De nieuwe microfoon is stukken beter. Directer geluid, minder galm en andere bijgeluiden.quote:Op zondag 2 september 2007 11:08 schreef OverDeTong het volgende:
G3rtjuh, bedankt voor je reactie! Ik zal er de volgende keer wat meer op gaan letten.
G3rtjuh, heb je onze andere videos ook al gezien? Zo ja, vind je dat de nieuwe microfoon, die we bij de filmpje als eerst hebben gebruikt, beter dan de microfoon die in de camera zelf zit?
Nogmaals bedankt voor jullie reacties!
Verder ben ik het hier mee eens.quote:Op zondag 2 september 2007 11:01 schreef G3rtjuh het volgende:
Wel heb ik nog een aantal tips betreffende de presentatie:
1. Er wordt vaak gezegd: ik doe nu..., ik doe nu...,
Dit is opzich niet verkeerd, maar wordt op den duur eentonig, en haalt het enthousiasme er een beetje uit. Misschien is het handiger om zo nu en dan een andere zin te kiezen. Iets in de zin van: "Vervolgens doen we al het room erbij.."
2. Extra tips en mogelijkheden weergeven
Deze tip is niet zo zeer een must, maar persoonlijk ben ik ook geinterresseerd in variaties of achtergrond informatie over het gerecht. Misschien een stap te ver ten opzichten van het beoogde doel, maar wie weet heel handig voor de toekomst.
Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben, en succes alvast met het volgende gerecht. Ik kijk er naar uit!
Alleen 'doe' je geen sjalotje 'snipperen', maar je 'snippert' een sjalotje...quote:Op zondag 2 september 2007 16:38 schreef Euc- het volgende:
Idd eens met G3rtjuh, zou verder ook wat meer proberen te vertellen, of meer dingen tegelijk proberen te doen, zodat het wat actiever lijkt. Nu is het vooral van, ik doe nu het spek snijden *stilte*, ik doe nu het sjalotje snipperen *stilte*.
Probeer er een beetje zinnen van te maken; nadat je het spek fijngesneden hebt doe je het sjalotje snipperen. Vergeet ook niet de pasta in de gaten te houden die je van te voren hebt opgezet, deze moet al dente worden (leg uit wat al dente betekend), zo heb je toch alweer wat meer vulling..
Trouwens een tip: doe nooit zout strooien vanuit de pot, doe het in een bakje en strooi het met je vingertoppen uit; dan heb je hier veel meer controle over namelijk.
doe nooit zout strooien vanuit een pot (oftewel strooi nooit zout uit een pot)quote:Op zondag 2 september 2007 16:38 schreef Euc- het volgende:
Idd eens met G3rtjuh, zou verder ook wat meer proberen te vertellen, of meer dingen tegelijk proberen te doen, zodat het wat actiever lijkt. Nu is het vooral van, ik doe nu het spek snijden *stilte*, ik doe nu het sjalotje snipperen *stilte*.
Probeer er een beetje zinnen van te maken; nadat je het spek fijngesneden hebt doe je het sjalotje snipperen. Vergeet ook niet de pasta in de gaten te houden die je van te voren hebt opgezet, deze moet al dente worden (leg uit wat al dente betekend), zo heb je toch alweer wat meer vulling..
Trouwens een tip: doe nooit zout strooien vanuit de pot, doe het in een bakje en strooi het met je vingertoppen uit; dan heb je hier veel meer controle over namelijk.
125 gram spekjes voor 4 personen?quote:Op woensdag 5 september 2007 10:59 schreef kabouter.muts het volgende:
http://www.ah.nl/allerhande/recepten/recipe.jsp?course=&protein_source=&dishtype=&nr_of_servings=&cuisine=&ingredient=&title=carbonara&source1=&source2=&source3=
en wij gebruiken weer dit recept.
wel altijd met een groene salade ofzoiets.
geen boter, heel ei, en stiekem iets meer room... en iets meer spekkies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |