Ieder zijn ding natuurlijk, ik heb in het verleden ook dagen gehad dat ik gewoon om 2 uur in me nest lag omdat ik geslacht was, het is maar net hoe je je voelt en hoe je je wilt voelen de volgende dag...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ken mensen die elke dag om 0:00 uur naar bed gaan en om 07:00 uur opstaan op Lowlands
Achja.. ieder z'n ding :dquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ken mensen die elke dag om 0:00 uur naar bed gaan en om 07:00 uur opstaan op Lowlands
Zaterdag aan het begin van de middag is er nog één TBA in de Lima. Verder is alles vol idd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:23 schreef De Wouzeraar het volgende:
Er is nu geen gaatje in het programma meer, toch? Nu ze Gabriel Rios in het TBA vakje hebben gestopt.![]()
Ik zat nog te hopen op Manic Street Preachers of Husky Rescue.![]()
Maar die komen dan dus niet.![]()
Achja.. ieder z'n dingquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
De Manic Street Preachers zullen wel niet in de Lima staan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zaterdag aan het begin van de middag is er nog één TBA in de Lima. Verder is alles vol idd.
En dat is best gezelligquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:05 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Dat is volgens mij bijna net zo erg als de feestvierdaagse in Norg
Die hier van start is gegaan gister![]()
Nouquote:
Waar kan ik hiervoor tekenenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:47 schreef De Wouzeraar het volgende:
Even een vraag: Hebben ze ooit wel eens witbier op Lowlands gehad? Eigenlijk nooit naar gekeken en altijd mijn eigen witbier meegesleept.
En zo nee: wordt dat dan niet eens een keertje tijd?
Sorry, verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
2001. Maar ik heb het over Popweekend he, niet over Lowlands.
Op de "Witbier op Lowlands"-petitie astublieft. ( http://www.witbieroplowlands.tk , moet nog wel even aangemaakt wordenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Waar kan ik hiervoor tekenen
Ik moet veel tekenen zie ik wel
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:46 schreef ralfseltje het volgende:
Gister nog![]()
En vanavond ben ik ook weer van de partij![]()
Niks mis met de Norger feestweek.
Was je er gister? Aardig bandje speelde er, Level 42 werd zelfs gespeeld![]()
Hertog Jan voor 1,60Hertog Jan met korting voor ex-werknemers
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:56 schreef ralfseltje het volgende:
OMFG Hoe erg was dat inderdaad2 Keer in een jaar was ie er toen dacht ik, ook nog in Zwaneveld...
En DRUK dat het was....Kut campers....
Kon je geen grotere vinden?quote:
En enkele jaren daarvoor ook. Maar dat zal wel wegbezuinigd zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Er was 5/6 jaar geleden wel 1 biertent met speciale bieren (iig Leffe)
Korenwolf komt niet in blikjes.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:29 schreef bloempjuh het volgende:
Ik neem gewoon Jupiler mee in mijn tas. Vriendje ook. Dan hebben we al minstens 24 blikjes, daarmee komen we wel een paar uur door
En anders gaan we gewoon indrinken met Jupiler en daarna over op (jakkie) Grolsch.
Jazeker. Tot enkele jaren terug hadden ze aan de zijkant van de Groove Tube zelfs een balie met verscheidene soorten speciaalbieren. (Nu niet meer dus, maar dat was je vraag niet.)quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:47 schreef De Wouzeraar het volgende:
Even een vraag: Hebben ze ooit wel eens witbier op Lowlands gehad? Eigenlijk nooit naar gekeken en altijd mijn eigen witbier meegesleept.
En zo nee: wordt dat dan niet eens een keertje tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |