Lees de post van Perruche nou eens... Ik zou helemaal geen stukje vlees willen bij de risotto, eerlijkgezegd.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:12 schreef -wok- het volgende:
Een paar spekjes dr bij vind ik toch echt niet genoeg hoor qua toevoeging onder de noemer vlees...
Had de vraag meer bedoeld als "wat voorn stukkie vlees zou hier bijpassen, niet er door heen, maar dr bij"
visje kan natuurlijk ook....
kijk.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:12 schreef -wok- het volgende:
Een paar spekjes dr bij vind ik toch echt niet genoeg hoor qua toevoeging onder de noemer vlees...
Had de vraag meer bedoeld als "wat voorn stukkie vlees zou hier bijpassen, niet er door heen, maar dr bij"
visje kan natuurlijk ook....
dit is dan weer minderquote:Op donderdag 8 november 2007 22:46 schreef OverDeTong het volgende:
Bedankt voor jullie kritiek.. Maar sommige dingen slaan echt nergens op..
Wij doen dit voor onze lol, en ga dan ook niet zeiken als je te vaak: 'ik ga nu dit' of 'ik ga nu dat' hoort. Natuurlijk is het iets om op te letten de volgende keer, maar sommige mensen blijven zeiken.. Tegen deze mensen wil ik zeggen: Maak zelf eens een kookfilmpje, stuur de link naar de video dan naar webmaster@overdetong.info .. Ben wel benieuwd of deze 'zeikende' mensen het 'beter' kunnen..
Zoals ik al zei; We worden hier niet voor betaald of iets, we gebruiken geen script, maar we vinden het leuk om te doen..
Ondertussen worden we wel door een TV zender benaderd om in een aflevering te komen van een gerespecteerd kookprgramma.
Wat is dat nou weer voor onzin. Ik zeg gewoon dat dat me opvalt en dat het op den duur wat irritant word. In diezelfde post staat er dat ik het voorderest knap vind wat ze doen enz. Dus dan mag je mij uitleggen wat je dom vind aan mijn post.quote:Op vrijdag 9 november 2007 06:22 schreef Underdoggy het volgende:
Vooral je niet laten afschrikken door lutsers als Honda1990, moet wel 17 jarig snotaapje zijn.
Heel goed dat je doorgaatquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:13 schreef OverDeTong het volgende:
OK mensen, het was niet mijn bedoeling om jullie af te kraken of iets..
Wij gaan gewoon door met filmpjes maken, hoe dan ook. Gister hebben we een nieuw filmpje gemaakt: Paella, nu nog bewerken
quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:13 schreef OverDeTong het volgende:
OK mensen, het was niet mijn bedoeling om jullie af te kraken of iets..
Wij gaan gewoon door met filmpjes maken, hoe dan ook. Gister hebben we een nieuw filmpje gemaakt: Paella, nu nog bewerken
quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:58 schreef Bluezz het volgende:
Wat ik me afvraag is waarom je alleen op FOK! komt om je filmpjes te laten zien?
Waarom post je eigenlijk niet gezellig mee in CUL ?
Je hebt veel kennis van zaken, en zou een leuke aanwinst zijn hier!
Toch nog iemand die m'n bedoeling begrijptquote:Op zondag 11 november 2007 01:22 schreef Brentmeister het volgende:
Ik snap niet waarom je de post van honda1990 afdoet als 'zeiken zeiken zeiken'. Ik vind er niks zeikerigs aan. Het is nuttige kritiek waar je iets mee zou kunnen doen om je filmpjes nog beter te maken. Ik zou er m'n voordeel mee doen!
Verder, leuk filmpje.
Omdat je in dit topic post over een oud filmpje, namelijk het spaghetti-carbonarafilmpje, daarom. Want er zit geen eigeel door risottoquote:Op zondag 11 november 2007 09:41 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Toch nog iemand die m'n bedoeling begrijptIk ga trouwens die choco-mouse een keer maken
Ik citeer: "Ik heb jullie nieuwste filmpje gezien" in de desbetreffende post. Ik weet dat dit topic niet over het spaghetti carbonara filmpje ging, maar er is geen appart topic over het carbonara topic gaat, zover ik weetquote:Op zondag 11 november 2007 12:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Omdat je in dit topic post over een oud filmpje, namelijk het spaghetti-carbonarafilmpje, daarom. Want er zit geen eigeel door risotto
Kuchkuch ahumquote:Op zondag 11 november 2007 12:35 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ik citeer: "Ik heb jullie nieuwste filmpje gezien" in de desbetreffende post. Ik weet dat dit topic niet over het spaghetti carbonara filmpje ging, maar er is geen appart topic over het carbonara topic gaat, zover ik weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |