www.vacaturebank.nl, zo te zien zijn er nog zat vacatures. Maar de functie moderator levert geen hits op.quote:Op woensdag 4 juli 2007 07:48 schreef SCH het volgende:
Is er al een vacature?
Voor jou niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 07:48 schreef SCH het volgende:
Is er al een vacature?
Het jachtseizoen is nog niet geopend, geen behoefte aan lokhomo's op dit momentquote:Op woensdag 4 juli 2007 07:48 schreef SCH het volgende:
Is er al een vacature?
In het kleuterforum ---> http://fokdiscussie.6.forumer.com/index.phpquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:45 schreef sjun het volgende:
Waar kan ik de mod die zich niet laat ryaniseren een hart onder de riem komen steken?
[afbeelding]
Wat lief, een koosnaampjequote:Op woensdag 4 juli 2007 11:50 schreef SCH het volgende:
[..]
In het kleuterforum ---> http://fokdiscussie.6.forumer.com/index.php
Bij deze gedaan toch?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:45 schreef sjun het volgende:
Waar kan ik de mod die zich niet laat ryaniseren een hart onder de riem komen steken?
[afbeelding]
Even weer hard gelachen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:22 schreef sjun het volgende:
van een private, door derden openbaar gemaakte mail
![]()
Deze mag je even uitleggen, net als je hele rol in de laatste rel.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:06 schreef yvonne het volgende:
Even weer hard gelachen.
Euhm, even nadenken, nee.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Deze mag je even uitleggen, net als je hele rol in de laatste rel.
Is die edit van sigme op instructie van jou Yv.?quote:
Sjun heeft meer dan een jaar de kans gekregen om te posten, een oude vete nieuw leven inblazen was blijkbaar het enige dat hij voor ogen had, geen zin an, dus mag ie weer weg.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Is die edit van sigme op instructie van jou Yv.?
Sjun alweer vertrokken?![]()
Zet je hem ook netjes in MED, honeybunny?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:50 schreef yvonne het volgende:
Post weg, etter weg.
Stond er eens een keer iets aardigs!quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
-edit- Als je zo graag wegge-edit wil worden, dan doe ik daar niet moeilijk over. -edit-
Sinds wanneer is dát nou weer een verplichting?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zet je hem ook netjes in MED, honeybunny?
quote:Wat is bannen en hoe moet het dan verder ?
Als de crew vindt dat je je niet naar wens gedraagt dan kan worden besloten je de toegang tot de site te ontzeggen. De crew bepaalt in alle gevallen hoe lang je ban duurt. Dit wordt op gevoel en specifieke omstandigheden bepaald en kan dus voor iedereen anders zijn. De ban wordt bekend gemaakt in het banmeldtopic in het FOK! mededelingen subforum.
Zet je 'm even terug? De mods zijn wat gespannen.quote:
Sinds er door je voetvolk regelmatig naar verwezen wordt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:00 schreef yvonne het volgende:
Sinds wanneer is dát nou weer een verplichting?
Ik mis de disclaimerquote:
Ga jij snotwicht de regels aan Yv. uitleggen?quote:
Ik ookquote:
Ja! Laat me nu even 100+ voelenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ga jij snotwicht de regels aan Yv. uitleggen?![]()
O ja, nog bedankt voor de "spontane" ongevraagde unban zo dat ik mee kon gaan in jullie opzetje.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:15 schreef yvonne het volgende:
heren, ik vond het weer gezellig, ik ga lezen
Het is een wat suffe reactie op een suf stuk van jou. Maar wel op de man en offtopic. Sidekick heeft wel een punt met je zure inslag.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:21 schreef StefanP het volgende:
Congolezen krijgen als eerste paspoort, ivm generaal pardon
Volgens mij mag dat dus echt niet.
Ik mis wel meer, rede vooralquote:
Op inhoudelijk vlak heb ik gelijk gekregen en jij mag er niet op reageren. Feedback: ik ben content met de gang van zaken.quote:
spuit 11 geeft modder.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:08 schreef popolon het volgende:
Verder dan maar in de SC dames, mogen de POL mods morgen kijken wat ze hier mee doen.
quote:
Dan moet je SHE maar eens lief aankijken maar dat betwijfel ik. Ik heb trouwens liever dat je Arma onder vuur neemt, die's nog wat gewilliger.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:16 schreef Floripas het volgende:
Dichtlaten, lijkt me.
Don't ban the Floripas
Arma is ook nog wel een beetje irritanter.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Dan moet je SHE maar eens lief aankijken maar dat betwijfel ik. Ik heb trouwens liever dat je Arma onder vuur neemt, die's nog wat gewilliger.
SC is geen vrijplaats.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:25 schreef Aoristus het volgende:
Sigme, tief nou eens keer op met je gekloot, nu zit je godverdomme weer in de sc te frutten aan iets wat je geen REET aangaat
Voor jou zeker niet, het zal je vast opgevallen zijn dat je niet zo heel erg populair bent. Gewoon even tot 10 tellen. Lukt dat, denk je?quote:
Populariteit is niet nodig. Zeker niet voor modererenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:30 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Voor jou zeker niet, het zal je vast opgevallen zijn dat je niet zo heel erg populair bent. Gewoon even tot 10 tellen. Lukt dat, denk je?
Mwoa, iedereen kent de inhoud van je pm inmiddels wel hoor. Van je 'vriendjes' hoef je het niet te hebben. Neem dat maar mee in je kennisopbouwquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Populariteit is niet nodig. Zeker niet voor modereren.
Je hebt je punt gemaakt, je vond die edit niet goed. Ter kennisgeving aangenomen.
Ik heb deze even genote.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:25 schreef Aoristus het volgende:
Sigme, tief nou eens keer op met je gekloot, nu zit je godverdomme weer in de sc te frutten aan iets wat je geen REET aangaat
Wat goed van jouquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb deze even genote.
Kan je niet normaal iets aankaarten?![]()
wow, dat is al een note waard?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb deze even genote.
Kan je niet normaal iets aankaarten?![]()
Integriteit wel. En je hebt laten zien dat je die niet bezit als POL-mod.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Populariteit is niet nodig. Zeker niet voor modereren.
off-topic geneuzel blijf ik verwijderen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:53 schreef Aoristus het volgende:
en weer zijn er 2 berichten gewist, ook notes zeker?
Yvonne, kom je even voelen?
Dan kan je nog wel meer weghalen uit dit topic. Zou sterker zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
off-topic geneuzel blijf ik verwijderen.
Maar het jouwe laat je natuurlijk staan, zelfs dat van de onbekende mod popolon. Goed manquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:51 schreef popolon het volgende:
't Is hier echt nog erger dan een kleuterklas. Een stelletje volwassen mensen die een heksenjacht op een mod in gang gezet hebben. Hoe sneu.
1. IK ging dom om met de PM.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:55 schreef SCH het volgende:
Heksenjacht? Kom nou toch. Duw haar nou niet in de slachtofferrol. Het is andersom. Zij is mod geworden om zelf te proberen er een aantal users af te werken. Daar was ze aardig mee op dreef maar ze ging een beetje dom om met de PM. Ik weet niet of je het hele verhaal kent poop, maar dit is in ieder geval een al te simpele conclusie.
Absoluut en ik geloof bijlange na niet dat dat useraantal bij SCH en Ryan3 beperkt blijft. Er zijn er meer die dat denken en daarom zou ik graag willen weten waarom Sigme en eigenlijk ook Rock (een beetje) nog mod zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Heksenjacht? Kom nou toch. Duw haar nou niet in de slachtofferrol. Het is andersom. Zij is mod geworden om zelf te proberen er een aantal users af te werken. Daar was ze aardig mee op dreef maar ze ging een beetje dom om met de PM. Ik weet niet of je het hele verhaal kent poop, maar dit is in ieder geval een al te simpele conclusie.
Ja, dat zou ik ook zeggen als ik julllie was.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:58 schreef PJORourke het volgende:
2. Dat hele verhaal is een bel hete lucht.
De gehele SC is offtopic.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoe kun je nou off topic gaan in een SC?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik overleg even met de anderenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:58 schreef EchtGaaf het volgende:
WTF. Sigme!!!
Als jij dictator van dit land zou zijn....
<knip>
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik hoop dat je opvolger dit veel eerlijker en beter gaat doen.
homoquote:Op zondag 8 juli 2007 00:32 schreef Specsavers het volgende:
SCH is weer met een heksenjacht bezig is het Martijn_77 dan is het Sigme wel....
Je blijft echt een zielig ventje he
Toch niet om jezelf in het zadel te helpen mag ik hopen. Je zou het niet beter doen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:53 schreef SCH het volgende:
[..]
hoe staat het met die kwestie. vooralsnog blijven de users hier rustig omdat de verwachting nog steeds is dat sigme gewieberd wordt - we kunnen ons niet voorstellen dat ze blijft namelijk nadat openlijk is gebleken dat haar missie is om users van FOK te verwijderen - graag duidelijkheid van FA's of modjes hierover - op MSN en PM wordt steeds gezegd dat er 'achter de schermen' nog over gepraat wordt
"de users"?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:53 schreef SCH het volgende:
....... hoe staat het met die kwestie. vooralsnog blijven de users hier rustig omdat de verwachting nog steeds is dat sigme gewieberd wordt ..
Dat ik dat nog mag mee makenquote:Op zondag 8 juli 2007 08:35 schreef raaretsalsdoG het volgende:
"de users"?
SCH als woordvoerdster van de users van Fok!?
SCH plaatst zich graag in de slachtofferrol maar dit is wel heel erg gelijk heel fok! er bij betrekkenquote:Op zondag 8 juli 2007 08:35 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
"de users"?
![]()
Tipje: Doe dat voortaan voordat je iets dergelijks doet...quote:
Hij verwoordt het goed.quote:Op zondag 8 juli 2007 08:35 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
"de users"?
![]()
De chronologie wordt hier altijd achteraf bepaaldquote:Op zondag 8 juli 2007 11:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tipje: Doe dat voortaan voordat je iets dergelijks doet...
SCH is voor piemels in de mond te nemen, niet voor woorden.quote:Op zondag 8 juli 2007 08:35 schreef raaretsalsdoG het volgende:
"de users"?
![]()
Dus zo denk jij over SCH, omdat die homo is?quote:Op zondag 8 juli 2007 12:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
SCH is voor piemels in de mond te nemen, niet voor woorden.
Nee, ik vind SCH gewoon een aandachtsgeile jankbek, net als jij dat bent.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dus zo denk jij over SCH, omdat die homo is?
En wat doe jij nu dan met deze post?quote:Op zondag 8 juli 2007 12:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, ik vind SCH gewoon een aandachtsgeile jankbek, net als jij dat bent.
Doe wat nuttigs met je tijd zou ik zeggen, ipv. dit eeuwige gejank. Je reageert amper op POL-topics, je jankt alleen maar over sigme. Ik wou dat ik de tijd had om mij druk te maken over een mod op een internetforumpje, dan zou ik er nog minstens 6 hobbies bij kunnen nemen.
Noem er eens 5quote:Op zondag 8 juli 2007 12:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, ik vind SCH gewoon een aandachtsgeile jankbek, net als jij dat bent.
Doe wat nuttigs met je tijd zou ik zeggen, ipv. dit eeuwige gejank. Je reageert amper op POL-topics, je jankt alleen maar over sigme. Ik wou dat ik de tijd had om mij druk te maken over een mod op een internetforumpje, dan zou ik er nog minstens 6 hobbies bij kunnen nemen.
Janken dat jullie niet zo moeten janken, maar ik maak er geen oneindige vete van zoals jullie wel doen.quote:
De vraag is dus alleen: wie speelt hier Brutus.quote:
Wiens vraag is dat ?quote:Op zondag 8 juli 2007 13:10 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
De vraag is dus alleen: wie speelt hier Brutus.
Nog steeds verliefd op hemquote:Op zondag 8 juli 2007 11:15 schreef Specsavers het volgende:
[..]
SCH plaatst zich graag in de slachtofferrol maar dit is wel heel erg gelijk heel fok! er bij betrekken![]()
De vraag van de rede.quote:
rede speelt niet, O Brutusquote:
Ho eens even, ik sta niet met een dolk in mijn handen. Maar zeg niet dat ik niet gewaarschuwd heb, wanneer Sigme onder de uitroep 'Ook gij, SCH' ter aarde stort.quote:
En SCH heeft dan ook alle recht om dat te doen, Sigme is totaal ongeloofwaardig en prutst maar wat aan in pol tot grote ergernis van velen.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:49 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ho eens even, ik sta niet met een dolk in mijn handen. Maar zeg niet dat ik niet gewaarschuwd heb, wanneer Sigme onder de uitroep 'Ook gij, SCH' ter aarde stort.
Laat me niet lachenquote:
SCH als Brutus wat een metafoor.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:49 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ho eens even, ik sta niet met een dolk in mijn handen. Maar zeg niet dat ik niet gewaarschuwd heb, wanneer Sigme onder de uitroep 'Ook gij, SCH' ter aarde stort.
De mensen die erover klagen is op 1 hand te tellen.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:09 schreef Aoristus het volgende:
En SCH heeft dan ook alle recht om dat te doen, Sigme is totaal ongeloofwaardig en prutst maar wat aan in pol tot grote ergernis van velen.
Wie dan?quote:Pol verdient beter
Het gaat helemaal nergens over. Het is een trieste hetze.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:17 schreef SCH het volgende:
Daarom stelde ik de vraag - die had ik hier beter niet kunnen stellen, zie ik achteraf weer omdat de groupies en stalkers weer als wormen hun kopjes uit de aarde verheffen. Maar degenen die op de hoogte zijn weten waar het over gaat. De discussie over sigme zal ik hier verder niet meer voeren maar achter de schermen en op andere plekken voortzetten. Graag reacties ook op die manier
Ik denk nu weer in een keer aan een topicquote:Op zondag 8 juli 2007 14:34 schreef Boze_Appel het volgende:
Wie dan?
It don't affect me, zolang het maar geen 1-2'je wordt om SCH in het zadel te helpen.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De mensen die erover klagen is op 1 hand te tellen.
[..]
Wie dan?
Nee, daar zal pol beter van worden.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:42 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik denk nu weer in een keer aan een topic![]()
![]()
Het einde van POL, SCH in het zadel.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:44 schreef Zwaardvisch het volgende:
It don't affect me, zolang het maar geen 1-2'je wordt om SCH in het zadel te helpen.
Waarom wil je het baantje eigenlijk en waarom denk je dat je het beter kan doen?quote:Op zondag 8 juli 2007 14:53 schreef SCH het volgende:
Ik houd niet van paardrijden.
1. Nee ik wil het niet en 2. is derhalve niet meer relevant.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waarom wil je het baantje eigenlijk en waarom denk je dat je het beter kan doen?
Een beetje nicht wil tegenwoordig koningin worden.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waarom wil je het baantje eigenlijk en waarom denk je dat je het beter kan doen?
De gebruikelijke zeikerds...quote:Op zondag 8 juli 2007 14:09 schreef Aoristus het volgende:
En SCH heeft dan ook alle recht om dat te doen, Sigme is totaal ongeloofwaardig en prutst maar wat aan in pol tot grote ergernis van velen.
Jou zeker.quote:Pol verdient beter
Matig. Zulke dingen regel je achter de schermen. Net als de Groep SCH zelf eigenlijk, met paladijn Aoristus.quote:
Met je loserforumquote:Op zondag 8 juli 2007 14:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De gebruikelijke zeikerds...
[..]
Jou zeker.
paladijn?quote:Op zondag 8 juli 2007 15:12 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Matig. Zulke dingen regel je achter de schermen. Net als de Groep SCH zelf eigenlijk, met paladijn Aoristus.
Zei je vrouw dat vannacht ook?quote:
Is dit zo sigme? Ben je mod geworden om POL-users af te werken?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:55 schreef SCH het volgende:
Zij is mod geworden om zelf te proberen er een aantal users af te werken.
quote:Op zondag 8 juli 2007 15:20 schreef kLowJow het volgende:
Is dit zo sigme? Ben je mod geworden om POL-users af te werken?.
Wootquote:Op zondag 8 juli 2007 15:20 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Is dit zo sigme? Ben je mod geworden om POL-users af te werken?.
quote:Op zondag 8 juli 2007 16:08 schreef raaretsalsdoG het volgende:
géén touw aan vast te knopen. Voorbij Fok ontmanteld? Ryan een permban ofzo? En dat allemaal n.a.v. de linksliberale mod Sigme. Kun je nagaan hóe verworden en extreem sommige trollen op dit forum zijn.
Van Aaah's reactie op dit alles begrijp ik al helemaal niets, erg jammer allemaal. Echter, de vakantietijd breekt aan, wellicht wat ruimte en hopelijk wat mooi weer om even af te koppelen.
Mijn naam is niet meer gelieerd aan de baggerakties van sjun zijn persoonlijke vete.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:08 schreef raaretsalsdoG het volgende:
géén touw aan vast te knopen. Voorbij Fok ontmanteld? Ryan een permban ofzo? En dat allemaal n.a.v. de linksliberale mod Sigme. Kun je nagaan hóe verworden en extreem sommige trollen op dit forum zijn.
Van Aaah's reactie op dit alles begrijp ik al helemaal niets, erg jammer allemaal. Echter, de vakantietijd breekt aan, wellicht wat ruimte en hopelijk wat mooi weer om even af te koppelen.
Jij heb natuurlijk geen persoonlijke vete?quote:Op zondag 8 juli 2007 16:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Mijn naam is niet meer gelieerd aan de baggerakties van sjun zijn persoonlijke vete.
Sjun is niet in staat gebleken na 2 jaar eens een punt te zetten achter het gebeurde. Het laat zien wie er werkelijk geen leven heeft.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jij heb natuurlijk geen persoonlijke vete?![]()
Ja, mensen die pm's misbruiken voor allerlei dingen hebben wel een leven.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sjun is niet in staat gebleken na 2 jaar eens een punt te zetten achter het gebeurde. Het laat zien wie er werkelijk geen leven heeft.![]()
Verhip, het lijkt wel een soort SBS6 shownieuwsachttige docusoap te wordenquote:Op zondag 8 juli 2007 16:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, mensen die pm's misbruiken voor allerlei dingen hebben wel een leven.![]()
Het begon natuurlijk met PJO die 'm doorstuurde he?!quote:Op zondag 8 juli 2007 16:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, mensen die pm's misbruiken voor allerlei dingen hebben wel een leven.![]()
Ik heb het bewuste pmmetje ook gelezen en ik kan er echt nioet uithalen wat jullie paar uitzuigers er uit willen halen.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het begon natuurlijk met PJO die 'm doorstuurde he?!
Het was het waard, want er werd akelig duidelijk hoe sigme redeneert. Blijkbaar geldt die gedachte ook bij PJO: Beter mensen van het forum af dan ermee in discussie te gaan.
Deed ik.quote:
Het is een begin.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Deed ik.![]()
Mijn bijdrage: ontmanteling van een hate-log.![]()
Met als extraatje natuurlijk dat je eigen niet al te frisse bijdragen ook weg zijn.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Deed ik.![]()
Mijn bijdrage: ontmanteling van een hate-log.![]()
Neem je nog ontslag of blijft deze operette gewoon voortduren???quote:Op zondag 8 juli 2007 19:11 schreef sigme het volgende:
Kinders, kinders, er zijn vast plaatsen die wel bedoeld zijn voor deze besprekingen. POLFB niet in elk geval. Dus.. Klaar maar weer.
Ik neem geen ontslag. De voortduring van de operette is niet aan mij.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Neem je nog ontslag of blijft deze operette gewoon voortduren???
Steek hier Sigme een hart onder de riem hier maar verderquote:Op zondag 8 juli 2007 19:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Neem je nog ontslag of blijft deze operette gewoon voortduren???
Jij hebt de operette in gang gezet dus je zal er ook een eind aan moet breien. Hoe denk je dat op te lossen. Je hebt in de PM geschreven dat je mod blijft met als doel dat Ryan3 en SCH uiteindelijk van FOK verdwijnen. Hoe zie je dat verder?quote:Op zondag 8 juli 2007 19:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik neem geen ontslag. De voortduring van de operette is niet aan mij.
quote:Op zondag 8 juli 2007 19:27 schreef SCH het volgende:
Jij hebt de operette in gang gezet dus je zal er ook een eind aan moet breien. Hoe denk je dat op te lossen. Je hebt in de PM geschreven dat je mod blijft met als doel dat Ryan3 en SCH uiteindelijk van FOK verdwijnen. Hoe zie je dat verder?
Dan heb jij een andere PM gelezen. Zijn er meerdere versies dan? De versie die ik heb gelezen en nog steeds op Voorbijfok staat volgens mij, bevat dat soort teksten. Ik wil graag weten hoe dat verder moet.quote:
Dat stond er niet, en dat doel is er niet. Ik betwijfel of ik iemand die dat er toch in las ervan kan overtuigen dat dat er niet staat. Maar dat dat doel er niet is & niet was heb ik een paar maal laten weten, en hierbij dan nogmaals.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij hebt de operette in gang gezet dus je zal er ook een eind aan moet breien. Hoe denk je dat op te lossen. Je hebt in de PM geschreven dat je mod blijft met als doel dat Ryan3 en SCH uiteindelijk van FOK verdwijnen. Hoe zie je dat verder?
Het stond er wel maar blijkbaar denk je daar dan nu anders over. Je zult begrijpen dat het moeilijk voor Ryan3 en mij is om je ook nog maar een beetje te vertrouwen en dat je de schijn tegen hebt maar als je hierbij zegt dat je dat doel niet langer zal nastreven, dan accepteer ik dat.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat stond er niet, en dat doel is er niet. Ik betwijfel of ik iemand die dat er toch in las ervan kan overtuigen dat dat er niet staat. Maar dat dat doel er niet is & niet was heb ik een paar maal laten weten, en hierbij dan nogmaals.
Ik heb de voorbij fokquote:Op zondag 8 juli 2007 19:40 schreef SCH het volgende:
Dan heb jij een andere PM gelezen. Zijn er meerdere versies dan? De versie die ik heb gelezen en nog steeds op Voorbijfok staat volgens mij, bevat dat soort teksten. Ik wil graag weten hoe dat verder moet.
Sorry, maar SCH maakt mij gewoon moe. Ik zou graag leverancier zijn van platen voor de kop want dan was is rijk geweest.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:39 schreef sigme het volgende:
Ik ga niet communiceren via het editten van posts. Aanvallen op de man: niet doen.
We kunnen het niet meer nazoeken omdat het forum is opgeheven. Ik heb geen schurfthekel aan sigme, aan niemand niet, ik reageer op de feiten. Feit is dat sigme een paar keer zeer ten nadele van mij gehandeld heeft en daar niet oprecht over was en daar kwam deze PM overheen. Die was erg op de persoon gericht, niet zo handig van een moderator.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb de voorbij fokversie gelezen en zo als jij het stelt staat het er gewoon niet. Dat jij graag er allerlei dingen in wil lezen omdat je blijkbaar een schurfthekel hebt aan sigme moet je zelf weten, maar ga alsjeblieft niet jouw waarheid als DE waarheid verkondigen.
quote:Op zondag 8 juli 2007 19:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Het stond er wel maar blijkbaar denk je daar dan nu anders over. Je zult begrijpen dat het moeilijk voor Ryan3 en mij is om je ook nog maar een beetje te vertrouwen en dat je de schijn tegen hebt maar als je hierbij zegt dat je dat doel niet langer zal nastreven, dan accepteer ik dat.
Ze heeft nog een paar berichtjes hoger mij ge-edit ten voordele van jouw tere ziel.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:49 schreef SCH het volgende:
Maar ze zegt het niet zo bedoeld te hebben en komt daar mee weg bij de clan hier - so be it. Zand erover.
selectief editten?quote:Op zondag 8 juli 2007 19:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik neem geen ontslag. De voortduring van de operette is niet aan mij.
..en verzin ik mijn eigen planquote:Op zondag 8 juli 2007 19:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Accoord.
En bedankt, want vanuit jouw gezichtpunt begrijp ik je bezwaar.
Je lijkt in ieder geval compleet geobsedeerd. Dat moet wel haast uit verliefdheid zijnquote:
Dan hoeven mod's dat niet te doen. Dat scheelt werk.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:42 schreef Boze_Appel het volgende:
Waarom worden topics eigenlijk na een x aantal pagina's gesloten?
Urhm, dat lijkt mij niet, tenzij replique echt heel erg crap is, wat mijn vermoeden is.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:53 schreef EchtGaaf het volgende:
heeft met eindigheid te maken.Ook computers hebben daar last van.
![]()
Als mixkandidaten ingediend.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:06 schreef Lyrebird het volgende:
Er lopen weer twee topics over de Amerikaanse presidentsverkiezingen:
Presidentsverkiezingen US 2008 #2: Hillary, Obama, Giuliani
Hillary Clinton of Rudy Giuliani
Thanksquote:
Vind je? Mijn bedoeling ermee was het wel over de politieke opinie van de weekbladen te hebben. Het schijnt nogal te leven in POL; in nogal wat topics verschijnt commentaar over de politieke geladenheid van artikelen uit opinieweekbladen.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:52 schreef Elseetje het volgende:
Opiniebladen: met meningen enzo.
Is dit niet meer iets voor GC
Ja, ik begrijp de inzet wel: je wil van dat eeuwige gezeur over de elsevier af (en groot gelijk heb je). Maar misschien moet je je OP dan aanpassen en het meer op politiek betrekkenquote:Op maandag 9 juli 2007 21:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Vind je? Mijn bedoeling ermee was het wel over de politieke opinie van de weekbladen te hebben. Het schijnt nogal te leven in POL; in nogal wat topics verschijnt commentaar over de politieke geladenheid van artikelen uit opinieweekbladen.
Ik zie het even aan; schopje GC vind ik niet zo'n gek idee.
Goed punt. Ik zal kijken of ik de OP kan verbeteren.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:00 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp de inzet wel: je wil van dat eeuwige gezeur over de elsevier af (en groot gelijk heb je). Maar misschien moet je je OP dan aanpassen en het meer op politiek betrekkenZo is het wel heel algemeen, met de vraag over abonnementen zou ik je bijna naar TTK verwijzen
Als je daar dan toch komt.....quote:Op maandag 9 juli 2007 21:57 schreef sigme het volgende:
Ik zie het even aan; schopje GC vind ik niet zo'n gek idee.
Beterquote:Op maandag 9 juli 2007 22:06 schreef sigme het volgende:
OP aangepast. Ik zie morgenochtend wel of het nog wat geworden is.
Wat ben je toch een ontzettend sneue, Stalinistische miniagitator. En dat heeft het over integriteit? Je doet me denken aan partijbonzen die beweerden dat ze uitblonken in menselijke waardigheid terwijl ze een heel land lieten verhongeren.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Altijd weer dat gezeik over de Elsevier. Schijnbaar mag je in POL alleen maar bronnen gebruiken die door het linkse gepeupel zijn goed gekeurd zoals Pravda enzo.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:00 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp de inzet wel: je wil van dat eeuwige gezeur over de elsevier af (en groot gelijk heb je). Maar misschien moet je je OP dan aanpassen en het meer op politiek betrekkenZo is het wel heel algemeen, met de vraag over abonnementen zou ik je bijna naar TTK verwijzen
Wel een mooie vergelijking die je trekt tussen SCH en Stalinismequote:Op woensdag 11 juli 2007 07:30 schreef Apropos het volgende:
Wat ben je toch een ontzettend sneue, Stalinistische miniagitator. En dat heeft het over integriteit? Je doet me denken aan partijbonzen die beweerden dat ze uitblonken in menselijke waardigheid terwijl ze een heel land lieten verhongeren.
Ik ga echt niet met je naar bed hoor - hoe zeer je ook aan blijft dringen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:40 schreef Specsavers het volgende:
[..]
Wel een mooie vergelijking die je trekt tussen SCH en Stalinisme![]()
Helaas klopt dit beeld wel![]()
ik deed het ook al. SCH bij twee vergelijkingen met Stalin op één dag, ga je dan neit eens twijfelen aan jezelf?quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:40 schreef Specsavers het volgende:
[..]
Wel een mooie vergelijking die je trekt tussen SCH en Stalinisme![]()
Helaas klopt dit beeld wel![]()
PM's naar jouquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:33 schreef SCH het volgende:
Ik ga echt niet met je naar bed hoor - hoe zeer je ook aan blijft dringen.
Ook al die PM-s hebben geen zin![]()
Nee, dat noemen ze een plaat voor je kop en daar heeft SCH er meer dan een van voor zijn kopquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:47 schreef Napalm het volgende:
ik deed het ook al. SCH bij twee vergelijkingen met Stalin op één dag, ga je dan neit eens twijfelen aan jezelf?![]()
Lees Chewie's postquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom is mijn topic dicht?
Slechte spellers ookquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Was geen vraag voor jou en helaas worden autisten zonder leven bij Fok geaccepteert
Nee, ik ben degene die steeds om onderbouwing en argumentatie vraagt. Dat jij dat ziet als een persoonlijke aanval zegt heel wat meer over jou dan over mij.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jij bent een van diegene die steeds offtopic gaat en steeds personelijke aanvallen doet. Jou zouden ze dus moeten bannen in plaats van mijn topic te sluiten
Misschien mag jij binnenkort wel mod worden. Je hebt het in je.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:43 schreef PJORourke het volgende:
Girls, girls...
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
nu moet Chewie nog het lef hebben om te reageren en haar ongelijk toe te geven
Chewie is opzij gezet door sigme, ik wist het.quote:
Die heeft vast de meeste kloontjes, wat denk jij danquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Chewie is opzij gezet door sigme, ik wist het.
Samen met die gast van vroeger. Kom, hoe heet die alweer, sjunnie of zo iets.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:59 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Die heeft vast de meeste kloontjes, wat denk jij dan
Tip: Gelukkig kun je maar 1 fotoboek openen per ipquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Samen met die gast van vroeger. Kom, hoe heet die alweer, sjunnie of zo iets.
Yvonne reageerde nog op mijn fokboek. Beetje laat, maar goed.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:01 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Tip: Gelukkig kun je maar 1 fotoboek openen per ip
Stonk ze uit haar bek?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Yvonne reageerde nog op mijn fokboek. Beetje laat, maar goed.
Blijkbaar, maar laatste keer viel wel mee.quote:
Je moest eens weten wie er dan allemaal afflikkeren.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Misschien mag jij binnenkort wel mod worden. Je hebt het in je.
Steek hem dan maar in een mesthoop. Ik zou graag willen dat je stopt met dat gestalk hier en via PM's, je bent ook nog zo laf om het te ontkennen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:55 schreef Specsavers het volgende:
[..]
PM's naar jouNee, hoor je bent niet favoriet en nu ik wil ook absoluut niet met jouw naar bed. Steek hem nog liever in een mesthoop
![]()
Waard-gasten verhaaltje.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Chewie is opzij gezet door sigme, ik wist het.
Is dat jullie beleid dan? Okay, ook weer duidelijk toch.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je moest eens weten wie er dan allemaal afflikkeren.
Erg dom natuurlijk. Iemand met Stalin vergelijken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:47 schreef Napalm het volgende:
[..]
ik deed het ook al. SCH bij twee vergelijkingen met Stalin op één dag, ga je dan neit eens twijfelen aan jezelf?![]()
sigme kan dat helemaal niet, pfffffffff. Hoe lang ken jij fok nou al?quote:
Sinds die gekke desiredbard zijn pm doe ik dat niet meer.quote:
Dat jij het als admin kon, wil niet zeggen dat sigme het als mod kan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
sigme kan dat helemaal niet, pfffffffff. Hoe lang ken jij fok nou al?
Ik ben nooit admin van fok geweest.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:35 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat jij het als admin kon, wil niet zeggen dat sigme het als mod kan.
Ach zielig gastje heb mijn PM niet eens geactiveerdquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:29 schreef SCH het volgende:
Steek hem dan maar in een mesthoop. Ik zou graag willen dat je stopt met dat gestalk hier en via PM's, je bent ook nog zo laf om het te ontkennen.
Iemand zoals jij moet dat toch als compliment zien. Zeker om dat het een ras communist wasquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:30 schreef SCH het volgende:
Erg dom natuurlijk. Iemand met Stalin vergelijken.![]()
Ja, jouw PM box blijft natuurlijk naast de reacties op je jank PM's richting Mods etc leegquote:
Ik stalk, jij stalkt, wij stalkenquote:Op donderdag 12 juli 2007 08:02 schreef Specsavers het volgende:
[..]
Ach zielig gastje heb mijn PM niet eens geactiveerd![]()
Je hoopt echt dat mensen denken dat je een favoriet persoon bent he....![]()
[..]
Iemand zoals jij moet dat toch als compliment zien. Zeker om dat het een ras communist was
[..]
Ja, jouw PM box blijft natuurlijk naast de reacties op je jank PM's richting Mods etc leeg![]()
Die hield het dan toch nog best lang volquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:09 schreef yvonne het volgende:
Kloon van gebande, topic dicht
Het is toch wel een probleem sigme. Ik heb echt last van die gast die overal alleen maar reageert op mij en mijn persoon, op allerlei manieren. Ik vind de suggesties die je niet doet, niet echt aantrekkelijk. Ik kaart het hier aan omdat het een forumprobleem is en dus ook iets voor de moderatoren. Ik weet niet wat het beleid is tov users die een ander op een dergelijke hinderlijke manier volgen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:27 schreef sigme het volgende:
SCH, Specsaver, ga toch maar verder via PM, of mail, of maak een date.
Hier niet meer, en wat verder toch volgt wordt verwijderd.
Hou dan op met happen. Dan is de lol er gauw af.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is toch wel een probleem sigme. Ik heb echt last van die gast die overal alleen maar reageert op mij en mijn persoon, op allerlei manieren. Ik vind de suggesties die je niet doet, niet echt aantrekkelijk. Ik kaart het hier aan omdat het een forumprobleem is en dus ook iets voor de moderatoren. Ik weet niet wat het beleid is tov users die een ander op een dergelijke hinderlijke manier volgen?
Dat bedacht ik me ook... Vraag je je natuurlijk af van wie hij een kloon was...quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die hield het dan toch nog best lang vol.
Neuh het stikt hier van de rechtse huilkloons kan me nooit zoveel schelen van wie ze zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:40 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook... Vraag je je natuurlijk af van wie hij een kloon was...
Zal wel een X-Ray kloontje zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:40 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook... Vraag je je natuurlijk af van wie hij een kloon was...
Neejoh die laat zichzelf wel duidelijk zien en komt ook in de SC. Nee dit was er een van een ander.quote:
Overigens is er een nieuw topic over geopend: Bonje in SP om kritisch artikelquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
SP: Poldercommunisten weer ouderwets ondemocratisch Moet dat soort OP's nou? Het zijn geen meningen meer, het is ordinair gescheld, grenzend aan smaad.
Ik heb ook geen probleem met het bespreken ervan. Ik heb wel een probleem met types als de TS van het eerdere topic die alleen maar kunnen schelden en kafferen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Overigens is er een nieuw topic over geopend: Bonje in SP om kritisch artikel
De inhoud is de moeite van bespreking wel waard.
Inderdaad, al staat de eerste inhoudsloze oneliner er al weer. Zou fijn zijn als het eens wat verder gaat dan dat soort zinnetjesquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Overigens is er een nieuw topic over geopend: Bonje in SP om kritisch artikel
De inhoud is de moeite van bespreking wel waard.
Hmm. Dat je er last van hebt en dát hier aankaart was me niet eerder duidelijk. Nu wel; dat betekent dat ik er (zeker hier in POLFB) eerder op zal ingrijpen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is toch wel een probleem sigme. Ik heb echt last van die gast die overal alleen maar reageert op mij en mijn persoon, op allerlei manieren. Ik vind de suggesties die je niet doet, niet echt aantrekkelijk. Ik kaart het hier aan omdat het een forumprobleem is en dus ook iets voor de moderatoren. Ik weet niet wat het beleid is tov users die een ander op een dergelijke hinderlijke manier volgen?
Welnee, een gebande user uit 2005 of 6, totaal onbelangrijkquote:
Opvallend dat de eerste reactie in SCH's topic meteen weer Specsavers is. Zet je toch aan het denken, he? (Dat hoop ik althans....)quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Dat je er last van hebt en dát hier aankaart was me niet eerder duidelijk. Nu wel; dat betekent dat ik er (zeker hier in POLFB) eerder op zal ingrijpen.
Spec heeft in KLB ookal eenquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Opvallend dat de eerste reactie in SCH's topic meteen weer Specsavers is. Zet je toch aan het denken, he? (Dat hoop ik althans....)
quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Spec heeft in KLB ookal eenfantopic over het werk van SCH geopend.
Mijn uitleg staat erbij, dat jij moeite hebt om simpele stukjes tekst te begrijpen kan ik niks aan doen. Topic blijft dus dicht.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lezen gaat je zoals gewoonlijk weer slecht af.
Maar ik vind het weer mooi geweest.
Ik heb mijn mening gegeven, nu moet Chewie nog het lef hebben om te reageren en haar ongelijk toe te geven
FCG?quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:56 schreef Chewie het volgende:
Oh SCH, ga je na 300 notes verder als FCG?![]()
Vals inderdaad. Weggehaald.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:13 schreef Monidique het volgende:
Ellian: Femke, loop nou niet achter de SP aan!
Eerste post in het topic en meteen en alleen over de user waarop gereageerd wordt. Onnodig gemeen.
'maak dat je zuster wijs" is de eerste gedachte die ik dan heb. Maar de ijverige nederlandse onderzoeksjournalisten zullen dit ongetwijfeld nader uitzoeken.quote:Dus sloot ik me aan bij de Fatah beweging, de beweging die een revolutie wilde beginnen om de Palestijnen te bevrijden, om geheel Palestina te bevrijden van de Israëlische bezetting. We begonnen ons te organiseren in kleine verzetsgroepen, en ik leidde twee groepen, een voor mannen en een voor vrouwen. Ik gaf ze les in verzetswerk, en hoe je wapens en explosieven moest gebruiken.
Is goed, je weet me te vinden. Al blijft mijn vraag, ook als er meer ophef komt, of dit niet bij NWS hoort. Het persoonlijke is niet zozeer politiek -mijns inziens- dat het huwelijk van een senator politieke relevantie heeft. Maar dat zien we tegen die tijd wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:31 schreef buachaille het volgende:
Sigme, betreffende het huwelijk van Anja was ik nog op zoek naar extra informatie over haar man. Laat hem (het topic) nog maar even dicht totdat er onvermijdelijk wat meer ophef over ontstaat:
[..]
'maak dat je zuster wijs" is de eerste gedachte die ik dan heb. Maar de ijverige nederlandse onderzoeksjournalisten zullen dit ongetwijfeld nader uitzoeken.
Prima reactie.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:40 schreef Monidique het volgende:
De joods-christelijk-islamitische traditie van Nederland
Kan wel weg, die reactie.
Tja, Sidekick moet inderdaad niet zo persoonlijk doen he.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:41 schreef Monidique het volgende:
Partij Voor de Vrijheid kamervragen... (deel 2)
Persoonlijke aanval, misschien kan er wat gedaan worden aan het minder frisse gedrag van deze user?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:05 schreef Monidique het volgende:
Partij Voor de Vrijheid kamervragen... (deel 2)
Persoonlijke aanval, wat is de relevantie? En eerlijk gezegd, wat is de bijdrage van deze user? Geen.
Iets meer dan dat, maar de logeerpartij is beëindigd.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:43 schreef Boze_Appel het volgende:
Mag dit topic Thuisonderwijs weer terug. Ze hebben weinig toegevoegd behalve moedermelkgelul over hun kroost (goh, hoe onverwacht).
Gedaan. Helaas past de mooiste titel niet; over een toekomstige joods-christelijke-islamitische traditie in NL.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:54 schreef SCH het volgende:
Er is nog een topic geopend over Vogelaar en haar Trouw-interview. Wel logisch want het lopende artikel heeft nogal een onduidelijke TT. Kan het StefanP topic dicht en de titel van het lopende topic misschien aangepast?
Twee voor de prijs van één. Merge gevraagd.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:57 schreef Sidekick het volgende:
Er loopt nu een ministerssalaristopic in POL en NWS.
Notitie van gemaakt. Topic gesloten, dat ging geloof ik niet meer over Vogelaar of over politiek.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:58 schreef gelly het volgende:
Ik weet niet of ie gewoon weer op een ban uit is, maar hij slaat steeds verder door :
Vogelaar: Islam wordt deel van onze cultuur #2
Geen enkele constructieve bijdrage in welke discussie dan ook.
De discussie liep lekker op wat uitzonderingen na. Dat je het niet zeker weet betekent dat je het moet checken.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Notitie van gemaakt. Topic gesloten, dat ging geloof ik niet meer over Vogelaar of over politiek.
jammer, enige topic in POL waar ik een beetje voor warm kon lopen.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Notitie van gemaakt. Topic gesloten, dat ging geloof ik niet meer over Vogelaar of over politiek.
Lijkt mij ook, wat je vindt van Vogelaar heeft voor een groot deel te maken met je denkbeelden over religie, en het kan dan ook geen kwaad die wat te exploreren.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:42 schreef SCH het volgende:
Jammer dat het topic dicht is sigme - het ging wel iets te veel misschien over religie en atheisme, maar het had wel met het onderwerp te maken. Op zich blijft die Vogelaardiscussie deze week wel na-ijlen en het zou op zich wel logisch zijn er op FOK verder over te discussieren - misschien dat het weer open kan morgenochtend ofzo?
Maar het was wel een beetje offtopic, maar als ik het teruglees zit daar niet de reden van het slotje. Meer bij andere leuteraars.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:24 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, wat je vindt van Vogelaar heeft voor een groot deel te maken met je denkbeelden over religie, en het kan dan ook geen kwaad die wat te exploreren.
humor!quote:Op zondag 15 juli 2007 23:31 schreef Elsneetje het volgende:
Sigme heeft gelijk, het ging niet meer over Vogelaar of politiek, geloof ik
Volgens mij ook. En ach, een beetje offtopic moet toch wel kunnen, als de kwaliteit van de posts maar in orde is?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar het was wel een beetje offtopic, maar als ik het teruglees zit daar niet de reden van het slotje. Meer bij andere leuteraars.
Zonde dat het topic is gesloten.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:42 schreef SCH het volgende:
Jammer dat het topic dicht is sigme - het ging wel iets te veel misschien over religie en atheisme, maar het had wel met het onderwerp te maken. Op zich blijft die Vogelaardiscussie deze week wel na-ijlen en het zou op zich wel logisch zijn er op FOK verder over te discussieren - misschien dat het weer open kan morgenochtend ofzo?
linkje?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:10 schreef Chewie het volgende:
In WFL zijn daar al meerder topics over te vinden, over Vogelaar is al een deel 2 geopend
Kan deze laffe kloon niet eens de nek omgedraaid worden?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:25 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Ella Vogelaar: de islam wordt deel van onze cultuur
Voor belangstellenden.
Van de Detente Cordiale.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:25 schreef SCH het volgende:
Bedoel je burgemeester? Van wie is dat een kloon?
Het boze jongetje pleit weer voor censuur.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kan deze laffe kloon niet eens de nek omgedraaid worden?
Integendeel. Meneer post maar onder zijn eigen account, maar daar heeft hij kennelijk de cojones niet voor.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:27 schreef du_ke het volgende:
Het boze jongetje pleit weer voor censuur.
Houd toch eens je mond! Du_ke is liefquote:Op maandag 16 juli 2007 15:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Integendeel. Meneer post maar onder zijn eigen account, maar daar heeft hij kennelijk de cojones niet voor.
Wat een frustraties bij jou, doekje, de laatste tijd...
Hij is enkelt een beetje gefrustreerd.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 15:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Integendeel. Meneer post maar onder zijn eigen account, maar daar heeft hij kennelijk de cojones niet voor.
Wat een frustraties bij jou, doekje, de laatste tijd...
quote:Op maandag 16 juli 2007 15:36 schreef Monidique het volgende:
Zo gefrustreerd dat-ie z'n eigen forumpje creëert om op andere anonieme internettertjes te kankeren.
Grappig, ik heb nog nooit een forum gecreeerd.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:36 schreef Monidique het volgende:
Zo gefrustreerd dat-ie z'n eigen forumpje creëert om op andere anonieme internettertjes te kankeren.
Kennelijk lees jij een ander forum dan ik, want ik ben al weken erg mild en heb in geen tijden iets banwaardigs gezegd.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:36 schreef du_ke het volgende:nee hoor het is puur (leed)vermaak. Je bent je grootste internetvriend kwijtgeraakt en zit weer met allemaal andere frusties op een forumpje boos te doen. Ik vind het echt geweldig.
Ondertussen blijf je wel weer de meest achterlijke troep uitspuwen en ben je straks weer zwaar verontwaardigd over een ban. Hoe kan ik daar nou gefrustreerd over zijn?
Vandaar je maandelijkse bans zekerquote:Op maandag 16 juli 2007 15:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kennelijk lees jij een ander forum dan ik, want ik ben al weken erg mild en heb in geen tijden iets banwaardigs gezegd.
Ga maar door met die frustraties hoor, ik lach er om.![]()
Frustraties over mijn geschiedenis.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:50 schreef du_ke het volgende:
Vandaar je maandelijkse bans zeker.
maar goed ik wens je er veel plezier mee, dan haal je tenminste nog op een manier lol uit je leven. Toch een hele prestatie gezien je geschiedenis.
Oh nee waarom zou gefrustreerd zijn over je geschiedenis? Ik ben niet zo iemand die dat bij gaat houden. Maar wat ik wel weet is dat jij binnenkort weer verbannen zal worden omdat je jezelf weer niet weet te beheersen als het over enge moslims gaat over over andere zaken waar je zo verschrikkelijk onder lijdt.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Frustraties over mijn geschiedenis.Treuriger kan haast niet.
Mis ik hier iets? Waar gaat deze hele discussie overquote:Op maandag 16 juli 2007 15:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vandaar je maandelijkse bans zeker.
maar goed ik wens je er veel plezier mee, dan haal je tenminste nog op een manier lol uit je leven. Toch een hele prestatie gezien je geschiedenis.
Gaat nergens overquote:Op maandag 16 juli 2007 15:57 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Mis ik hier iets? Waar gaat deze hele discussie over![]()
Over du_ke z'n fascinatie voor iemand die niet boeiend isquote:Op maandag 16 juli 2007 15:57 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Mis ik hier iets? Waar gaat deze hele discussie over![]()
Je bent gewoon verliefd.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:57 schreef du_ke het volgende:
m'n favoriete gefrustreerde boze jongetje.
Specsavers bleek de kloon van een moderator te zijn. Hij is ge-euthaniseerdquote:Op maandag 16 juli 2007 16:11 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Over du_ke z'n fascinatie voor iemand die niet boeiend isDoet me een beetje denken aan specsavers vs SCH
Ja, dat blijkt ja... Het staat niet eens in het banmeldtopic, of wel? Wie zal zich nou opwerpen om verliefd op je te worden?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Specsavers bleek de kloon van een moderator te zijn. Hij is ge-euthaniseerd
Neuh, is best sneu als je doodgaat en je krijgt geen rouwadvertentiequote:Op maandag 16 juli 2007 16:19 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt ja... Het staat niet eens in het banmeldtopic, of wel?
Mijn eigenste lieve hunk, volgende week precies 17, 5 jaarquote:Wie zal zich nou opwerpen om verliefd op je te worden?
Dat meen je niet!quote:Op maandag 16 juli 2007 16:17 schreef SCH het volgende:
Is hij minderjarig?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:24 schreef SCH het volgende:
Mijn eigenste lieve hunk, volgende week precies 17, 5 jaar![]()
Martijn_77 tochquote:Op maandag 16 juli 2007 16:17 schreef SCH het volgende:
[..]
En hoe oud was jij?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:09 schreef SCH het volgende:Zelfs toen ik hem leerde kennen was hij al 23.
Voldoet deze user niet aan de policy van fok of aan jouw en sigme's policy?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kan deze laffe kloon niet eens de nek omgedraaid worden?
Als Specsavers dood moest, dan deze toch zeker ook?quote:Op maandag 16 juli 2007 18:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Voldoet deze user niet aan de policy van fok of aan jouw en sigme's policy?
Want burgemeester is sigme? Was dat ook al zo met specsavers?quote:Op maandag 16 juli 2007 18:41 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als Specsavers dood moest, dan deze toch zeker ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |