Nee gewoon zo losquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:08 schreef reclamedoos het volgende:
Ook erg lekker met oregano er op.... Jummie
Je zit er echt mee hequote:Op donderdag 21 juni 2007 00:42 schreef Skic. het volgende:
VIEZE VETTE VULVA FETA KAAS
Ik ookquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:43 schreef BabblingBrook het volgende:
Jammie, ik krijg spontaan trek in een Griekse salade
quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:16 schreef MissHobje het volgende:
Feta is best wel lekker.. je moet alleen wel een beetje goede hebben.. en niet die mega goedkope troep uit de super markt *gruwel*
Ik snoep tijdens het koken juist veelvuldig uit die supergoedkope ALDI-potjes met fetaquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:16 schreef MissHobje het volgende:
Feta is best wel lekker.. je moet alleen wel een beetje goede hebben.. en niet die mega goedkope troep uit de super markt *gruwel*
Die is niet eens zo onaardig inderdaad. Die gaat bij ons altijd door de sla.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:37 schreef hummus het volgende:
Ik snoep tijdens het koken juist veelvuldig uit die supergoedkope ALDI-potjes met feta. Stukje feta aan vork, olijf aan vork, hap, slik, heerlijk
.
Daar moet ik echt mee ophouden.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:37 schreef hummus het volgende:
[..]
Ik snoep tijdens het koken juist veelvuldig uit die supergoedkope ALDI-potjes met feta. Stukje feta aan vork, olijf aan vork, hap, slik, heerlijk
.
Eensch. Die blokjes zijn lekker klein en pittig en er zitten ook nog olijven bij.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:45 schreef Frappelsien het volgende:
De feta van de Aldi is echt gruwelijk lekker.. ik neem altijd 3 potjes mee![]()
![]()
Het olie sausje waarin ze bewaard worden is trouwens erg lekker om te gebruiken in de dressing![]()
Ze hebben gelukkig ook een soort zonder olijven. Daar hou ik helemaal niet vanquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:03 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Eensch. Die blokjes zijn lekker klein en pittig en er zitten ook nog olijven bij.
Heb ze wel eens bij de AH gekocht en die blokjes waren net iets te groot. Dan gaat het ineens tegenstaan.
en tomaat en basilicum erbijquote:Op maandag 9 juli 2007 17:51 schreef Rewimo het volgende:
Feta combineert heerlijk met komkommer. En met rode ui
Dat ligt echt aan het tomaatje. In Nederland moet je nog goed zoeken voor een lekker tomaatje.quote:
Welke turk?quote:Op maandag 9 juli 2007 17:48 schreef ColdFeet het volgende:
De Turk waar ik in Delft weleens kwam heeft zulke zaaaalige romige feta.... Jammer genoeg verkoopt onze Haagse buurtturk die niet.
Die droge Apetina en consorten zijn vies: hard, zuur en veel te zout.
Mijn ultieme feta-hapje: pizzabodem beleggen met plakjes tomaat (liefst een paar soorten, zeg cherry, roma en 'gewone'), dan flinterdunne plakjes ui erop en stukjes zwarte olijf, feta erover verbrokkelen en bakken.
Met die pizza heb ik veel vrienden gemaakt
Erciyes aan de Hippolytusbuurt. Niet de goedkoopste (dat is natuurliijk Aladin), wel verrukkelijke feta en heerlijke gemarineerde olijven.quote:
Ik ga vlgnd X daar feta halenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Erciyes aan de Hippolytusbuurt. Niet de goedkoopste (dat is natuurliijk Aladin), wel verrukkelijke feta en heerlijke gemarineerde olijven.
Ben je een Delftenaar?
http://forum.fok.nl/topic/1018959/5/50 hier voor al uw slowchatquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:02 schreef ColdFeet het volgende:
OK, ik heb er zes jaar gewoond, maar woon nu net een jaartje in Den Haag.
Ken je ook dat grappige Ethiopische restaurantje in Delft (of ga ik nu teveel offtopic?)
SoL: ik ging gister in Delft eten bij een vriend, hij had heerlijk gekookt, en ook een salade erbij met de feta van... jawel. De schat, hij weet dat ik er dol op benquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ga vlgnd X daar feta halen![]()
Ik woon in Delft ja![]()
Wat liefquote:Op zondag 22 juli 2007 16:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
SoL: ik ging gister in Delft eten bij een vriend, hij had heerlijk gekookt, en ook een salade erbij met de feta van... jawel. De schat, hij weet dat ik er dol op ben![]()
wil jij mijn moeder zijnquote:Op zondag 22 juli 2007 20:33 schreef SHE het volgende:
Ik eet het zeker 2 x per week.
Als hapje; eitje klutsen, feta prakken, door elkaar roeren. Vierkantje bladerdeeg in vieren snijden en elk vierkantje vullen en dichtvouwen. Oven in, en hoppa
Over zelfgemaakte friet is het geniaal; aardappels schillen en snijden, in laagje olie bakken; feta eroverheen laten smelten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |