walibi geweest voor Oud & Nieuw. Dus ook meteen ff de Robin Hood ingekropen om te checken wat er dus van Lowlands terecht moet komen. Ik zag dus net al foto`s staan, maar het ziet er inderdaad al veel belovend uitZelfs de badhuizen en toiletten zijn al afgeleverd
(© deze lowlands-newbie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |