dat nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:06 schreef crossover het volgende:
Ik ga voor Coca-cola. Maar ik ben niet zo'n huillie die zeurt als hij pepsi moet drinken.
Same here.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat nou ook weer niet.
Maar ik zou in een supermarkt geen pepsi kopen.
Nee dat zeg ik nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:07 schreef MooiHoofd het volgende:
wil dat zeggen dat ik huilie ben dan? ik prefeer gewoon pepsi
Ik juist wel, toen Coca-cola zomaar even besloot de prijs bizar te verhogen bij het invoeren van de nieuwe flessen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat nou ook weer niet.
Maar ik zou in een supermarkt geen pepsi kopen.
de prijs boeit me geen fuck.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:09 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik juist wel, toen Coca-cola zomaar even besloot de prijs bizar te verhogen bij het invoeren van de nieuwe flessen.
Sowieso drink ik weinig cola. Alleen als er bezoek is, zelf zelden. Bovendien vind ik First Choice een redelijke vervangerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
de prijs boeit me geen fuck.
Ik vind pepsi minder lekker, dus haal ik het niet
Eigenlijk is 'OK' (okee, okay, hoe je het wil) universeel het meest bekende woord.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:04 schreef MooiHoofd het volgende:
Wisten jullie trouwens dat het woord Coca-Cola het meest bekendste woord ter wereld is![]()
dat vind ik ook.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Sowieso drink ik weinig cola. Alleen als er bezoek is, zelf zelden. Bovendien vind ik First Choice een redelijke vervanger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |