Mag er in CUL niet gelachen worden?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kan dit onzinnige topic alsjeblieft doorgeschoven worden naar ONZ??
Als het op CUL niveau is vind ik t prima. Dit is gewoon bagger. En ook nog over de rug van iemand die besloten heeft FoK! te verlaten.quote:
Idd en je hoeft niet te reageren in bepaalde topicsquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
er wordt veel te zwaar getild aan bepaalde zaken
Wat een homofobe opmerking. Omdat het hier om homo's gaat, gaat het meteen weer over de rugquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als het op CUL niveau is vind ik t prima. Dit is gewoon bagger. En ook nog over de rug van iemand die besloten heeft FoK! te verlaten.
inderdaad...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
er wordt veel te zwaar getild aan bepaalde zaken
geėditquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
Lekkere speciale broodjes die je zelf maakt. --> kutkick![]()
Ergens de humor van in zien is ook lastig hequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:04 schreef NoCigar het volgende:
Had je mod moeten blijven, nu niet zeuren.
Dat blijkt hier maar weer.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:14 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Egens de humor van in zien is ook lastig he![]()
Dan kun je hem toch ook terug halen je kunt niet iedereen te vreden houden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:35 schreef Muck het volgende:
ik vond het ook een heel erg leuk topic, maar sommige mensen kunnen een grap helaas niet waarderen, vandaar at ie verplaatst is naar ONZ.
we proberen CUL zo leuk mogelijk voor iedereen toe houden, en tja, soms moet je dingen doen die je zélf ook niet leuk vindt. Het topic was al zo goed als dood door een discussie van zowat een pagina lang, dus zo'n groot gemis is het nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:40 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dan kun je hem toch ook terug halen je kunt niet iedereen te vreden houden.
[Fok!-kookboek] Voor alles m.b.t. het Fok!-kookboek die moeten daar gepost worden, maar dat maakt de TT niet echt duidelijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:14 schreef Isegrim het volgende:
Het Fok!-kookboek!
Je vraagt om recepten in dat topic, maar het topic is op slot.
Nee, dat deed je niet, je vind kritiek niet echt leuk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:17 schreef Muck het volgende:
ho even jongens, note the sarcasm....
ik maakte een grapje
Waaróm niet tussendoor? Het gaat toch over het OT gepost daar? OT 'praten' is heel wat anders dan Slowchat die alle kanten opgaat zoals hier.quote:nou ja, er wordt gewoon heel veel geSC in dat topic, en ik hoopte dat SC en WEWV gewoon gescheiden kunnen blijven, als mensen daar anders over denken, nou ja, so be it, dat mag
ik edit ook niet, ik haal niks weg, ik vraag gewoon even af en toe of het wat minder mag.
Echt, al SC'en jullie 6 topics vol op een dag, be my guest (en zoek hulp) maar liever niet in WEWV
das alles
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:14 schreef Isegrim het volgende:
Het Fok!-kookboek!
Je vraagt om recepten in dat topic, maar het topic is op slot.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
[Fok!-kookboek] Voor alles m.b.t. het Fok!-kookboek die moeten daar gepost worden, maar dat maakt de TT niet echt duidelijk
Natuurlijk vind ik kritiek niet leuk, maar in dit geval maakte ik écht een grapje.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:22 schreef Bluezz het volgende:
Even uit het SC topic, omdat het FB is.
[..]
Nee, dat deed je niet, je vind kritiek niet echt leuk.
okee, ik dacht dat het beter zou zijn om die dingen gescheiden te houden, maar blijkbaar ben ik de enige die er zo over denkt. nou ja, dat gebeurt weleens.quote:[..]
Waaróm niet tussendoor? Het gaat toch over het OT gepost daar? OT 'praten' is heel wat anders dan Slowchat die alle kanten opgaat zoals hier.
staat dat er niet in?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:29 schreef Isegrim het volgende:
In Het Fok!-kookboek! moet in elk geval even een link komen naar het topic waar je je recepten kunt posten.
Eensch.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
als WEWV een SO zou zijn, zou daar ook over allerhande luldingen gezemeld worden, wat in de SC wel gebeurt, daar is hij ten slotte voor.
maar het vragen om recepten en daar eventueel iets dieper op ingaan past juist wel in wat eten (en drinken, waar is die gebleven?) we vandaag, dat zou juist moeten, anders wordt het alleen maar een saai opsom topic.
op die manier kan het ook een leuk inspiratie- en uitwissel topic worden.
Okquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:29 schreef Muck het volgende:
okee, ik dacht dat het beter zou zijn om die dingen gescheiden te houden, maar blijkbaar ben ik de enige die er zo over denkt. nou ja, dat gebeurt weleens.
Als iedereen het leuker vind om over de gerechten, recepten en dingen in WEWV te besrpeken, vind ik het prima, en hoor je mij er niet meer over.
Ik dacht gewoon dat het nogal dubbelop was en dan WEWV steeds meer op een 2e SC begon te lijken.
Laten we dan wel de gesprekken in WEWV en de SC gescheiden proberen te houden, anders is het overzicht natuurlijk ver te zoeken.
tante bloes ook weer blij?quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:39 schreef Isegrim het volgende:
Eensch.Maja, ik was dan ook de boosdoener.
![]()
foeiquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:19 schreef Stereotomy het volgende:
tvp
ik denk Kapernquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:44 schreef Rewimo het volgende:
Weet iemand heel toevallig hoe kappertjes heten in het Duits?
Edit: Kapern kennelijk.
goeiequote:Op donderdag 1 november 2007 10:42 schreef Stereotomy het volgende:
excellent ijs.
Misschien ff "AH" of "Albert Heijn" ervoor zetten
Ja helemaal Misshobje is de natte droom van elke kangeroequote:Op zondag 4 november 2007 20:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]Ga je je nu op Hob hob hob richten skip?
daar sluit ik me helemaal bij aan!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:33 schreef MissHobje het volgende:
DarkElf wat lief van joe![]()
![]()
Waarderen we absoluut
donequote:Op dinsdag 6 november 2007 11:05 schreef Blik het volgende:
Help, plastic op elektrische kookplaat mag dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |