En bedankt he. Nu zit ik met tranen in mijn ogen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:01 schreef SeaOfLove het volgende:
Helemaal als ik Milou aan de foon had en ze alleen maar snikkend : met mama mee , kon uibrengen![]()
Goeie tip, daar ga ik zeker wat mee doen!quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Goh, das grappig! Zou ook iets voor mij zijn, ik draai altijd dol in kookwinkels (heb helaas weinig verstand van adminstraties).
Tip voor als je nog eens wat geld overhebt: koop een paar microplane raspen. Ik vind het echt geweldige dingen!
quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:31 schreef SeaOfLove het volgende:
http://www.kroelie.nl/videoclip/kroelieclipgroot.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kies voor een paar verschillende 'grofheden', en bedenk wat je ermee wilt raspen (fruit? kaas? chocola? etc) en zoek dan een stuk of 3, 4 raspen waarmee je alles kunt raspen wat je wilt. Ik heb bijv een vrij fijne rasp die perfect citroenschil raspt en van parmezaanse kaas echt 'wolkjes' maakt, zo licht en dun. Handig voor door een sausje of door de risotto, niet zo'n succes door de sla.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:54 schreef beunkster het volgende:
[..]
Goeie tip, daar ga ik zeker wat mee doen!
Nog een tip welke types je moet hebben?
Ze hebben behoorlijk wat verschillende types van die paar verschillende series.
O ja, welke serie is handig? Of maakt dat niet echt een verschil?
ik heb het halverwegen weg gedrukt, anders had ik hetzelfdequote:Op dinsdag 4 september 2007 11:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
krijg het nr niet uit mijn hoofd![]()
![]()
MeneerCF loopt al jaren incidenteel rond op Fok!, maar hij komt alleen maar in CUL voor het perenijsjes-fantopicquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Slaap lekker CF!
zit die vent van je ook op Fok! ?
perenijsjesquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
MeneerCF loopt al jaren incidenteel rond op Fok!, maar hij komt alleen maar in CUL voor het perenijsjes-fantopic
Wat, Muck is mod? Lekker bezig!quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:22 schreef Bluezz het volgende:
Heeeeeeeeee blauwe Muck, ik lees het net
Veel plezier en sterkte met ons CUL
quote:
Al die Culi-hooligans moeten toch een beetje in bedwang gehouden worden.quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:53 schreef ColdFeet het volgende:
Waarom hebben ze eigenlijk 3 mods nodig op CUL? Het is toch een vrij beschaafd ende kalm subforumpje?
SEX is iets terugquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:34 schreef beunkster het volgende:
Lol, ik las fuck mod. Sorry Muck, flappies!
Tuurlijk wel man!!!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:16 schreef Euc- het volgende:
Hmm, net uitgenodigd voor een verjaardag in amsterdam van iemand die ik helemaal niet ken!
Door een meisje dat ik dan weer wel ken, en ik kon wel bij haar blijven slapen
Weet nog niet of ik ga
Is ze aardig/vind je haar leuk: gaan!quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:16 schreef Euc- het volgende:
Hmm, net uitgenodigd voor een verjaardag in amsterdam van iemand die ik helemaal niet ken!
Door een meisje dat ik dan weer wel ken, en ik kon wel bij haar blijven slapen
Weet nog niet of ik ga
Dat klinkt goed!quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:10 schreef Euc- het volgende:
Mjah, ze is erg leuk, maar vanavond gaat echt niet opschieten, ze heeft morgen een college om 09.00, dus ze kon het zowiezo niet erg laat maken, en ik moest er morgen dan heeel vroeg uit. Daarbij is het nog 2 uur reizen van mij uit!
Daarom ga ik donderdag eerst met haar skieen, dan uit eten en probeer ik naar de kleine komedie ofzo te gaan
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:11 schreef beunkster het volgende:
Nieuwste aanwinst is trouwens een kapotte bril.
En aangezien ik alleen maar een zonnebril heb, zit ik nu met mijn zonnebril op achter de pc...
quote:Op woensdag 5 september 2007 00:07 schreef golfer het volgende:
Het slaat weer aardig dood hier na mijn laatste post hier.
Even kijken of ik er weer wat leven in kan brengen:
SEKS!!!!!!
quote:
Nee ik was een braaf plaatje aan het zoekenquote:Op woensdag 5 september 2007 00:21 schreef ColdFeet het volgende:
... Of praten jullie toch liever over seks?
Lonny Gerungan die de Indische keuken verNederlandst en commercieel aantrekkelijk maakt?quote:Op woensdag 5 september 2007 00:20 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb net een mail gestuurd naar Lonny. Nu hopen dat 'ie me een boek opstuurt
Jullie twee doen mooi iets fout, Golfert en Bluezz. Seks onder het fok!ken lijkt mij iig niet je van het.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee ik was een braaf plaatje aan het zoeken
Lonny.. mmm ik vind die mandjes van hem bij de supermarkt niet overweldigend.. wat ik wel leuk vond waren zijn tv programma's.
Die exen in de oven schuiven?quote:Op woensdag 5 september 2007 00:24 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb net in mijn 'De Dikke' bij Pompoen zo'n leuk recept gevonden voor soep.
Gewoon het hele gevaarte in de oven schuiven, na wat voorbereidingen, erg leuk voor als mijn ex-en komen in oktober
Ik hak m in grote stukken, wrijf m in met olie met wat chili en knoflook... Mjum.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:24 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb net in mijn 'De Dikke' bij Pompoen zo'n leuk recept gevonden voor soep.
Gewoon het hele gevaarte in de oven schuiven, na wat voorbereidingen, erg leuk voor als mijn ex-en komen in oktober
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |