Je vind de vreemste dingen als je zoek op oprecht met googlequote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:12 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Je vind de vreemste dingen als je zoek op oprecht met google
http://images.google.nl/images?q=oprecht&ndsp=18&svnum=10&um=1&hl=nl&start=0&sa=N
Lol had ik zowaar een gluurder?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:57 schreef Stereotomy het volgende:
Hobsels, je zag er weer op en top vrolijk uit op de webcam van Fok!Radio vandaag![]()
Misschien was ik wel de enige!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Lol had ik zowaar een gluurder?![]()
![]()
Thanks
SeeOfLuister for yourselfquote:
Ik heb deze nu in de magnetron:quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:44 schreef Bluezz het volgende:
Ja hoi
Alle stalkers verzamelen
Ik heb zin in een kreket
quote:
En verder niets gedaan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb gewoon mijn eigen naam genomen, dat ik daar nu 3 uur over na heb moeten denken![]()
NEE!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:00 schreef Bluezz het volgende:
SOL, waarom doe je dan niet gewoon Moussaka_
Heb ik 3 weken mijn dochter, en 6-jarige grietjes doen niet aan uitslapenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:35 schreef Stereotomy het volgende:
Wat ga je zondag de komende drie weken dan doen
En doet een DVD geen wonderen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:42 schreef SeaOfLove het volgende:
Heb ik 3 weken mijn dochter, en 6-jarige grietjes doen niet aan uitslapen![]()
Oh jawel, zal ik vast ook wel een keer doen, kan ik nog ff een half uurtje nadoezelen en rustig wakker worden met een bakkie koffiequote:
Moet je natuurlijk wel zorgen dat je de goede DVD klaar legtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:04 schreef SeaOfLove het volgende:
Oh jawel, zal ik vast ook wel een keer doen, kan ik nog ff een half uurtje nadoezelen en rustig wakker worden met een bakkie koffie![]()
Ohhh daar zorgt ze zelf wel voor.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:06 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk wel zorgen dat je de goede DVD klaar legt![]()
hahaha hoe krijgen ze het voor elkaar he!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ohhh daar zorgt ze zelf wel voor.
Af en toe denk ik weleens dat ze me in de maling neemt met haar downsyndroompje want ondertussen weet ze wel hoe de dvd-speler en tv werken, het AV-knopje weet te vinden op de afstandsbediening, oh en zomaar de zenders van Zappelin, Nickelodeon, KetNet en Jetix weet te vinden![]()
In de Kromstraat jah, heb er nog nooit gegetenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:02 schreef ColdFeet het volgende:
OK, ik heb er zes jaar gewoond, maar woon nu net een jaartje in Den Haag.
Ken je ook dat grappige Ethiopische restaurantje in Delft (of ga ik nu teveel offtopic?)
Uhuh vooral die croissantjes van Danerolle, mag ze meehelpen en heulveul hagelslag er tussen gooienquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
hahaha hoe krijgen ze het voor elkaar he!
Heerlijk genieten van die zondagochtenden......saampjes in pyama op de bank kruipen, jij koppie koffie, zij een beker chocomel en heerlijk doezelen!! En dan een superontbijt maken, zoals warme appelflappen of chocolade croissantjes of zo....
Ik vind het echt een leuk tentje, goedkoop en grappig en met een smaak die ik niet altijd kan thuisbrengen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
In de Kromstraat jah, heb er nog nooit gegeten![]()
Weet je wat het is, als ik uit eten ga heb ik trek! En als ik dan richting binnenstad ga door de Kromstraat en ik zie dat menu hangen dan heb ik niet zoiets van: woeiiiiiquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind het echt een leuk tentje, goedkoop en grappig en met een smaak die ik niet altijd kan thuisbrengen.
Moet je 's proberen
Ga jij maar lekker bakken nu, ik proef het morgen welquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:51 schreef MissHobje het volgende:
Pffffffff moet nog zoveeeeeeeeeel doen zeg![]()
Kom er maar niet aan toe
en en en nu krijg ik zin om een cake te bakken.. en dat kwam omdat ik net in het topic [Centraal] Zelfgemaakt gebak gluurde![]()
Ik maak ze soms met een knakworstje erinquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Uhuh vooral die croissantjes van Danerolle, mag ze meehelpen en heulveul hagelslag er tussen gooien![]()
Spamquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:57 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben ook saai op vrijdagavond en de rest van de week ook
Zie blog![]()
Ik heb een chileen en een bakkie kaasdingen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Spam
-edit- Oh, ben je aangereden?![]()
Doet het pijn?
![]()
![]()
![]()
Ik ben een blikje Bavaria Malt aan het drinken (kreeg ik in de stad uitgedeeld). Hoezo saai?
ja triest hequote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:03 schreef Stereotomy het volgende:
Wat erg dat die fietser ervandoor is gegaan zeg
Ach gut ja, het zit je niet mee deze weekquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:57 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben ook saai op vrijdagavond en de rest van de week ook
Zie blog![]()
dat staat toch niet mooi op korte nagels?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:30 schreef ColdFeet het volgende:
Nee, op m'n vingers. maar ik heb wel altijd korte nagels. Nu nog even een wattenstokje vinden om de nagelriemen te poetsen. En dan ga ik een lekker wijntje nemen. Nou ja, appie huismerk, niet erg exquis, wel goed te drinken
Je hebt een boekenclubquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:39 schreef ColdFeet het volgende:
Waaaaat. En toen heb je hem/haar uitgemaakt voor culi-barbaar? Een jongen van mijnboekenclub
importeert het zelf uit italie. En ook limoncello op grappa-basis. Hij vindt het heerlijk, ik moet het nog zien!
BTW SeaOfLove, mocht je een wijnliefhebber zijn, in Delft zit dus echt de leukste wijnwinkel die ik ken.
Euh...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:34 schreef Bluezz het volgende:
Oh maar die chileen is ook van appie hoor, prima te doen!
He gezellig hiero ineens
Vandaag een collega gesproken die Limoncello niet kende
Ze bestaan nog
Voor de teentjes zijn donkere kleuren leuk iddquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:40 schreef ColdFeet het volgende:
Jamaar jamaar ik vind het pas echt lelijk op lange nagels. Dan wordt het zo krabberig. Maar ik moet er idd nog even aan wennen. En voor je tenen vind ik t sowieso wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |