Dinosaur Jr staat ook in de Effenaar op 23 augustus, is dat wel makkelijker voor jou? Misschien ga ik daar wel heen, Tool mag ik gewoon niet missen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Voor mij is het ook simpel. Tool heb ik nu al 3 of 4 keer gezien. Dinosaur Jr. nog nooit. Tool ga ik ongetwijfeld nog vaker zien. Dinosaur Jr. wellicht niet.
Ik ga naar Dinosau Jr. En als het tegenvalt, kan ik altijd nog naar Tool.
Ik woon in Schagen. De kop van Noord-Holland. Dus ook Eindhoven is aardig ver. Ik heb daar in de buurt ook geen bekenden wonen volgens mij, dus een slaapplaats zal ook lastig worden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:15 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Dinosaur Jr staat ook in de Effenaar op 23 augustus, is dat wel makkelijker voor jou? Misschien ga ik daar wel heen, Tool mag ik gewoon niet missen.
Nogal hequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:20 schreef Pink_Floyd het volgende:
Sjezus niet eens een nieuw topic de volgende dag als je wakker wordt...wat een trage zooi hier
Whehehehquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:20 schreef Pink_Floyd het volgende:
Sjezus niet eens een nieuw topic de volgende dag als je wakker wordt...wat een trage zooi hier
133 of 150 euro is best erg netjes. Fingers crossed!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:31 schreef n0r het volgende:
Dinosaur Jr Staat ook in de Effenaar, niet dat ik erheen ga, of misschien is het al geweest
Nog steeds geen kaartje, misschien nu 3 voor 400, of misschien 2 voor 300.
2 opties open, nu hopen dat ze blijven mailen.
moet jij niet naar sziget?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:40 schreef Nosh het volgende:
[..]
133 of 150 euro is best erg netjes. Fingers crossed!
Sziget was niet te redden met Lowlands, een kamer, een inrichting, een draaitafel die het hopeloos begaf, en een kledingkast die nagenoeg léég is.quote:
Denk dat dat pas gebeurt wanneer ze een vervanger hebbenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:15 schreef Luni het volgende:
Op de Lowlands site staant nog steeds niks over Tanya Stephens
Heb je nog steeds geen problemen met je eigen topic?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:36 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Wheheheh
ik dacht precies hetzelfde
hier idemquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dit is wel puik: http://buienradar.nl/h.aspx?jaar=-4&voor=200708041340
Zometeen bier, barbecue. Heerlijk.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:05 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Heb je nog steeds geen problemen met je eigen topic?
Damn, wat kijk ik ook uit naar Arcade Fire
Dat is heel goed nieuws, want ik heb net voor minder dan 20 euro een afbraaktentje opgepikt, en houd nu al mijn hart vast.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:52 schreef sunmoonstar het volgende:
Whoew! De 8 mm regen van 16 augustus, waar gisteren over gespeculeerd werd is inmiddels gedaald naar 4 tot 5 mm!![]()
![]()
http://buienradar.nl/weergrafiek.aspx?soort=2weken
Dat hoorde ik ook inderdaad, maar ik lees het nergensquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:58 schreef mindgames het volgende:
Trouwens, ik hoorde Michiel Veenstra vannacht op de radio roepen dat het zo jammer is dat Mark Ronson niet meer komt. De Kaiser Chiefs zijn aanwezig, Lily Allen is aanwezig, en dat was een perfecte combinatie geweest. Weet hij meer over afzeggingen of vergist hij zich? Ik denk het laatste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |