www.vacaturebank.nl, zo te zien zijn er nog zat vacatures. Maar de functie moderator levert geen hits op.quote:Op woensdag 4 juli 2007 07:48 schreef SCH het volgende:
Is er al een vacature?
Voor jou niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 07:48 schreef SCH het volgende:
Is er al een vacature?
Het jachtseizoen is nog niet geopend, geen behoefte aan lokhomo's op dit momentquote:Op woensdag 4 juli 2007 07:48 schreef SCH het volgende:
Is er al een vacature?
In het kleuterforum ---> http://fokdiscussie.6.forumer.com/index.phpquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:45 schreef sjun het volgende:
Waar kan ik de mod die zich niet laat ryaniseren een hart onder de riem komen steken?
[afbeelding]
Wat lief, een koosnaampjequote:Op woensdag 4 juli 2007 11:50 schreef SCH het volgende:
[..]
In het kleuterforum ---> http://fokdiscussie.6.forumer.com/index.php
Bij deze gedaan toch?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:45 schreef sjun het volgende:
Waar kan ik de mod die zich niet laat ryaniseren een hart onder de riem komen steken?
[afbeelding]
Even weer hard gelachen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:22 schreef sjun het volgende:
van een private, door derden openbaar gemaakte mail
![]()
Deze mag je even uitleggen, net als je hele rol in de laatste rel.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:06 schreef yvonne het volgende:
Even weer hard gelachen.
Euhm, even nadenken, nee.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Deze mag je even uitleggen, net als je hele rol in de laatste rel.
Is die edit van sigme op instructie van jou Yv.?quote:
Sjun heeft meer dan een jaar de kans gekregen om te posten, een oude vete nieuw leven inblazen was blijkbaar het enige dat hij voor ogen had, geen zin an, dus mag ie weer weg.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Is die edit van sigme op instructie van jou Yv.?
Sjun alweer vertrokken?![]()
Zet je hem ook netjes in MED, honeybunny?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:50 schreef yvonne het volgende:
Post weg, etter weg.
Stond er eens een keer iets aardigs!quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
-edit- Als je zo graag wegge-edit wil worden, dan doe ik daar niet moeilijk over. -edit-
Sinds wanneer is dįt nou weer een verplichting?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zet je hem ook netjes in MED, honeybunny?
quote:Wat is bannen en hoe moet het dan verder ?
Als de crew vindt dat je je niet naar wens gedraagt dan kan worden besloten je de toegang tot de site te ontzeggen. De crew bepaalt in alle gevallen hoe lang je ban duurt. Dit wordt op gevoel en specifieke omstandigheden bepaald en kan dus voor iedereen anders zijn. De ban wordt bekend gemaakt in het banmeldtopic in het FOK! mededelingen subforum.
Zet je 'm even terug? De mods zijn wat gespannen.quote:
Sinds er door je voetvolk regelmatig naar verwezen wordt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:00 schreef yvonne het volgende:
Sinds wanneer is dįt nou weer een verplichting?
Ik mis de disclaimerquote:
Ga jij snotwicht de regels aan Yv. uitleggen?quote:
Ik ookquote:
Ja! Laat me nu even 100+ voelenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ga jij snotwicht de regels aan Yv. uitleggen?![]()
O ja, nog bedankt voor de "spontane" ongevraagde unban zo dat ik mee kon gaan in jullie opzetje.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:15 schreef yvonne het volgende:
heren, ik vond het weer gezellig, ik ga lezen
Het is een wat suffe reactie op een suf stuk van jou. Maar wel op de man en offtopic. Sidekick heeft wel een punt met je zure inslag.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:21 schreef StefanP het volgende:
Congolezen krijgen als eerste paspoort, ivm generaal pardon
Volgens mij mag dat dus echt niet.
Ik mis wel meer, rede vooralquote:
Op inhoudelijk vlak heb ik gelijk gekregen en jij mag er niet op reageren. Feedback: ik ben content met de gang van zaken.quote:
spuit 11 geeft modder.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:08 schreef popolon het volgende:
Verder dan maar in de SC dames, mogen de POL mods morgen kijken wat ze hier mee doen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |