dat nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:06 schreef crossover het volgende:
Ik ga voor Coca-cola. Maar ik ben niet zo'n huillie die zeurt als hij pepsi moet drinken.
Same here.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat nou ook weer niet.
Maar ik zou in een supermarkt geen pepsi kopen.
Nee dat zeg ik nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:07 schreef MooiHoofd het volgende:
wil dat zeggen dat ik huilie ben dan? ik prefeer gewoon pepsi
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:05 schreef Repeat het volgende:
het meest bekendste nog welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik juist wel, toen Coca-cola zomaar even besloot de prijs bizar te verhogen bij het invoeren van de nieuwe flessen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat nou ook weer niet.
Maar ik zou in een supermarkt geen pepsi kopen.
de prijs boeit me geen fuck.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:09 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik juist wel, toen Coca-cola zomaar even besloot de prijs bizar te verhogen bij het invoeren van de nieuwe flessen.
Sowieso drink ik weinig cola. Alleen als er bezoek is, zelf zelden. Bovendien vind ik First Choice een redelijke vervangerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
de prijs boeit me geen fuck.
Ik vind pepsi minder lekker, dus haal ik het nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eigenlijk is 'OK' (okee, okay, hoe je het wil) universeel het meest bekende woord.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:04 schreef MooiHoofd het volgende:
Wisten jullie trouwens dat het woord Coca-Cola het meest bekendste woord ter wereld isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat vind ik ook.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Sowieso drink ik weinig cola. Alleen als er bezoek is, zelf zelden. Bovendien vind ik First Choice een redelijke vervangerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop