http://www.v-o-l.nlquote:
Sinds wanneerquote:Op zondag 8 juli 2007 01:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil bij wijze van tvp mededelen dat ik hier mod benSchijnt.
Een zekere user wist dit niet ....eigenlijk best schande hequote:Op zondag 8 juli 2007 01:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil bij wijze van tvp mededelen dat ik hier mod benSchijnt.
Doe gelijk deze er ook even bij:quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:47 schreef DarkShine het volgende:
Merge:
[CUL-TV] Gordon Ramsey Oorlog in de keuken vanavond weer
[CUL TV] Gordon Ramsey Dinsdagavond 21:30 RTL 5 Nieuwe afl'n
Lijkt mij toch meer iets voor KPD, gezien Gordon's taalgebruik.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:01 schreef MissHobje het volgende:
Thanks DarkShine en golfer
1 en ander wordt gemerged en als goed is komt het allemaal in FTR terecht uiteindelijk![]()
Thanks Stereoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:23 schreef Stereotomy het volgende:
Martijn_77 is weg als mod
Bedank hier Martijn_77
Iets met het niet kunnen vinden van een Keurslager ofzo?![]()
Erg trieste vertoning inderdaad. De TT van het zogenaamde bedanktopic had beter kunnen zijn: "Trap hier Martijn_77 nog even lekker naquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Godallejezus wat een trieste vertoning. Zelfs als er meerdere mods, FA's en andere stumpers rondkruipen, wordt een bedanktopic volledig verpauperd. Klotezooi hier man! Stelletje tering baggeraars.
Martijn, je hebt het lang volgehouden op CUL, ondanks het gezeik dat je kreeg. Chapeau, en bedankt.
Doe eens een foto van je oprecht?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:02 schreef Martijn_77 het volgende:
Toch goed om te horen dat er nog users / mods zijn die mijn oprecht willen bedanken
Zullen we in [CUL SC #40] SMS Brätwurst ON naar 6969 verder gaan?quote:
Neej doe maar nietquote:Op maandag 16 juli 2007 11:00 schreef SCH het volgende:
Zal ik tijdelijk moderaten hier nu mjn stalkertje op non-actief is gesteld?
Jah tot over 40 dagen hobsquote:Op maandag 16 juli 2007 13:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Neej doe maar niet![]()
wel lief aangeboden
Eigenlijk staat er achter de schermen een grote grabbelton en daar grabbelen we dan namen uitquote:
grabbel mij eensquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk staat er achter de schermen een grote grabbelton en daar grabbelen we dan namen uit![]()
Ik zou best graag willenquote:
Niet bij mij, hij lurkt niet alleen, maar post ook nog eens in mijn FoBoquote:
Loopt dat nogquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:32 schreef MissHobje het volgende:
pssst: [CUL SC #40] SMS Brätwurst ON naar 6969
Nee, daar woon jij mee samenquote:
Ik ben niet van plan om verzuurd te wordenquote:
Jij welquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb wel zooooooooo'n lekker broodje gegeten vanavond met mijn afscheid![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:06 schreef Bluezz het volgende:
Oh
Ik zag het ook niet, ik denk waar SOL baggert, is het SC-en geblazen
Wie is je toekomstige ex?
Ik had ook een periode dat ik mijn chats deletequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
Ik had ook een periode dat ik mijn chats in kB uitdrukte.
Niet goed
Ah fuck, dit is geen SC?
Da willik ook met je.quote:
Oeps.quote:
Het maakt niet zoveel uit waar zoiets staat als het in twee verschillende fora prima op zijn plek is. Het loopt daar goed en al geruime tijd, dus laten w ehet daar ook staan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:41 schreef PLAE@ het volgende:
Valt dit niet onder CUL-TV?!
Keuringsdienst van waarde, met een nieuwe reeks.
Tnx en zou je het topic van Paultjuhh op slot willen doen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:59 schreef Petre het volgende:done
Weet iemand trouwens wanneer hobbes weer terug is?
Ik mis haar elke dag hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Vakantie....al 2 weken stereo![]()
Dus je was vrijgezel toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je had nieteens in de gaten dat ze op vakantie was.... Er ontgaat jou echt een hoop![]()
Het is mijn broertjequote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:42 schreef SeaOfLove het volgende:
Je had nieteens in de gaten dat ze op vakantie was.... Er ontgaat jou echt een hoop![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:08 schreef MissHobje het volgende:
Ik ben er weer![]()
Moet ff nog een hoop doen vandaag qua opruimen enzomaar dan weten jullie het alvast
![]()
Verder SC
quote:
Ja hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:52 schreef SeaOfLove het volgende:
Zou hier iemand weer de haakjes om CUL SC #43 kunnen doen?![]()
![]()
Haakjes nogsteeds kapot?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Mogen er weer haakjes bij in de TT?
CUL SC #44 Nu met 35% korting!
Tnx alvast![]()
staat op de verpakking!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:27 schreef pberends het volgende:
Theezakje in theepot
Dit is een serieuze vraag! Ik weet het echt niet!
Hmm, even kijken dan maar.quote:
Welke dan?quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:35 schreef Muck het volgende:
Piet was me voor
Er zijn al een heleboel brood-topics waar je de meest geweldige recepten kunt vinden, dus hier gaat een slotje op.
Had die al gepostquote:
Het gist maar weer eens tussen onsquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:37 schreef Bluezz het volgende:
zuurdesempie van me
sorry bluezzquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:53 schreef Bluezz het volgende:
Mja, ik wilde Muckie hierheen lokken voor de berisping
Sorry hop
ja, ik begreep je he-le-maal verkeerdquote:
graag gedaanquote:Tnxx voor het schonen in ons recensietopic
geeft niet joh!quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:59 schreef sararaats het volgende:
sorry dat ik een oud topic geschopt heb
maar wilde zo graag kwijt dat de Bicky Wrap m'n lievelingsburger is
56 dagen is niet zo heel veel hoorquote:Op woensdag 19 september 2007 11:49 schreef sanger het volgende:
Pasta recepten gezocht!
In het oude topic stond dat er al 56 dagen (dacht ik) niet gepost was, en of het dan wel nuttig was hem een kickje te geven. Vandaar het nieuwe topic.
nee, daar zat ik me eigenlijk net ook over te verbazen.quote:Is er geen centraal pastatopic eigenlijk?
You're the bossquote:Op woensdag 19 september 2007 11:52 schreef Muck het volgende:
[..]
56 dagen is niet zo heel veel hoormaar ik kan me voorstellen dat je een nieuwe wilde. Om een overkill aan pasta-topics te voorkomen, met telkens dezelfde mensen die dezelfde recepten posten, heb ik er een slotje op gezet.
Pak de mijne maar als jullie ertoe besluitenquote:nee, daar zat ik me eigenlijk net ook over te verbazen.
Ik zal het overleggen met MissHobje en Isa
maar een piepklein beetje hoor, ben er alleen om een beetje orde (proberen) te houdenquote:
Na overleg is besloten om geen centraal topic te maken.quote:[..]
Pak de mijne maar als jullie ertoe besluiten
daaromquote:Op woensdag 19 september 2007 18:31 schreef Bluezz het volgende:
Mergen is altijd een goed alternatief voor slotjes bij dubbel
tuurlijk!quote:Op woensdag 19 september 2007 18:41 schreef Bluezz het volgende:
FB kán ook positief zijn heb ik geleerd
quote:Op woensdag 19 september 2007 18:26 schreef Muck het volgende:
nog beter: in plaats van 2 pasta-topics, heb ik shmoopy heel leif aangekeken, en zijn ze gemerged
everybody heppie?
Wow! Een vrouw die het niet meteen aangrijpt om de baas te spelenquote:Op woensdag 19 september 2007 12:30 schreef Muck het volgende:
[..]
maar een piepklein beetje hoor, ben er alleen om een beetje orde (proberen) te houden
nah, daar heeft niemand belang bij toch?quote:Op woensdag 19 september 2007 19:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Wow! Een vrouw die het niet meteen aangrijpt om de baas te spelen![]()
Maak dat mijn vriendin eens duidelijkquote:Op woensdag 19 september 2007 20:20 schreef Muck het volgende:
[..]
nah, daar heeft niemand belang bij toch?
quote:Op donderdag 20 september 2007 10:27 schreef sanger het volgende:
[..]
Maak dat mijn vriendin eens duidelijk
Shit, leg jij het dan maar niet uit aan haarquote:Op donderdag 20 september 2007 11:47 schreef Muck het volgende:
[..]
op fok speel ik niet de baas, maar in mijn relatie wel![]()
Dan heeft hij jou goed afgerichtquote:Op donderdag 20 september 2007 12:08 schreef Muck het volgende:
mijn vent mag niet eens in mij keuken komen
hij heeft al een koekenpan naar de filistijnen geholpen, en kan net een ei bakken.....quote:Op donderdag 20 september 2007 12:52 schreef sanger het volgende:
[..]
Dan heeft hij jou goed afgericht![]()
![]()
Hmm...wat doet hij dan als jij op vakantie bent?quote:Op donderdag 20 september 2007 13:52 schreef Muck het volgende:
[..]
hij heeft al een koekenpan naar de filistijnen geholpen, en kan net een ei bakken.....
mee gaan op vakantie?quote:Op donderdag 20 september 2007 13:55 schreef sanger het volgende:
[..]
Hmm...wat doet hij dan als jij op vakantie bent?
mooi gezegdquote:Op donderdag 20 september 2007 13:56 schreef SeaOfLove het volgende:
slowchat is 'n stukje verderop
![]()
Zo dat wilde ik zo graag 'n X zeggen![]()
Donequote:Op zaterdag 22 september 2007 22:30 schreef Martijn_77 het volgende:
Kan een mod dit topic een enkelt ONZ geven of dicht doen?
Ontslagen vanwege slacht ei gebakken!
Goed plan. Ik zou er niet opgekomen zijn.quote:Op woensdag 26 september 2007 01:08 schreef MissHobje het volgende:
Warme chocomel patties voor senseo?
Echte Chocomel uit je Senseo! (Chocomel Hot)
Laat ik even mergen trouwens..
ja, kan ik welquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:05 schreef eer-ik het volgende:
muck ,hoezo kan je die OP er niet indoen dan?
Ok, wil je 't dan alsnog doen?quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:06 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, kan ik wel
ik gooi 2 dingen door elkaar
alleen is het andere topic al ouder, dus vandaar dat die OP gebruikt is
ik kan het alleen zo doen, dat het lijkt dat de OP door degene is gemaakt die de andere OP heeft gemaakt, en ik weet niet of die daar blij mee is. Ik zal het even overleggen, misschien dat iemand het nog kan veranderenquote:
Je had gewoon de kapotte zoekfunctie moeten gebruiken!!quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:11 schreef eer-ik het volgende:
kan je niet de OP's ook mergen?
Dat je die 2 gewoon samenstelt
Iedereen blij
't is goed met je.quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:01 schreef OA het volgende:
[..]
Je had gewoon de kapotte zoekfunctie moeten gebruiken!!![]()
Klopt!quote:
Alsof hem dat ook maar iets boeit.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:09 schreef Muck het volgende:
[..]
ik kan het alleen zo doen, dat het lijkt dat de OP door degene is gemaakt die de andere OP heeft gemaakt, en ik weet niet of die daar blij mee is. Ik zal het even overleggen, misschien dat iemand het nog kan veranderen
't is toch ontopic?quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:22 schreef Muck het volgende:
jongens, hou eens op met dat geslowchat hier!
Ik maak hier verdomme 1 post en dan is het meteen slowchat. Ik ben al weg hoor!quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:22 schreef Muck het volgende:
jongens, hou eens op met dat geslowchat hier!
[Enquete] Consumenten en koopgedragquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:42 schreef MissHobje het volgende:
NiteSpeed om hierop antwoord te krijgen of iets.. adviseer ik je te mailen naar forum@fok.nl
Voor nu een no go.
Thanks voor het meldenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:16 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
[Enquete] Consumenten en koopgedrag
Ik heb van Yvonne toestemming gekregen via de mail. Om onduidelijkheden te voorkomen.
Zodra het om studiepunten gaat kan ik heel vriendelijk zijn opeens.quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:12 schreef boem-dikkie het volgende:Dikke props voor die kookboek topics !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |