Te voorspelbaar cliche. Ook totaal verwacht.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:39 schreef JohnDope het volgende:
Om de definitie compleet te maken: Bi-sexualiteit is een trendy bevlieging, die voortkomt uit een identiteitscrisis.
Ja dat topic, typisch Diego Amanda.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Verdomd zeg, DAM studeerde marketing volgens eigen zeggen. Waarom emigreren vooral contactschuwe mensen?
Hoe ongeloofwaardig.
Dat hoor ik nou nooit.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Kvind het maar een irritante persoon.
Ja maar het dekt wel de gehele strekking, die kan zo in de Dikke van Dalequote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:45 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Te voorspelbaar cliche. Ook totaal verwacht.
Wat een ouwewijvenpraatjes.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nou nee. Waarom denk je dat te kunnen concluderen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:49 schreef JohnDope het volgende:
Ja maar het dekt wel de gehele strekking, die kan zo in de Dikke van Dale![]()
Denk maar even heel diep na en wees eerlijk tegen jezelf, hou een spiegel voor en als je een beetje capabel bent, dan relativeer je een conclusie.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:51 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou nee. Waarom denk je dat te kunnen concluderen?
Nee; zeg het me maar gewoon.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:44 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Pfff genoeg topics, klik maar even op jouw eigen historie, dan zie je van zelf wel wat ik bedoel, als jij tenminste eerlijk tegen jezelf bent.
Ha, mijn vaste flame-tribuneganger.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:45 schreef popolon het volgende:
Ik ben weer heel veel nieuwe woorden tegengekomen in dit topic.
Het is voor mij nou niet het juiste moment om topics van je te gaan zoeken.quote:
Het zal een kloon van Armageddon zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Laat je een eigen versie drukken?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:49 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ja maar het dekt wel de gehele strekking, die kan zo in de Dikke van Dale![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:53 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Denk maar even heel diep na en wees eerlijk tegen jezelf, hou een spiegel voor en als je een beetje capabel bent, dan relativeer je een conclusie.
Ik hoor jou vooral oorverdovend geen antwoord geven.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:55 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het is voor mij nou niet het juiste moment om topics van je te gaan zoeken.![]()
Het passeert de revu en ik reageer er op, netzoals jij doet in andere topics.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
En wat heb jij er overigens mee te maken?
Waarschuw je even de volgende keer? Dit was wat matig.quote:
Gedaan. Biseksualiteit is een geaardheid, zoals alle anderen. Maar wel de minst populaire en meest gediscrimineerde van het zooitje.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:53 schreef JohnDope het volgende:
Denk maar even heel diep na en wees eerlijk tegen jezelf, hou een spiegel voor en als je een beetje capabel bent, dan relativeer je een conclusie.
Geen clone van armageddon.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het zal een kloon van Armageddon zijn.
Wat had jij overigens met dit topic gedaan als je nog mod was geweest?
Ja, maar ik was ook net geband, de blaren staan me nog op de billen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Waarschuw je even de volgende keer? Dit was wat matig.
Je latente homoseksualiteit?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:58 schreef JohnDope het volgende:
Dit is nou een typische vorm van de pot verwijt de ketel dat die zwart ziet.
Het is een kunststukje geworden zo. Een flame die het equivalent is van in dronken toestand met een halfslappe een meisje dat je niet kent pogen te bevredigen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Geen clone van armageddon.
Geschopt naar BNW of TRU. In de huidige toestand trouwens gewoon gesloten, of x pagina's weggehaald en geschopt.
Maak jij een eigen woordenboek?quote:
Nou goed, doe ik een gastdinges.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Geen clone van armageddon.
Geschopt naar BNW of TRU. In de huidige toestand trouwens gewoon gesloten, of x pagina's weggehaald en geschopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |