Alhoewel je gelijk hebt...denk ik niet dat ze bij Philips nu opeens wakker schrikken van dit "nieuwe" ideequote:Op zaterdag 17 december 2005 20:39 schreef Sjakie01 het volgende:
Gooi voortaan niet al je concepten leuk raak op internet. Misschien gaan er andere mensen mee aan de haal.
moet toch wel een oplossing voor zijn niet filterende patties ofzoquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:45 schreef Vince-E het volgende:
in tegenstelling tot koffie, hoeft chocomel niet gefilterd te worden
Nee, dat is heel normaal als je het met Droste maakt ofso.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:42 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Hm, ik maak het altijd met melk. Ben ik nu raar?
Hahahahahahhaa!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:57 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Moet dat een n zijn?
Droste.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, dat is heel normaal als je het met Droste maakt ofso.
Lijkt me onmeunig smerig.quote:Maar er zijn zat chocomels te vinden op waterbasis.
Jij bent man, dus dat vliegertje gaat niet opquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:11 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Hey!. Zo grappig was het niet.
Waar aan?
Jammer dat jouw vliegertje niet voor mij opgaat, R. Ik ben best sexy.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij bent man, dus dat vliegertje gaat niet op
Benco? Fuck man. Dat sturen ze niet eens meer op naar Afrika....quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:10 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Droste..
Benco, uiteraard.
Nee, daar drinken ze geen koemelk, gladiool. Die zijn allemaal lac-to-se-in-to-le-rant.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Benco? Fuck man. Dat sturen ze niet eens meer op naar Afrika....
Doe maar weer gewoon normaal, je houdt het toch niet volquote:Op zondag 18 december 2005 03:18 schreef PLAE@ het volgende:
Hetzelfde als m'n broertjealleen dan t liefste met veel slagroom
. Maar ik zit de laatste tijd strictly op water om mijn lichaam te zuiveren van kwade geesten
![]()
jawelquote:Op zondag 18 december 2005 03:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Doe maar weer gewoon normaal, je houdt het toch niet vol![]()
Feitelijk los je het niet op, maar roer je het goed door de vloeistof heen, waardoor het verdeelt.quote:Op zondag 18 december 2005 03:33 schreef Troeta het volgende:
Maarre, die cacoaopoeder hoor je op te lossen in je melk of water.
Ik denk niet dat er veel smaak aan komt als je er alleen maar water doorheen giet.
Van wie/wat?quote:
Fuck it!quote:
ja, precies, dat andere typt wat langer, vandaarquote:Op zondag 18 december 2005 03:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Feitelijk los je het niet op, maar roer je het goed door de vloeistof heen, waardoor het verdeelt.
Maar goed, ik zeg ook altijd "oplossen" hoor![]()
Gelijk heb je meidquote:Op zondag 18 december 2005 03:45 schreef Troeta het volgende:
[..]
ja, precies, dat andere typt wat langer, vandaar
Misschien morgen wel, als ik hem op ga eten met aardbeiensausquote:Op zondag 18 december 2005 03:48 schreef Troeta het volgende:
Haha, helpt griesmeelpudding je daar mee dan?
Hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 18 december 2005 22:00 schreef Gesloten het volgende:
Hot chocolate uit zo`n koffieapparaat die vaak in de kantine staat wordt toch ook gemaakt met warm water en oplosprut? Hoe werkt dat?
Het kan wel, alleen écht lekker is het niet.quote:Op zondag 18 december 2005 12:47 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik vraag me af hoe je chocolade melk wilt gaan maken met alleen water. Dan krijg je volgens mij nooit lekkere chocolade melk.
Apparaat heeft een reservoir voor chocolademelkpoeder (cacao, suiker, melkpoeder en alntiklontermiddelzooitjes) en een voor heet water, dit wordt door elkaar gemikt en klaar is je "warme chocolademelk"quote:Op maandag 19 december 2005 10:10 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat?Hoe het werkt.
Gewoon beetje poeder in een bekertje en het apparaat plettert er met kracht heet water en melk bij. Zo is t gelijk lekker geroerd en soms een beetje schuim![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 17:30 schreef Mabelle het volgende:
De lekkerste choco vind ik nog altijd die van Nutricia ... en dan warm maken in de magnetron en even met de melkopschuimer opkloppen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |