wat vreemd zeg!quote:Op zondag 18 november 2007 03:19 schreef Leef het volgende:
Hoi mods,
Kan ik jullie bereiken op de 1 of andere manier?
Heb gemaild naar 2 adressen uit jullie profielen maar dat werkt niet dus misschien hier?
Groeten!
Leef
het is dus de bedoeling dat je je kerstmaaltijd al voor 17 december klaar hebt gemaaktquote:Op zondag 18 november 2007 14:27 schreef Muck het volgende:
Post ze vóór maandagmorgen 17 december 0.01uur in dit topic of mail ze naar Muck@fok.nl als je nog niet wilt dat de rest je werkstuk ziet.
het is een kerstwedstrijd, dus het is de bedoeling dat alles vóór de kerst beoordeeld is, zodat de schorten weggegeven kunnen worden als kerstcadeautje.quote:Op zondag 18 november 2007 15:09 schreef golfer het volgende:
Leuk initiatief, die kerstrecepten-fotostripwedstrijd, maar...
[..]
het is dus de bedoeling dat je je kerstmaaltijd al voor 17 december klaar hebt gemaakt![]()
Tja, de over het algemeen redelijk prijzige ingrediënten en spullen die wij voor de kerstmaaltijd gebruiken ga ik toch echt maar eenmalig vers kopen om met de kerst te maken en ga ik niet nog zo ruim van te voren nog eens extra apart kopen om te gebruiken voor het maken van een foto-strip.quote:Op zondag 18 november 2007 15:22 schreef Muck het volgende:
het is een kerstwedstrijd, dus het is de bedoeling dat alles vóór de kerst beoordeeld is, zodat de schorten weggegeven kunnen worden als kerstcadeautje.
Misschien dat je voor kerst nog gaat proefdraaien en een gerecht uitprobeert?
Top!quote:Op zondag 18 november 2007 19:10 schreef MissHobje het volgende:
We hebben even overleg gepleegd en kwamen tot de conclusie dat veel mensen gerechten met kerst toch gewoon in 1 keer maken.
Vandaar dat de inzendingen voor de kerst wedstrijd vóór vrijdagmorgen 28 december 0.01uur binnen moeten zijn wil je kans maken op die leuke prijs
zie ook: CUL-Kerstwedstrijd! voor de details.
ik hou gewoon alle 10 de schorten zelfquote:
doe ik het voorquote:Op zondag 18 november 2007 19:21 schreef SCH het volgende:
We spreken af dat de winnaars een foto van zichzelf in SCHort plaatsen, zonder andere kleding.
Deal?
Dat is een ander spelletjequote:Op zondag 18 november 2007 19:21 schreef SCH het volgende:
We spreken af dat de winnaars een foto van zichzelf in SCHort plaatsen, zonder andere kleding.
Deal?
quote:Op zondag 18 november 2007 19:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit is op 2 manieren uit te leggen, dat weet je wel he muckie
Er zijn vast mensen die er zo over denken, maar hiermee wordt een hele verkeerde weg ingeslagen in een potentieel interessant topic. Tot zoverquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:41 schreef NED het volgende:
Dat is allemaal bullshit. Bij dit gerecht hoort een rode wijn en bij dit een witte en dan het liefst van dit type blablabla, wie dat ooit verzonnen heeft is krank ins kopf.
Wat boeit het nou. Net of bij het ene gerecht een rode wijn niet lekker is en bij een ander gerecht diezelfde rode wijn wel
Stelletje mongolen. Trek gewoon een willekeurige lekkere fles wijn open en zuip die op.
ik ben het helemaal met je eens, maar ik snap de kant van NED óók, wat het een lastig topic maakt om te modereren.quote:Op maandag 3 december 2007 15:50 schreef TNA het volgende:
Muck, naar aanleiding van je opmerking over feedback hier: wat mij betreft had je alle posts van NED mogen verwijderen. TS vraagt op een vriendelijke manier om advies en NED komt erin met:
[..]
Er zijn vast mensen die er zo over denken, maar hiermee wordt een hele verkeerde weg ingeslagen in een potentieel interessant topic. Tot zover
NED heeft wel een punt, maar het is op geen enkel moment een topic geweest van elitaire snobs die mensen uitschelden die rosé bij hun vis drinkenquote:Op maandag 3 december 2007 16:12 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben het helemaal met je eens, maar ik snap de kant van NED óók, wat het een lastig topic maakt om te modereren.
NED heeft een punt, maar het zou op een andere toon gewoon een stuk beter overkomen
Dat ben ik helemaal met je eensquote:Op maandag 3 december 2007 17:38 schreef TNA het volgende:
[..]
NED heeft wel een punt, maar het is op geen enkel moment een topic geweest van elitaire snobs die mensen uitschelden die rosé bij hun vis drinkenWat dat betreft was het ook een beetje een loze opmerking van hem, zoiets kun je beter roepen als het topic die kant op gaat.
ik ben heel blij dat je dat inzietquote:Maar ik snap wel dat het lastig omgaan is met zulke opmerkingen, misschien kun je selectief editten en alleen zijn basisargument laten staan?
het is een opruimslotje, dat houdt in dat het topic tijdelijk even op slot is tot de bagger is opgeruimd (en helaas duurt het langer dan ik hoopte doordat FOK! zo traag is) maar straks issie gewoon weer open hoorquote:Op maandag 3 december 2007 20:23 schreef honda1990 het volgende:
Ik vind het stom dat het topic is gesloten, ik snap dat er bijna niet tegen te modereren is maar als er offtopic geluld word verwijder je die reacties toch gewoon? Ik vind het zelf iig interresant of iemand nog tips heeft oid. en TS helemaal denk ik.
Aha oké ik dacht dat er een slotje kwam vanwege het gedonder zegmaarquote:Op maandag 3 december 2007 20:30 schreef Muck het volgende:
[..]
het is een opruimslotje, dat houdt in dat het topic tijdelijk even op slot is tot de bagger is opgeruimd (en helaas duurt het langer dan ik hoopte doordat FOK! zo traag is) maar straks issie gewoon weer open hoor
nou ja, daar was het opruimslotje natuurlijk wel voorquote:Op maandag 3 december 2007 20:36 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Aha oké ik dacht dat er een slotje kwam vanwege het gedonder zegmaarMijn fout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |