met citroensapquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:35 schreef Viswijfje het volgende:
ik dacht vanavond doe es gek! en toen heb ik geholpen met koken, maar ook de ui gesneeën!
en nou ruiken na een paar keer wassen me handen nog na ui!
heeft iemand mischien een tip hoe je die lucht uit je hand krijgt???
ja maar dan ruik je daar weer na!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
Uilucht kan je natuurlijk maskeren door iets anders wat sterker ruikt.
Knoflook helpt in dit geval erg goed.
of een verse bolus van de hond/kat
Inderdaad, uilucht valt best mee, gewoon met zeep enzo.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:11 schreef Viswijfje het volgende:
het moet toch weg kunnen?? andere luchjes zijn nie zo moeilijk!
ik dacht altijd dat die dingen dus voor de sier warenquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:41 schreef n0a het volgende:
Met staalzeep kun je uilucht en knoflook lucht weg krijgen. Maar je hoeft er niet speciaal een staalzeepje voor te kopen.
Gebruik gewoon een stalen lepel oid en wrijf er met je vingers over heen terwijl je je handen afspoelt. Werkt ook.
Of langs iets anders van RVS werkt ookquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:53 schreef Laurabeest het volgende:
als je een metalen gootsteen hebt (volgens mij hebben de meeste mensen dat) kun je ook daar je handen langs wrijven en het goed afspoelen....
Ik gebruik dat metalen ding van de senseo wel eens, is die meteen ook weer schoonquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:41 schreef n0a het volgende:
Met staalzeep kun je uilucht en knoflook lucht weg krijgen. Maar je hoeft er niet speciaal een staalzeepje voor te kopen.
Gebruik gewoon een stalen lepel oid en wrijf er met je vingers over heen terwijl je je handen afspoelt. Werkt ook.
Het rooster inderdaad (kon niet op de naam komenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:57 schreef Isabeau het volgende:
Bedoel je dan het rooster van de senseo of dat padhoudertje?(hoe kòm je er op!)
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:49 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik gebruik dat metalen ding van de senseo wel eens, is die meteen ook weer schoon![]()
En hoe smaakt je koffie daarna?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:17 schreef hummus het volgende:
[..]Oh, dan ben ik dus niet de enige die dat doet, en zich op zo'n moment afvraagt hoe idioot het eigenlijk is
.
Nou, ik drink mijn koffie meestal niet van het afdruiproostertje, dus mijn koffie smaakt prima.quote:Op maandag 20 augustus 2007 08:03 schreef reclamedoos het volgende:
[..]
En hoe smaakt je koffie daarna?
Dit of aan een wasbak je handen over wrijven.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:41 schreef n0a het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |