Dinsdags op BBC 2, 21:00quote:Famous for his snail porridge and bacon and egg ice cream, the culinary alchemist turns his attention to the nation’s staple dishes.
Vaak niet als er een boek van is http://www.amazon.co.uk/S(...)enthal/dp/0747584095 zoals een aantal recepten van Jamie Oliver die ook niet geplaatst worden en ook niet in het BBCforum geplaats mogen worden.quote:Op woensdag 1 november 2006 01:42 schreef golfer het volgende:
Ik kan de recepten van het programma nergens vinden.
Normaal staan ze op de site van het programma toch?
Die recepten had ik al gezien en ik ben bekend met de kookwijze van hem bij de Fat Duck. Het ging mij specifiek om de recepten uit deze TV-serie en die staan jammer genoeg nou juist niet op de BBC-site.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:02 schreef The_stranger het volgende:
Hier staan wat recepten van Heston.
Verder heeft hij een boek uitgebracht, welke al genoemd wordt in dit topic.
Ik denk dat je een jaar of 3 geleden had moeten reserveren?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:09 schreef NoSigar het volgende:
Wij gaan in mei op vakantie naar Engeland, en ik weet niet of het in de mogelijkheden ligt, maar 'the Fat Duck' staat erg bovenaan mijn lijstje.
Lijkt me helemaal super als het je lukt en als het zover is wil ik een mooie recensie van je lezen erover.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:34 schreef NoSigar het volgende:
Nee, ze nemen pas 2 maanden voor tijd reserveringen aan. Dus ja, ik heb hoop. Zinloos ik weet het, maar ik laat het weten.
Kom op watje. Het gaat je vast lukken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:50 schreef NoSigar het volgende:
Mijn vriendin moet rijden, in dit geval is het dat heen en terug 240km, en dat links rijden schijnt het niet mee te vallen. Dus ik moet realistisch zijn: of het thuis lukt en of het in TFDuck lukt..
Het vervelende is dat ze al geld vragen voor de reservering:).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |