http://www.v-o-l.nlquote:
Sinds wanneerquote:Op zondag 8 juli 2007 01:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil bij wijze van tvp mededelen dat ik hier mod benSchijnt.
Een zekere user wist dit niet ....eigenlijk best schande hequote:Op zondag 8 juli 2007 01:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil bij wijze van tvp mededelen dat ik hier mod benSchijnt.
Doe gelijk deze er ook even bij:quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:47 schreef DarkShine het volgende:
Merge:
[CUL-TV] Gordon Ramsey Oorlog in de keuken vanavond weer
[CUL TV] Gordon Ramsey Dinsdagavond 21:30 RTL 5 Nieuwe afl'n
Lijkt mij toch meer iets voor KPD, gezien Gordon's taalgebruik.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:01 schreef MissHobje het volgende:
Thanks DarkShine en golfer
1 en ander wordt gemerged en als goed is komt het allemaal in FTR terecht uiteindelijk![]()
Thanks Stereoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:23 schreef Stereotomy het volgende:
Martijn_77 is weg als mod
Bedank hier Martijn_77
Iets met het niet kunnen vinden van een Keurslager ofzo?![]()
Erg trieste vertoning inderdaad. De TT van het zogenaamde bedanktopic had beter kunnen zijn: "Trap hier Martijn_77 nog even lekker naquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Godallejezus wat een trieste vertoning. Zelfs als er meerdere mods, FA's en andere stumpers rondkruipen, wordt een bedanktopic volledig verpauperd. Klotezooi hier man! Stelletje tering baggeraars.
Martijn, je hebt het lang volgehouden op CUL, ondanks het gezeik dat je kreeg. Chapeau, en bedankt.
Doe eens een foto van je oprecht?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:02 schreef Martijn_77 het volgende:
Toch goed om te horen dat er nog users / mods zijn die mijn oprecht willen bedanken
Zullen we in [CUL SC #40] SMS Brätwurst ON naar 6969 verder gaan?quote:
Neej doe maar nietquote:Op maandag 16 juli 2007 11:00 schreef SCH het volgende:
Zal ik tijdelijk moderaten hier nu mjn stalkertje op non-actief is gesteld?
Jah tot over 40 dagen hobsquote:Op maandag 16 juli 2007 13:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Neej doe maar niet![]()
wel lief aangeboden
Eigenlijk staat er achter de schermen een grote grabbelton en daar grabbelen we dan namen uitquote:
grabbel mij eensquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk staat er achter de schermen een grote grabbelton en daar grabbelen we dan namen uit![]()
Ik zou best graag willenquote:
Niet bij mij, hij lurkt niet alleen, maar post ook nog eens in mijn FoBoquote:
Loopt dat nogquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:32 schreef MissHobje het volgende:
pssst: [CUL SC #40] SMS Brätwurst ON naar 6969
Nee, daar woon jij mee samenquote:
Ik ben niet van plan om verzuurd te wordenquote:
Jij welquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb wel zooooooooo'n lekker broodje gegeten vanavond met mijn afscheid![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:06 schreef Bluezz het volgende:
Oh
Ik zag het ook niet, ik denk waar SOL baggert, is het SC-en geblazen
Wie is je toekomstige ex?
Ik had ook een periode dat ik mijn chats deletequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
Ik had ook een periode dat ik mijn chats in kB uitdrukte.
Niet goed
Ah fuck, dit is geen SC?
Da willik ook met je.quote:
Oeps.quote:
Het maakt niet zoveel uit waar zoiets staat als het in twee verschillende fora prima op zijn plek is. Het loopt daar goed en al geruime tijd, dus laten w ehet daar ook staan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:41 schreef PLAE@ het volgende:
Valt dit niet onder CUL-TV?!
Keuringsdienst van waarde, met een nieuwe reeks.
Tnx en zou je het topic van Paultjuhh op slot willen doen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:59 schreef Petre het volgende:done
Weet iemand trouwens wanneer hobbes weer terug is?
Ik mis haar elke dag hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Vakantie....al 2 weken stereo![]()
Dus je was vrijgezel toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je had nieteens in de gaten dat ze op vakantie was.... Er ontgaat jou echt een hoop![]()
Het is mijn broertjequote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:42 schreef SeaOfLove het volgende:
Je had nieteens in de gaten dat ze op vakantie was.... Er ontgaat jou echt een hoop![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:08 schreef MissHobje het volgende:
Ik ben er weer![]()
Moet ff nog een hoop doen vandaag qua opruimen enzomaar dan weten jullie het alvast
![]()
Verder SC
quote:
Ja hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:52 schreef SeaOfLove het volgende:
Zou hier iemand weer de haakjes om CUL SC #43 kunnen doen?![]()
![]()
Haakjes nogsteeds kapot?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Mogen er weer haakjes bij in de TT?
CUL SC #44 Nu met 35% korting!
Tnx alvast![]()
staat op de verpakking!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:27 schreef pberends het volgende:
Theezakje in theepot
Dit is een serieuze vraag! Ik weet het echt niet!
Hmm, even kijken dan maar.quote:
Welke dan?quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:35 schreef Muck het volgende:
Piet was me voor
Er zijn al een heleboel brood-topics waar je de meest geweldige recepten kunt vinden, dus hier gaat een slotje op.
Had die al gepostquote:
Het gist maar weer eens tussen onsquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:37 schreef Bluezz het volgende:
zuurdesempie van me
sorry bluezzquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:53 schreef Bluezz het volgende:
Mja, ik wilde Muckie hierheen lokken voor de berisping
Sorry hop
ja, ik begreep je he-le-maal verkeerdquote:
graag gedaanquote:Tnxx voor het schonen in ons recensietopic
geeft niet joh!quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:59 schreef sararaats het volgende:
sorry dat ik een oud topic geschopt heb
maar wilde zo graag kwijt dat de Bicky Wrap m'n lievelingsburger is
56 dagen is niet zo heel veel hoorquote:Op woensdag 19 september 2007 11:49 schreef sanger het volgende:
Pasta recepten gezocht!
In het oude topic stond dat er al 56 dagen (dacht ik) niet gepost was, en of het dan wel nuttig was hem een kickje te geven. Vandaar het nieuwe topic.
nee, daar zat ik me eigenlijk net ook over te verbazen.quote:Is er geen centraal pastatopic eigenlijk?
You're the bossquote:Op woensdag 19 september 2007 11:52 schreef Muck het volgende:
[..]
56 dagen is niet zo heel veel hoormaar ik kan me voorstellen dat je een nieuwe wilde. Om een overkill aan pasta-topics te voorkomen, met telkens dezelfde mensen die dezelfde recepten posten, heb ik er een slotje op gezet.
Pak de mijne maar als jullie ertoe besluitenquote:nee, daar zat ik me eigenlijk net ook over te verbazen.
Ik zal het overleggen met MissHobje en Isa
maar een piepklein beetje hoor, ben er alleen om een beetje orde (proberen) te houdenquote:
Na overleg is besloten om geen centraal topic te maken.quote:[..]
Pak de mijne maar als jullie ertoe besluiten
daaromquote:Op woensdag 19 september 2007 18:31 schreef Bluezz het volgende:
Mergen is altijd een goed alternatief voor slotjes bij dubbel
tuurlijk!quote:Op woensdag 19 september 2007 18:41 schreef Bluezz het volgende:
FB kán ook positief zijn heb ik geleerd
quote:Op woensdag 19 september 2007 18:26 schreef Muck het volgende:
nog beter: in plaats van 2 pasta-topics, heb ik shmoopy heel leif aangekeken, en zijn ze gemerged
everybody heppie?
Wow! Een vrouw die het niet meteen aangrijpt om de baas te spelenquote:Op woensdag 19 september 2007 12:30 schreef Muck het volgende:
[..]
maar een piepklein beetje hoor, ben er alleen om een beetje orde (proberen) te houden
nah, daar heeft niemand belang bij toch?quote:Op woensdag 19 september 2007 19:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Wow! Een vrouw die het niet meteen aangrijpt om de baas te spelen![]()
Maak dat mijn vriendin eens duidelijkquote:Op woensdag 19 september 2007 20:20 schreef Muck het volgende:
[..]
nah, daar heeft niemand belang bij toch?
quote:Op donderdag 20 september 2007 10:27 schreef sanger het volgende:
[..]
Maak dat mijn vriendin eens duidelijk
Shit, leg jij het dan maar niet uit aan haarquote:Op donderdag 20 september 2007 11:47 schreef Muck het volgende:
[..]
op fok speel ik niet de baas, maar in mijn relatie wel![]()
Dan heeft hij jou goed afgerichtquote:Op donderdag 20 september 2007 12:08 schreef Muck het volgende:
mijn vent mag niet eens in mij keuken komen
hij heeft al een koekenpan naar de filistijnen geholpen, en kan net een ei bakken.....quote:Op donderdag 20 september 2007 12:52 schreef sanger het volgende:
[..]
Dan heeft hij jou goed afgericht![]()
![]()
Hmm...wat doet hij dan als jij op vakantie bent?quote:Op donderdag 20 september 2007 13:52 schreef Muck het volgende:
[..]
hij heeft al een koekenpan naar de filistijnen geholpen, en kan net een ei bakken.....
mee gaan op vakantie?quote:Op donderdag 20 september 2007 13:55 schreef sanger het volgende:
[..]
Hmm...wat doet hij dan als jij op vakantie bent?
mooi gezegdquote:Op donderdag 20 september 2007 13:56 schreef SeaOfLove het volgende:
slowchat is 'n stukje verderop
![]()
Zo dat wilde ik zo graag 'n X zeggen![]()
Donequote:Op zaterdag 22 september 2007 22:30 schreef Martijn_77 het volgende:
Kan een mod dit topic een enkelt ONZ geven of dicht doen?
Ontslagen vanwege slacht ei gebakken!
Goed plan. Ik zou er niet opgekomen zijn.quote:Op woensdag 26 september 2007 01:08 schreef MissHobje het volgende:
Warme chocomel patties voor senseo?
Echte Chocomel uit je Senseo! (Chocomel Hot)
Laat ik even mergen trouwens..
ja, kan ik welquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:05 schreef eer-ik het volgende:
muck ,hoezo kan je die OP er niet indoen dan?
Ok, wil je 't dan alsnog doen?quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:06 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, kan ik wel
ik gooi 2 dingen door elkaar
alleen is het andere topic al ouder, dus vandaar dat die OP gebruikt is
ik kan het alleen zo doen, dat het lijkt dat de OP door degene is gemaakt die de andere OP heeft gemaakt, en ik weet niet of die daar blij mee is. Ik zal het even overleggen, misschien dat iemand het nog kan veranderenquote:
Je had gewoon de kapotte zoekfunctie moeten gebruiken!!quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:11 schreef eer-ik het volgende:
kan je niet de OP's ook mergen?
Dat je die 2 gewoon samenstelt
Iedereen blij
't is goed met je.quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:01 schreef OA het volgende:
[..]
Je had gewoon de kapotte zoekfunctie moeten gebruiken!!![]()
Klopt!quote:
Alsof hem dat ook maar iets boeit.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:09 schreef Muck het volgende:
[..]
ik kan het alleen zo doen, dat het lijkt dat de OP door degene is gemaakt die de andere OP heeft gemaakt, en ik weet niet of die daar blij mee is. Ik zal het even overleggen, misschien dat iemand het nog kan veranderen
't is toch ontopic?quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:22 schreef Muck het volgende:
jongens, hou eens op met dat geslowchat hier!
Ik maak hier verdomme 1 post en dan is het meteen slowchat. Ik ben al weg hoor!quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:22 schreef Muck het volgende:
jongens, hou eens op met dat geslowchat hier!
[Enquete] Consumenten en koopgedragquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:42 schreef MissHobje het volgende:
NiteSpeed om hierop antwoord te krijgen of iets.. adviseer ik je te mailen naar forum@fok.nl
Voor nu een no go.
Thanks voor het meldenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:16 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
[Enquete] Consumenten en koopgedrag
Ik heb van Yvonne toestemming gekregen via de mail. Om onduidelijkheden te voorkomen.
Zodra het om studiepunten gaat kan ik heel vriendelijk zijn opeens.quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:12 schreef boem-dikkie het volgende:Dikke props voor die kookboek topics !!!
dank je wel!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:12 schreef boem-dikkie het volgende:Dikke props voor die kookboek topics !!!
het is, zoals gezegd, nog niet helemaal af, en ik ben ook nog aan het zoeken naar de perfecte oplossing.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:54 schreef golfer het volgende:
Misschien een tipje om i.p.v. te linken naar allemaal gesloten topics, die verwijzingen in een gesloten sticky te zetten.
Beetje zoals je collega's bij VBL het hebben gedaan in Handige Voetbal Linkjes! (met uitgebreide topiclijst) ?
(RayMania kan je er vast wel even leuk bij helpen als je het hem lief vraagt).
ik ga het gelijk doenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:25 schreef NiteSpeed het volgende:
Mijn enquete topic (een paar posts hierboven staat de link) mag ondertussen wel dicht hoor. De opdracht is ingeleverd en ik wacht nu op de beoordeling.
nee, dat is er niet. maar zoveel griekse recepten zijn er ook niet voorbij gekomen in CUL...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:50 schreef PM-girl het volgende:
Is er een algemeen Griekse recepten topic in CUL?
Heb ik gedaan, maar daar was niet echt een doorkomen aanquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:23 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, dat is er niet. maar zoveel griekse recepten zijn er ook niet voorbij gekomen in CUL...
je had trouwens ook de search kunnen gebruiken
je hebt gelijk hoor, er zijn op het moment wat problemen met de search en daar had ik even niet aan gedachtquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:27 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar daar was niet echt een doorkomen aan
Mocht er zo'n algemeen topic zijn geweest, had ik geen apart topic voor 1 gerecht hoeven te openen namelijk!
Cultuur barbaarquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:28 schreef tonks het volgende:
Souvlaki en bier is het enige wat ze in Griekenland eten en drinken
sorry, maar dan moet je niet hier zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:41 schreef minilotje het volgende:
Ik wil even kwijt dat ik bijzonder ontstemd ben over het feit dat de scherpe toon van Pietverdriet hier door wat lange modtenen en tere modhartjes blijkbaar niet meer gewaardeerd wordt.
Zonde, heel zonde.
Krijgen de Pietfans nog wat nadere uitleg misschien?
dat ben ik helemaal met je eensquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:37 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind Piet soms wel een voedselfascist maar wel iemand die ruime kennis van zaken heeft.
dat hij eeb ban voor het hele forum had, daar kan ik ook niks aan doen natuurlijk, al vond ik het volkomen terecht.quote:Zal maar niets zeggen of de rest van zijn postinghistorie.
dat klopt. alleen heet pietverdriet ervoor gekozen om Fok! de rug toe te keren. Hij komt dus niet meer terug.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:45 schreef tonks het volgende:
Die ban duurde toch maar 48 uur?
ik kan me voorstellen dat mensen het niet leuk vinden, maar ik kan er ook niks aan doen.quote:Beetje mosterd na de maaltijd dit (whehe!)
nee, en dat komt er ook niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is er al een topic over het gemis van Piet?
Ja weetje de toon in dat bericht staat me zó heel erg niet aan!!! Het komt heel erg betuttelend over, alsof dit ONZ is en niet CUL... Maar ik probeer het me niet aan te trekken. Per slot van rekening was Adolf Hitler ook een mens.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:13 schreef Stereotomy het volgende:
clumsy_clown heeft de empathie van een sponscake, Leintjeuh, trek het je niet persoonlijk aan.
Ze schijnt namelijk wel een erg goede mod te zijn verder. Enzo.![]()
Beste 'Leintjeuh', het gaat hier om reacties alsquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Dus 'clumsy_clown', we mogen in dit topic niet zeggen dat we het jammer vinden dat Piet besloten heeft FoK! te verlaten? Zonder verdere aandacht te besteden aan de reden waarom hij dat besluit gemaakt heeft?
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:37 schreef minilotje het volgende:
Wát!? Nee toch? Dat is afschuwelijk.
Is al er een petitie?
Petities? Bans met dank aan mods? Een ban krijg je vanwege je postgedrag en vanwege het negeren van waarschuwingen. Het is 48 uur, daar valt écht mee te leven, hoeft niet het einde van een FOK!-carriëre te betekenen hoor. Zo'n drama is het allemaal niet, maar men is daar wel óntzettend naar uit.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 06:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet meer.
CUL is bij deze ter ziele. Piet komt niet meer terug.
Met dank aan de mods.
quote:Per slot van rekening was Adolf Hitler ook een mens.
Jongens, jongens, ontopic weer:quote:En mensen met Hitler vergelijken?
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:41 schreef minilotje het volgende:
Ik wil even kwijt dat ik bijzonder ontstemd ben over het feit dat de scherpe toon van Pietverdriet hier door wat lange modtenen en tere modhartjes blijkbaar niet meer gewaardeerd wordt.
Zonde, heel zonde.
Krijgen de Pietfans nog wat nadere uitleg misschien?
Dabedoelik, alleen is nu alles een ramp, CUL is ter ziele, het is de mods d'r schuld ( que?) en de wereld is een stuk leger gewordenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:12 schreef Martijn_77 het volgende:
Yvonne mogen we wel een Pol starten wanneer Piet weer terug komt? Want dat ie terug komt staat voor mij vast. hij heeft namelijk al vaker geroepen dat ie niet terug komt.
Ik denk zelf rond Kerst![]()
Inderdaad... wat een BS. Als een forum draait om slechts 1 enkele user, heeft het wat mij betreft sowieso weinig bestaansrecht... Het zal best een gemis zijn dattie weg is, voor de een wat minder als voor de ander. Maar CUL draait gewoon door hoor...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ammenooitnie![]()
Hoest btw met je kruidjes, hebben ze het nog ooit overleefd in de vriezah?
Ja hallo, dazegguh hullie!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ammenooitnie![]()
Hoest btw met je kruidjes, hebben ze het nog ooit overleefd in de vriezah?
Opgelost!quote:
ach die nieuwe tt is ook wel grappig tochquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:01 schreef golfer het volgende:
Iets doet mij vermoeden dat iemand wat aan de TT van SCH heeft lopen sleutelen.![]()
nounou zo erg sc was het ook nietquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:29 schreef MissHobje het volgende:
Geen idee SOL.
Wat ik verder kwijt wil is dat dit topic niet echt bedoeld is om te slowchatten etc.
Daar hebben we immers een heel gezellig topic voor zie hier: [CUL SC #53] muizenhapjes voor de poes
klootvioolquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:40 schreef golfer het volgende:
Pas nou op. Voor je het weet zitten hier weer donkerblauwe en rode users opeens over de schouders van het leukste Fok!clubje mee te kijken en zich er opeens mee te bemoeien.
Heeft ie al een keer eerder gedaan. Toen was hij ook voorgoed weg en na een halve dag was hij alweer aan het posten met een kloon: LibertarianX of iets dergelijks. Mensen die zoveel Fokken vallen in een zwart gat, en dat kan zwaar zijnquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:54 schreef tonks het volgende:
Ach dat soort babytjes heb je altijd op fok "Uh ik ga weg hoor!!" en dan lurken ze nog gewoon en maken ze klonen. die kerel zie je binnenkort hier weer posten/zeiken
.
Kan dit onzinnige topic alsjeblieft doorgeschoven worden naar ONZ??quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:09 schreef SCH het volgende:
Het grote vraag hoe maak ik SCH klaar topic #1
Mag er in CUL niet gelachen worden?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kan dit onzinnige topic alsjeblieft doorgeschoven worden naar ONZ??
Als het op CUL niveau is vind ik t prima. Dit is gewoon bagger. En ook nog over de rug van iemand die besloten heeft FoK! te verlaten.quote:
Idd en je hoeft niet te reageren in bepaalde topicsquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
er wordt veel te zwaar getild aan bepaalde zaken
Wat een homofobe opmerking. Omdat het hier om homo's gaat, gaat het meteen weer over de rugquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als het op CUL niveau is vind ik t prima. Dit is gewoon bagger. En ook nog over de rug van iemand die besloten heeft FoK! te verlaten.
inderdaad...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
er wordt veel te zwaar getild aan bepaalde zaken
geëditquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
Lekkere speciale broodjes die je zelf maakt. --> kutkick![]()
Ergens de humor van in zien is ook lastig hequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:04 schreef NoCigar het volgende:
Had je mod moeten blijven, nu niet zeuren.
Dat blijkt hier maar weer.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:14 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Egens de humor van in zien is ook lastig he![]()
Dan kun je hem toch ook terug halen je kunt niet iedereen te vreden houden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:35 schreef Muck het volgende:
ik vond het ook een heel erg leuk topic, maar sommige mensen kunnen een grap helaas niet waarderen, vandaar at ie verplaatst is naar ONZ.
we proberen CUL zo leuk mogelijk voor iedereen toe houden, en tja, soms moet je dingen doen die je zélf ook niet leuk vindt. Het topic was al zo goed als dood door een discussie van zowat een pagina lang, dus zo'n groot gemis is het nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:40 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dan kun je hem toch ook terug halen je kunt niet iedereen te vreden houden.
[Fok!-kookboek] Voor alles m.b.t. het Fok!-kookboek die moeten daar gepost worden, maar dat maakt de TT niet echt duidelijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:14 schreef Isegrim het volgende:
Het Fok!-kookboek!
Je vraagt om recepten in dat topic, maar het topic is op slot.
Nee, dat deed je niet, je vind kritiek niet echt leuk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:17 schreef Muck het volgende:
ho even jongens, note the sarcasm....
ik maakte een grapje
Waaróm niet tussendoor? Het gaat toch over het OT gepost daar? OT 'praten' is heel wat anders dan Slowchat die alle kanten opgaat zoals hier.quote:nou ja, er wordt gewoon heel veel geSC in dat topic, en ik hoopte dat SC en WEWV gewoon gescheiden kunnen blijven, als mensen daar anders over denken, nou ja, so be it, dat mag
ik edit ook niet, ik haal niks weg, ik vraag gewoon even af en toe of het wat minder mag.
Echt, al SC'en jullie 6 topics vol op een dag, be my guest (en zoek hulp) maar liever niet in WEWV
das alles
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:14 schreef Isegrim het volgende:
Het Fok!-kookboek!
Je vraagt om recepten in dat topic, maar het topic is op slot.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
[Fok!-kookboek] Voor alles m.b.t. het Fok!-kookboek die moeten daar gepost worden, maar dat maakt de TT niet echt duidelijk
Natuurlijk vind ik kritiek niet leuk, maar in dit geval maakte ik écht een grapje.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:22 schreef Bluezz het volgende:
Even uit het SC topic, omdat het FB is.
[..]
Nee, dat deed je niet, je vind kritiek niet echt leuk.
okee, ik dacht dat het beter zou zijn om die dingen gescheiden te houden, maar blijkbaar ben ik de enige die er zo over denkt. nou ja, dat gebeurt weleens.quote:[..]
Waaróm niet tussendoor? Het gaat toch over het OT gepost daar? OT 'praten' is heel wat anders dan Slowchat die alle kanten opgaat zoals hier.
staat dat er niet in?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:29 schreef Isegrim het volgende:
In Het Fok!-kookboek! moet in elk geval even een link komen naar het topic waar je je recepten kunt posten.
Eensch.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
als WEWV een SO zou zijn, zou daar ook over allerhande luldingen gezemeld worden, wat in de SC wel gebeurt, daar is hij ten slotte voor.
maar het vragen om recepten en daar eventueel iets dieper op ingaan past juist wel in wat eten (en drinken, waar is die gebleven?) we vandaag, dat zou juist moeten, anders wordt het alleen maar een saai opsom topic.
op die manier kan het ook een leuk inspiratie- en uitwissel topic worden.
Okquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:29 schreef Muck het volgende:
okee, ik dacht dat het beter zou zijn om die dingen gescheiden te houden, maar blijkbaar ben ik de enige die er zo over denkt. nou ja, dat gebeurt weleens.
Als iedereen het leuker vind om over de gerechten, recepten en dingen in WEWV te besrpeken, vind ik het prima, en hoor je mij er niet meer over.
Ik dacht gewoon dat het nogal dubbelop was en dan WEWV steeds meer op een 2e SC begon te lijken.
Laten we dan wel de gesprekken in WEWV en de SC gescheiden proberen te houden, anders is het overzicht natuurlijk ver te zoeken.
tante bloes ook weer blij?quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:39 schreef Isegrim het volgende:
Eensch.Maja, ik was dan ook de boosdoener.
![]()
foeiquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:19 schreef Stereotomy het volgende:
tvp
ik denk Kapernquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:44 schreef Rewimo het volgende:
Weet iemand heel toevallig hoe kappertjes heten in het Duits?
Edit: Kapern kennelijk.
goeiequote:Op donderdag 1 november 2007 10:42 schreef Stereotomy het volgende:
excellent ijs.
Misschien ff "AH" of "Albert Heijn" ervoor zetten
Ja helemaal Misshobje is de natte droom van elke kangeroequote:Op zondag 4 november 2007 20:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]Ga je je nu op Hob hob hob richten skip?
daar sluit ik me helemaal bij aan!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:33 schreef MissHobje het volgende:
DarkElf wat lief van joe![]()
![]()
Waarderen we absoluut
donequote:Op dinsdag 6 november 2007 11:05 schreef Blik het volgende:
Help, plastic op elektrische kookplaat mag dicht
quote:Op zondag 11 november 2007 17:07 schreef Bluezz het volgende:
[Video] Risotto
Waarom gesloten en door wie?
quote:Op zondag 11 november 2007 17:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vrees dat er iemand niet tegen kritiek kon
daarom dusquote:Op zondag 11 november 2007 17:14 schreef golfer het volgende:
Ik denk dat het te maken heeft met De filmpjes van OverDeTong maar dat de moderator(s) dat vergeten zijn in een sluitpost te zetten.
nee, daar is eerder voor gekozen, en weer bijzonder snel op terug gekomen.quote:Op maandag 12 november 2007 19:29 schreef Bluezz het volgende:
Jeweetzz Mir, dat CT juist niét handig zijn gebleken in ons MOD verleden.
ik merk het ook jaquote:Op maandag 12 november 2007 19:52 schreef Bluezz het volgende:
Deze zogenaamde gegroepeerde rijtjes missen hun doel, omdat ze onderaan verdwijnen, zodoende niet goed zichtbaar blijven, zijn en zéker niet voor de onbekendere users, die vaak via actives opereren
Dat was toendertijd onze ervaringen.
thanks!quote:Op maandag 12 november 2007 22:38 schreef Bluezz het volgende:
Tof Muckie, dat je zo open staat voor Feedback, kritiek, niet halstarrig je eigen opnieuw uitgevonden wiel wil doordrijven, en onze eerdere ondervindingen ook serieus neemt
quote:Op maandag 12 november 2007 22:33 schreef Muck het volgende:
nu ik naar SOL's UI kijk, kan ik maar 1 ding zeggen:
huup huup huup, truuk miesluuk
Het was een heel normaal topic, het is wel erg snel gekickt, zonder waarschuwing of opmerking. Ik denk dat de moderator in kwestie een beetje voorbarig is geweest, hij had ook even wat kunnen opschonen en er iets over kunnen zeggen. Het gebagger ligt natuurlijik niet aan de TS.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:05 schreef MissHobje het volgende:
SCH, vanwege het enorme gebagger.. ( waar op zich ook niets op tegen is.. maar niet in CUL) is het topic gekickt.
Wat mij betreft mag je het opnieuw proberen... maar maak dan een fatsoenlijke OP.
Eens.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:31 schreef SCH het volgende:
Het was een heel normaal topic, het is wel erg snel gekickt, zonder waarschuwing of opmerking. Ik denk dat de moderator in kwestie een beetje voorbarig is geweest, hij had ook even wat kunnen opschonen en er iets over kunnen zeggen. Het gebagger ligt natuurlijik niet aan de TS.
wat vreemd zeg!quote:Op zondag 18 november 2007 03:19 schreef Leef het volgende:
Hoi mods,
Kan ik jullie bereiken op de 1 of andere manier?
Heb gemaild naar 2 adressen uit jullie profielen maar dat werkt niet dus misschien hier?
Groeten!
Leef
het is dus de bedoeling dat je je kerstmaaltijd al voor 17 december klaar hebt gemaaktquote:Op zondag 18 november 2007 14:27 schreef Muck het volgende:
Post ze vóór maandagmorgen 17 december 0.01uur in dit topic of mail ze naar Muck@fok.nl als je nog niet wilt dat de rest je werkstuk ziet.
het is een kerstwedstrijd, dus het is de bedoeling dat alles vóór de kerst beoordeeld is, zodat de schorten weggegeven kunnen worden als kerstcadeautje.quote:Op zondag 18 november 2007 15:09 schreef golfer het volgende:
Leuk initiatief, die kerstrecepten-fotostripwedstrijd, maar...
[..]
het is dus de bedoeling dat je je kerstmaaltijd al voor 17 december klaar hebt gemaakt![]()
Tja, de over het algemeen redelijk prijzige ingrediënten en spullen die wij voor de kerstmaaltijd gebruiken ga ik toch echt maar eenmalig vers kopen om met de kerst te maken en ga ik niet nog zo ruim van te voren nog eens extra apart kopen om te gebruiken voor het maken van een foto-strip.quote:Op zondag 18 november 2007 15:22 schreef Muck het volgende:
het is een kerstwedstrijd, dus het is de bedoeling dat alles vóór de kerst beoordeeld is, zodat de schorten weggegeven kunnen worden als kerstcadeautje.
Misschien dat je voor kerst nog gaat proefdraaien en een gerecht uitprobeert?
Top!quote:Op zondag 18 november 2007 19:10 schreef MissHobje het volgende:
We hebben even overleg gepleegd en kwamen tot de conclusie dat veel mensen gerechten met kerst toch gewoon in 1 keer maken.
Vandaar dat de inzendingen voor de kerst wedstrijd vóór vrijdagmorgen 28 december 0.01uur binnen moeten zijn wil je kans maken op die leuke prijs
zie ook: CUL-Kerstwedstrijd! voor de details.
ik hou gewoon alle 10 de schorten zelfquote:
doe ik het voorquote:Op zondag 18 november 2007 19:21 schreef SCH het volgende:
We spreken af dat de winnaars een foto van zichzelf in SCHort plaatsen, zonder andere kleding.
Deal?
Dat is een ander spelletjequote:Op zondag 18 november 2007 19:21 schreef SCH het volgende:
We spreken af dat de winnaars een foto van zichzelf in SCHort plaatsen, zonder andere kleding.
Deal?
quote:Op zondag 18 november 2007 19:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit is op 2 manieren uit te leggen, dat weet je wel he muckie
Er zijn vast mensen die er zo over denken, maar hiermee wordt een hele verkeerde weg ingeslagen in een potentieel interessant topic. Tot zoverquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:41 schreef NED het volgende:
Dat is allemaal bullshit. Bij dit gerecht hoort een rode wijn en bij dit een witte en dan het liefst van dit type blablabla, wie dat ooit verzonnen heeft is krank ins kopf.
Wat boeit het nou. Net of bij het ene gerecht een rode wijn niet lekker is en bij een ander gerecht diezelfde rode wijn wel
Stelletje mongolen. Trek gewoon een willekeurige lekkere fles wijn open en zuip die op.
ik ben het helemaal met je eens, maar ik snap de kant van NED óók, wat het een lastig topic maakt om te modereren.quote:Op maandag 3 december 2007 15:50 schreef TNA het volgende:
Muck, naar aanleiding van je opmerking over feedback hier: wat mij betreft had je alle posts van NED mogen verwijderen. TS vraagt op een vriendelijke manier om advies en NED komt erin met:
[..]
Er zijn vast mensen die er zo over denken, maar hiermee wordt een hele verkeerde weg ingeslagen in een potentieel interessant topic. Tot zover
NED heeft wel een punt, maar het is op geen enkel moment een topic geweest van elitaire snobs die mensen uitschelden die rosé bij hun vis drinkenquote:Op maandag 3 december 2007 16:12 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben het helemaal met je eens, maar ik snap de kant van NED óók, wat het een lastig topic maakt om te modereren.
NED heeft een punt, maar het zou op een andere toon gewoon een stuk beter overkomen
Dat ben ik helemaal met je eensquote:Op maandag 3 december 2007 17:38 schreef TNA het volgende:
[..]
NED heeft wel een punt, maar het is op geen enkel moment een topic geweest van elitaire snobs die mensen uitschelden die rosé bij hun vis drinkenWat dat betreft was het ook een beetje een loze opmerking van hem, zoiets kun je beter roepen als het topic die kant op gaat.
ik ben heel blij dat je dat inzietquote:Maar ik snap wel dat het lastig omgaan is met zulke opmerkingen, misschien kun je selectief editten en alleen zijn basisargument laten staan?
het is een opruimslotje, dat houdt in dat het topic tijdelijk even op slot is tot de bagger is opgeruimd (en helaas duurt het langer dan ik hoopte doordat FOK! zo traag is) maar straks issie gewoon weer open hoorquote:Op maandag 3 december 2007 20:23 schreef honda1990 het volgende:
Ik vind het stom dat het topic is gesloten, ik snap dat er bijna niet tegen te modereren is maar als er offtopic geluld word verwijder je die reacties toch gewoon? Ik vind het zelf iig interresant of iemand nog tips heeft oid. en TS helemaal denk ik.
Aha oké ik dacht dat er een slotje kwam vanwege het gedonder zegmaarquote:Op maandag 3 december 2007 20:30 schreef Muck het volgende:
[..]
het is een opruimslotje, dat houdt in dat het topic tijdelijk even op slot is tot de bagger is opgeruimd (en helaas duurt het langer dan ik hoopte doordat FOK! zo traag is) maar straks issie gewoon weer open hoor
nou ja, daar was het opruimslotje natuurlijk wel voorquote:Op maandag 3 december 2007 20:36 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Aha oké ik dacht dat er een slotje kwam vanwege het gedonder zegmaarMijn fout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |