Lees de post van Perruche nou eens... Ik zou helemaal geen stukje vlees willen bij de risotto, eerlijkgezegd.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:12 schreef -wok- het volgende:
Een paar spekjes dr bij vind ik toch echt niet genoeg hoor qua toevoeging onder de noemer vlees...
Had de vraag meer bedoeld als "wat voorn stukkie vlees zou hier bijpassen, niet er door heen, maar dr bij"
visje kan natuurlijk ook....
kijk.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:12 schreef -wok- het volgende:
Een paar spekjes dr bij vind ik toch echt niet genoeg hoor qua toevoeging onder de noemer vlees...
Had de vraag meer bedoeld als "wat voorn stukkie vlees zou hier bijpassen, niet er door heen, maar dr bij"
visje kan natuurlijk ook....
dit is dan weer minderquote:Op donderdag 8 november 2007 22:46 schreef OverDeTong het volgende:
Bedankt voor jullie kritiek.. Maar sommige dingen slaan echt nergens op..
Wij doen dit voor onze lol, en ga dan ook niet zeiken als je te vaak: 'ik ga nu dit' of 'ik ga nu dat' hoort. Natuurlijk is het iets om op te letten de volgende keer, maar sommige mensen blijven zeiken.. Tegen deze mensen wil ik zeggen: Maak zelf eens een kookfilmpje, stuur de link naar de video dan naar webmaster@overdetong.info .. Ben wel benieuwd of deze 'zeikende' mensen het 'beter' kunnen..
Zoals ik al zei; We worden hier niet voor betaald of iets, we gebruiken geen script, maar we vinden het leuk om te doen..
Ondertussen worden we wel door een TV zender benaderd om in een aflevering te komen van een gerespecteerd kookprgramma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |