Wie, Wat, Waarquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:07 schreef Juicyhil het volgende:
Neuk Neuk Neuk
O ja, dan kom ik denk ik!quote:
Hoeveel heb jij er dan? Ik 1tje hier.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:09 schreef Nembrionic het volgende:
TerugVindPalen
Ik moet trouwens voor de volledigheid nog even het volgende zeggen. Officieel was de tent onderdeel van een compleet kampeer-pakket van 47 euro (ofzoiets). Dit pakket bestaat uit: 1 tent, 1 slaapzak, 1 luchtbed (dacht ik zo uit m'n hoofd). De winkelmevrouw zei dat ze deze onderdelen nu ook los verkopen omdat de vraag daarnaar groot is. Maar je kunt voor nog geen 50 euro dus ook een compleet pakket kopen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:58 schreef sunmoonstar het volgende:
Zo, net bij de Marskramer een 2-persoons-tent gehaald voor slechts 10 euro.![]()
zijn die een beetje stevig? en weet je ook hoe groot ze zijn?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:26 schreef vanBnaarC het volgende:
Er zijn nu Party tenten in de aanbieding bij de karwei voor 15.99
ik zie net op de site 2,75 x 2,75quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:33 schreef vanBnaarC het volgende:
3*4 ofzo en zijn stevig genoeg.
Ik heb goede ervaringen met die partytenten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:28 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zijn die een beetje stevig? en weet je ook hoe groot ze zijn?
Mooooi!quote:
ik hoop het want wij hebben er ook eentje voor Lowlands gehaaldquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:28 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zijn die een beetje stevig? en weet je ook hoe groot ze zijn?
ideaal voor de uitgang van de tent, mocht het regenen blijft het voor de tent een beetje droogquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik hoop het want wij hebben er ook eentje voor Lowlands gehaald
Parkeer- en verkeermannetjes bedoel je.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:48 schreef linebear het volgende:
staan er van die mannetjes het verkeer en parkeren te regelen !?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:48 schreef linebear het volgende:
staan er van die mannetjes het verkeer en parkeren te regelen !?
Mwah ik go zo'n 24 uurquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:52 schreef Horloge het volgende:
Kijken hoe lang dit topic meegaat. Tvp.
ook op zaterdag en zo !? Aangezien ik waarschijnlijk toch niet blijf camperen...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:49 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Parkeer- en verkeermannetjes bedoel je.
Je weet dat je dan de helft mist?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:01 schreef linebear het volgende:
[..]
ook op zaterdag en zo !? Aangezien ik waarschijnlijk toch niet blijf camperen...
Ga je bij je buren chillenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:07 schreef linebear het volgende:
twijfel ook nog.... maar ja, ben in mijn eentje...
Op LL ben je nooit alleen, er lopen nog 49.999 andere lotgenoten rond en dan heb ik 't nog niet eens over backstage personeel e.d.!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:07 schreef linebear het volgende:
Gewoon kamperen joh. Gewoon beetje met de buren aanpappen enzo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:07 schreef linebear het volgende:
54.999 zelfsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Op LL ben je nooit alleen, er lopen nog 49.999 andere lotgenoten rond en dan heb ik 't nog niet eens over backstage personeel e.d.!
Je gaat donderdag heen, zet je tentje op en als het donderdagavond of -nacht niet gezellig is (onmogelijk natuurlijk met de geplande meet) ga je slapen. Als je vrijdag nog geen gezelligheid kunt vinden op de camping, kun je na de optredens die je wilt zien altijd nog naar huis gaan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:07 schreef linebear het volgende:
Ik zou een goedkope tent kopen, als je dan toch niet wilt kamperen is het ook niet zo erg als je geen zin meer hebt om 'm op te ruimen en mee te nemen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:19 schreef linebear het volgende:
zal er nog een nachtje over slapen. Zal ik ook zo'n wegwerp tent kopen...
Moet je nagaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:19 schreef linebear het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:21 schreef Pietklaaso het volgende:
54.450 duizend mensen
`quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:26 schreef vanBnaarC het volgende:
Er zijn nu Party tenten in de aanbieding bij de karwei voor 15.99
Das ook wel erg lekker inderdaad, zeker met zn vijvenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:16 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Maar ik heb gewoon geluk met een goede vriendin die 5 kaarten had gewonnen.![]()
Op de camping?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:19 schreef linebear het volgende:
Mijn tent is vol.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:28 schreef Eric_Cantona het volgende:
Q heb jij niet nog 'n plaatsje over in je tent? Linebear zoekt nog 'n warm nest
En de rest van de DnB. En de Alpha DJ's.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:40 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik. Omdat justice en uffie en pendulum dj set.
Ik doe daar zeker een ' e'- tje bijquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:40 schreef ruud_fr het volgende:
goed, ik heb er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel zin in
en jij?
Magertjes..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:40 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik. Omdat justice en uffie en pendulum dj set.
* Hierzoquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Is er iemand die denkt dat 'ie meer zin in Lowlands heeft dan ik?
Weet je al bij wie je in de tent zit dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:45 schreef linebear het volgende:
ik, omdat ik nog een keer ontmaagd word ?!
Dat vind ik ook kut, maar ik ga toch voor de Killers .. Daar heb ik meer feeling bij dan Basement Jaxx. Al had ik ze 't liefst allebei gezienquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:47 schreef ruud_fr het volgende:
ik heb vooral zin in Groove Armada, Interpol, Saybia en Dave Clarke
ik heb geen zin in de keuze tussen Basement Jaxx of Killers
Neej niks!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Neh, forget it, you guys.
I win.
nee nog niet... denk ook niet dat er lekkere mannen rond lopenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Weet je al bij wie je in de tent zit dan?
Inderdaad, behalve ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:52 schreef linebear het volgende:
[..]
nee nog niet... denk ook niet dat er lekkere mannen rond lopen
ORLY??quote:
Ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:00 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
ORLY??
Ik ben zoeeen echte heule stoere Lowlander
Ik heb er zoveel zin in dat ik als 1 van de eerste op de Dijk sta
say what?![]()
Wie heeft er het meeste zin in Lowlands?
Dan heb jij de PIETKLAAS nog niet gezienquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:52 schreef linebear het volgende:
[..]
nee nog niet... denk ook niet dat er lekkere mannen rond lopen
newbiedoobiedoo, schijntquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:00 schreef Pietklaaso het volgende:
Wie heeft er het meeste zin in Lowlands?
En niet zomaar een vrijdag; het begin van Rabo Popweekend in Schagen, Jippie, feest.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:03 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
newbiedoobiedoo, schijnt
't is weer vrijdag
Dat is volgens mij bijna net zo erg als de feestvierdaagse in Norgquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En niet zomaar een vrijdag; het begin van Rabo Popweekend in Schagen, Jippie, feest.
Geef dan zelf het goede voorbeeld.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:05 schreef Basp1 het volgende:
Het stop eens met zoveel posten overdag dat is op mijn werk niet bij te houden
Van Dik Hout. En die kabouter Van Velzen. En Hermes House Band.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
owja, Kane komt daar toch?
Kan ik me niet voorstellen (of herinneren). Welk jaar dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kane is wel eens geweest, een paar jaar terug. Net zo ellendig.
2001. Maar ik heb het over Popweekend he, niet over Lowlands.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:21 schreef tomttt het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen (of herinneren). Welk jaar dan?
Ieder zijn ding natuurlijk, ik heb in het verleden ook dagen gehad dat ik gewoon om 2 uur in me nest lag omdat ik geslacht was, het is maar net hoe je je voelt en hoe je je wilt voelen de volgende dag...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ken mensen die elke dag om 0:00 uur naar bed gaan en om 07:00 uur opstaan op Lowlands
Achja.. ieder z'n ding :dquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ken mensen die elke dag om 0:00 uur naar bed gaan en om 07:00 uur opstaan op Lowlands
Zaterdag aan het begin van de middag is er nog één TBA in de Lima. Verder is alles vol idd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:23 schreef De Wouzeraar het volgende:
Er is nu geen gaatje in het programma meer, toch? Nu ze Gabriel Rios in het TBA vakje hebben gestopt.![]()
Ik zat nog te hopen op Manic Street Preachers of Husky Rescue.![]()
Maar die komen dan dus niet.![]()
Achja.. ieder z'n dingquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
De Manic Street Preachers zullen wel niet in de Lima staan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zaterdag aan het begin van de middag is er nog één TBA in de Lima. Verder is alles vol idd.
En dat is best gezelligquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:05 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Dat is volgens mij bijna net zo erg als de feestvierdaagse in Norg
Die hier van start is gegaan gister![]()
Nouquote:
Waar kan ik hiervoor tekenenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:47 schreef De Wouzeraar het volgende:
Even een vraag: Hebben ze ooit wel eens witbier op Lowlands gehad? Eigenlijk nooit naar gekeken en altijd mijn eigen witbier meegesleept.
En zo nee: wordt dat dan niet eens een keertje tijd?
Sorry, verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
2001. Maar ik heb het over Popweekend he, niet over Lowlands.
Op de "Witbier op Lowlands"-petitie astublieft. ( http://www.witbieroplowlands.tk , moet nog wel even aangemaakt wordenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Waar kan ik hiervoor tekenen
Ik moet veel tekenen zie ik wel
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:46 schreef ralfseltje het volgende:
Gister nog![]()
En vanavond ben ik ook weer van de partij![]()
Niks mis met de Norger feestweek.
Was je er gister? Aardig bandje speelde er, Level 42 werd zelfs gespeeld![]()
Hertog Jan voor 1,60Hertog Jan met korting voor ex-werknemers
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:56 schreef ralfseltje het volgende:
OMFG Hoe erg was dat inderdaad2 Keer in een jaar was ie er toen dacht ik, ook nog in Zwaneveld...
En DRUK dat het was....Kut campers....
Kon je geen grotere vinden?quote:
En enkele jaren daarvoor ook. Maar dat zal wel wegbezuinigd zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Er was 5/6 jaar geleden wel 1 biertent met speciale bieren (iig Leffe)
Korenwolf komt niet in blikjes.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:29 schreef bloempjuh het volgende:
Ik neem gewoon Jupiler mee in mijn tas. Vriendje ook. Dan hebben we al minstens 24 blikjes, daarmee komen we wel een paar uur door
En anders gaan we gewoon indrinken met Jupiler en daarna over op (jakkie) Grolsch.
Jazeker. Tot enkele jaren terug hadden ze aan de zijkant van de Groove Tube zelfs een balie met verscheidene soorten speciaalbieren. (Nu niet meer dus, maar dat was je vraag niet.)quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:47 schreef De Wouzeraar het volgende:
Even een vraag: Hebben ze ooit wel eens witbier op Lowlands gehad? Eigenlijk nooit naar gekeken en altijd mijn eigen witbier meegesleept.
En zo nee: wordt dat dan niet eens een keertje tijd?
Kut. En dat laatste jaar kwam ik er pas op zondagavond achter..eerste keer dus helemaal gemistquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En enkele jaren daarvoor ook. Maar dat zal wel wegbezuinigd zijn.![]()
Dat was nog geodkoop zat worden daar zat tenminste nog wel alcohol in het bier.
jaren terug hadden ze Das op Lowlandsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:52 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Op de "Witbier op Lowlands"-petitie astublieft. ( http://www.witbieroplowlands.tk , moet nog wel even aangemaakt worden)
Wordt vervolgens aangeboden aan de Lowlands-organisatie.
Mijn voorkeur gaat uit naar Korenwolf.Hoegaarden mag ook. Desnoods Wieckse Witte.
En als ik een Duits biertje mag voorstellen: Weihenstephaner Kristallweissbier![]()
![]()
![]()
[afbeelding] [afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:58 schreef Dupje het volgende:
Volgens Pukkelpop is Tanya Stephens haar tour gecanceld..
Geen idee, maar ik zal 'm ook niet missen als 'ie er niet is hoor..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:35 schreef Roellio het volgende:
@newbie
Wie regelt de partytent dit jaar? Marloes staat niet op de buslijst.
Kutmuziek. Maar toch ben ik er te vindenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En niet zomaar een vrijdag; het begin van Rabo Popweekend in Schagen, Jippie, feest.
Ja, maar de Norger feestweek? Ik wíl niet eens weten wat het is, laat staan dat het hier besproken moet worden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:39 schreef Roellio het volgende:
Het Lowlandstopic moet toch een soort culturele vrijplaats blijven, Nosh?
quote:
Nou, dank je welquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:42 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja, maar de Norger feestweek? Ik wíl niet eens weten wat het is, laat staan dat het hier besproken moet worden..
Vandaar. De tenten-broodjes-weer-OHGODHEBBENJULLIEERNOGSTEEDSZININ-witbier-maagdelijke geneugten-discussies mogen natuurlijk wel hier..
Zolang je er maar niet meer zin in hebt als ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:42 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja, maar de Norger feestweek? Ik wíl niet eens weten wat het is, laat staan dat het hier besproken moet worden..
Vandaar. De OHGODHEBBENJULLIEERNOGSTEEDSZININ-discussies mogen natuurlijk wel hier..
Als ik dat zie, word ik toch weer benieuwd naar de Llowzone. Al is het maar voor het uitzicht op de Alpha.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een kleinere, die als afbeelding in de OP kan (eventueel linkend naar de grote, omdat het op deze afmetingen toch wat onduidelijk is).
We zijn veels te goed voor jullie.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, dank je wel.
grapje. grapjeeeeee
Ik ben vooral benieuwd wat voor futuristisch hip iets de "Hemelpoort" precies isquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:47 schreef Nosh het volgende:
[..]
Als ik dat zie, word ik toch weer benieuwd naar de Llowzone. Al is het maar voor het uitzicht op de Alpha..
En dan komt die heul niet voorbij. Expres.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:51 schreef Byte_Me het volgende:
damn wat is yellow brick van noisia een vet nummer. dat wordt vast mn hoogtepunt op lowlands. ik zie me daar al staan in de bravo met mn gare kop.
Ik kan het je precies vertellen, dat is een poort waar een meneer genaamd Petrus te wachten staat om je op te nemen in de hemel als deaud bent.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd wat voor futuristisch hip iets de "Hemelpoort" precies is. Ja, met lampjes en geluid en dingen enzo, maar toch.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Zolang je er maar niet meer zin in hebt als ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:55 schreef frame-saw het volgende:
[..]Dat ook iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Norger feestweek is eigenlijk geen feestWEEK. Het is vier dagen feest in het plaatsje Norg (Drente). Elke avond staat er een bandje te spelen (meestal coverbandjes) en is er volop bier te verkrijgen. Tevens is er een groot spel met allerlei teams, bijvoorbeeld van restau.......Ow wacht, je wou het níet weten...Verder over de feestweek hier dan maar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:42 schreef Nosh het volgende:
[..]
Vandaar. De tenten-broodjes-weer-OHGODHEBBENJULLIEERNOGSTEEDSZININ-witbier-maagdelijke geneugten-discussies mogen natuurlijk wel hier..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |