Dat vind ik ook kut, maar ik ga toch voor de Killers .. Daar heb ik meer feeling bij dan Basement Jaxx. Al had ik ze 't liefst allebei gezienquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:47 schreef ruud_fr het volgende:
ik heb vooral zin in Groove Armada, Interpol, Saybia en Dave Clarke
ik heb geen zin in de keuze tussen Basement Jaxx of Killers
Neej niks!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Neh, forget it, you guys.
I win.
nee nog niet... denk ook niet dat er lekkere mannen rond lopenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Weet je al bij wie je in de tent zit dan?
Inderdaad, behalve ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:52 schreef linebear het volgende:
[..]
nee nog niet... denk ook niet dat er lekkere mannen rond lopen
ORLY??quote:
Ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:00 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
ORLY??
Ik ben zoeeen echte heule stoere Lowlander
Ik heb er zoveel zin in dat ik als 1 van de eerste op de Dijk sta
say what?![]()
Wie heeft er het meeste zin in Lowlands?
Dan heb jij de PIETKLAAS nog niet gezienquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:52 schreef linebear het volgende:
[..]
nee nog niet... denk ook niet dat er lekkere mannen rond lopen
newbiedoobiedoo, schijntquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:00 schreef Pietklaaso het volgende:
Wie heeft er het meeste zin in Lowlands?
En niet zomaar een vrijdag; het begin van Rabo Popweekend in Schagen, Jippie, feest.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:03 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
newbiedoobiedoo, schijnt
't is weer vrijdag
Dat is volgens mij bijna net zo erg als de feestvierdaagse in Norgquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En niet zomaar een vrijdag; het begin van Rabo Popweekend in Schagen, Jippie, feest.
Geef dan zelf het goede voorbeeld.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:05 schreef Basp1 het volgende:
Het stop eens met zoveel posten overdag dat is op mijn werk niet bij te houden
Van Dik Hout. En die kabouter Van Velzen. En Hermes House Band.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
owja, Kane komt daar toch?
Kan ik me niet voorstellen (of herinneren). Welk jaar dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kane is wel eens geweest, een paar jaar terug. Net zo ellendig.
2001. Maar ik heb het over Popweekend he, niet over Lowlands.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:21 schreef tomttt het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen (of herinneren). Welk jaar dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |