quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:06 schreef Bluezz het volgende:
Oh
Ik zag het ook niet, ik denk waar SOL baggert, is het SC-en geblazen
Wie is je toekomstige ex?
Ik had ook een periode dat ik mijn chats deletequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
Ik had ook een periode dat ik mijn chats in kB uitdrukte.
Niet goed
Ah fuck, dit is geen SC?
Da willik ook met je.quote:
Oeps.quote:
Het maakt niet zoveel uit waar zoiets staat als het in twee verschillende fora prima op zijn plek is. Het loopt daar goed en al geruime tijd, dus laten w ehet daar ook staan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:41 schreef PLAE@ het volgende:
Valt dit niet onder CUL-TV?!
Keuringsdienst van waarde, met een nieuwe reeks.
Tnx en zou je het topic van Paultjuhh op slot willen doen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:59 schreef Petre het volgende:done
Weet iemand trouwens wanneer hobbes weer terug is?
Ik mis haar elke dag hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Vakantie....al 2 weken stereo![]()
Dus je was vrijgezel toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je had nieteens in de gaten dat ze op vakantie was.... Er ontgaat jou echt een hoop![]()
Het is mijn broertjequote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:42 schreef SeaOfLove het volgende:
Je had nieteens in de gaten dat ze op vakantie was.... Er ontgaat jou echt een hoop![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:08 schreef MissHobje het volgende:
Ik ben er weer![]()
Moet ff nog een hoop doen vandaag qua opruimen enzomaar dan weten jullie het alvast
![]()
Verder SC
quote:
Ja hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:52 schreef SeaOfLove het volgende:
Zou hier iemand weer de haakjes om CUL SC #43 kunnen doen?![]()
![]()
Haakjes nogsteeds kapot?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Mogen er weer haakjes bij in de TT?
CUL SC #44 Nu met 35% korting!
Tnx alvast![]()
staat op de verpakking!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:27 schreef pberends het volgende:
Theezakje in theepot
Dit is een serieuze vraag! Ik weet het echt niet!
Hmm, even kijken dan maar.quote:
Welke dan?quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:35 schreef Muck het volgende:
Piet was me voor
Er zijn al een heleboel brood-topics waar je de meest geweldige recepten kunt vinden, dus hier gaat een slotje op.
Had die al gepostquote:
Het gist maar weer eens tussen onsquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:37 schreef Bluezz het volgende:
zuurdesempie van me
sorry bluezzquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:53 schreef Bluezz het volgende:
Mja, ik wilde Muckie hierheen lokken voor de berisping
Sorry hop
ja, ik begreep je he-le-maal verkeerdquote:
graag gedaanquote:Tnxx voor het schonen in ons recensietopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |