www.vacaturebank.nl, zo te zien zijn er nog zat vacatures. Maar de functie moderator levert geen hits op.quote:Op woensdag 4 juli 2007 07:48 schreef SCH het volgende:
Is er al een vacature?
Voor jou niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 07:48 schreef SCH het volgende:
Is er al een vacature?
Het jachtseizoen is nog niet geopend, geen behoefte aan lokhomo's op dit momentquote:Op woensdag 4 juli 2007 07:48 schreef SCH het volgende:
Is er al een vacature?
In het kleuterforum ---> http://fokdiscussie.6.forumer.com/index.phpquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:45 schreef sjun het volgende:
Waar kan ik de mod die zich niet laat ryaniseren een hart onder de riem komen steken?
[afbeelding]
Wat lief, een koosnaampjequote:Op woensdag 4 juli 2007 11:50 schreef SCH het volgende:
[..]
In het kleuterforum ---> http://fokdiscussie.6.forumer.com/index.php
Bij deze gedaan toch?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:45 schreef sjun het volgende:
Waar kan ik de mod die zich niet laat ryaniseren een hart onder de riem komen steken?
[afbeelding]
Even weer hard gelachen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:22 schreef sjun het volgende:
van een private, door derden openbaar gemaakte mail
![]()
Deze mag je even uitleggen, net als je hele rol in de laatste rel.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:06 schreef yvonne het volgende:
Even weer hard gelachen.
Euhm, even nadenken, nee.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Deze mag je even uitleggen, net als je hele rol in de laatste rel.
Is die edit van sigme op instructie van jou Yv.?quote:
Sjun heeft meer dan een jaar de kans gekregen om te posten, een oude vete nieuw leven inblazen was blijkbaar het enige dat hij voor ogen had, geen zin an, dus mag ie weer weg.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Is die edit van sigme op instructie van jou Yv.?
Sjun alweer vertrokken?![]()
Zet je hem ook netjes in MED, honeybunny?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:50 schreef yvonne het volgende:
Post weg, etter weg.
Stond er eens een keer iets aardigs!quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
-edit- Als je zo graag wegge-edit wil worden, dan doe ik daar niet moeilijk over. -edit-
Sinds wanneer is dát nou weer een verplichting?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zet je hem ook netjes in MED, honeybunny?
quote:Wat is bannen en hoe moet het dan verder ?
Als de crew vindt dat je je niet naar wens gedraagt dan kan worden besloten je de toegang tot de site te ontzeggen. De crew bepaalt in alle gevallen hoe lang je ban duurt. Dit wordt op gevoel en specifieke omstandigheden bepaald en kan dus voor iedereen anders zijn. De ban wordt bekend gemaakt in het banmeldtopic in het FOK! mededelingen subforum.
Zet je 'm even terug? De mods zijn wat gespannen.quote:
Sinds er door je voetvolk regelmatig naar verwezen wordt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:00 schreef yvonne het volgende:
Sinds wanneer is dát nou weer een verplichting?
Ik mis de disclaimerquote:
Ga jij snotwicht de regels aan Yv. uitleggen?quote:
Ik ookquote:
Ja! Laat me nu even 100+ voelenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ga jij snotwicht de regels aan Yv. uitleggen?![]()
O ja, nog bedankt voor de "spontane" ongevraagde unban zo dat ik mee kon gaan in jullie opzetje.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:15 schreef yvonne het volgende:
heren, ik vond het weer gezellig, ik ga lezen
Het is een wat suffe reactie op een suf stuk van jou. Maar wel op de man en offtopic. Sidekick heeft wel een punt met je zure inslag.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:21 schreef StefanP het volgende:
Congolezen krijgen als eerste paspoort, ivm generaal pardon
Volgens mij mag dat dus echt niet.
Ik mis wel meer, rede vooralquote:
Op inhoudelijk vlak heb ik gelijk gekregen en jij mag er niet op reageren. Feedback: ik ben content met de gang van zaken.quote:
spuit 11 geeft modder.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:08 schreef popolon het volgende:
Verder dan maar in de SC dames, mogen de POL mods morgen kijken wat ze hier mee doen.
quote:
Dan moet je SHE maar eens lief aankijken maar dat betwijfel ik. Ik heb trouwens liever dat je Arma onder vuur neemt, die's nog wat gewilliger.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:16 schreef Floripas het volgende:
Dichtlaten, lijkt me.
Don't ban the Floripas
Arma is ook nog wel een beetje irritanter.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Dan moet je SHE maar eens lief aankijken maar dat betwijfel ik. Ik heb trouwens liever dat je Arma onder vuur neemt, die's nog wat gewilliger.
SC is geen vrijplaats.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:25 schreef Aoristus het volgende:
Sigme, tief nou eens keer op met je gekloot, nu zit je godverdomme weer in de sc te frutten aan iets wat je geen REET aangaat
Voor jou zeker niet, het zal je vast opgevallen zijn dat je niet zo heel erg populair bent. Gewoon even tot 10 tellen. Lukt dat, denk je?quote:
Populariteit is niet nodig. Zeker niet voor modererenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:30 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Voor jou zeker niet, het zal je vast opgevallen zijn dat je niet zo heel erg populair bent. Gewoon even tot 10 tellen. Lukt dat, denk je?
Mwoa, iedereen kent de inhoud van je pm inmiddels wel hoor. Van je 'vriendjes' hoef je het niet te hebben. Neem dat maar mee in je kennisopbouwquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Populariteit is niet nodig. Zeker niet voor modereren.
Je hebt je punt gemaakt, je vond die edit niet goed. Ter kennisgeving aangenomen.
Ik heb deze even genote.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:25 schreef Aoristus het volgende:
Sigme, tief nou eens keer op met je gekloot, nu zit je godverdomme weer in de sc te frutten aan iets wat je geen REET aangaat
Wat goed van jouquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb deze even genote.
Kan je niet normaal iets aankaarten?![]()
wow, dat is al een note waard?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb deze even genote.
Kan je niet normaal iets aankaarten?![]()
Integriteit wel. En je hebt laten zien dat je die niet bezit als POL-mod.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Populariteit is niet nodig. Zeker niet voor modereren.
off-topic geneuzel blijf ik verwijderen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:53 schreef Aoristus het volgende:
en weer zijn er 2 berichten gewist, ook notes zeker?
Yvonne, kom je even voelen?
Dan kan je nog wel meer weghalen uit dit topic. Zou sterker zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
off-topic geneuzel blijf ik verwijderen.
Maar het jouwe laat je natuurlijk staan, zelfs dat van de onbekende mod popolon. Goed manquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:51 schreef popolon het volgende:
't Is hier echt nog erger dan een kleuterklas. Een stelletje volwassen mensen die een heksenjacht op een mod in gang gezet hebben. Hoe sneu.
1. IK ging dom om met de PM.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:55 schreef SCH het volgende:
Heksenjacht? Kom nou toch. Duw haar nou niet in de slachtofferrol. Het is andersom. Zij is mod geworden om zelf te proberen er een aantal users af te werken. Daar was ze aardig mee op dreef maar ze ging een beetje dom om met de PM. Ik weet niet of je het hele verhaal kent poop, maar dit is in ieder geval een al te simpele conclusie.
Absoluut en ik geloof bijlange na niet dat dat useraantal bij SCH en Ryan3 beperkt blijft. Er zijn er meer die dat denken en daarom zou ik graag willen weten waarom Sigme en eigenlijk ook Rock (een beetje) nog mod zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Heksenjacht? Kom nou toch. Duw haar nou niet in de slachtofferrol. Het is andersom. Zij is mod geworden om zelf te proberen er een aantal users af te werken. Daar was ze aardig mee op dreef maar ze ging een beetje dom om met de PM. Ik weet niet of je het hele verhaal kent poop, maar dit is in ieder geval een al te simpele conclusie.
Ja, dat zou ik ook zeggen als ik julllie was.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:58 schreef PJORourke het volgende:
2. Dat hele verhaal is een bel hete lucht.
De gehele SC is offtopic.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoe kun je nou off topic gaan in een SC?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik overleg even met de anderenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:58 schreef EchtGaaf het volgende:
WTF. Sigme!!!
Als jij dictator van dit land zou zijn....
<knip>
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik hoop dat je opvolger dit veel eerlijker en beter gaat doen.
homoquote:Op zondag 8 juli 2007 00:32 schreef Specsavers het volgende:
SCH is weer met een heksenjacht bezig is het Martijn_77 dan is het Sigme wel....
Je blijft echt een zielig ventje he
Toch niet om jezelf in het zadel te helpen mag ik hopen. Je zou het niet beter doen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:53 schreef SCH het volgende:
[..]
hoe staat het met die kwestie. vooralsnog blijven de users hier rustig omdat de verwachting nog steeds is dat sigme gewieberd wordt - we kunnen ons niet voorstellen dat ze blijft namelijk nadat openlijk is gebleken dat haar missie is om users van FOK te verwijderen - graag duidelijkheid van FA's of modjes hierover - op MSN en PM wordt steeds gezegd dat er 'achter de schermen' nog over gepraat wordt
"de users"?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:53 schreef SCH het volgende:
....... hoe staat het met die kwestie. vooralsnog blijven de users hier rustig omdat de verwachting nog steeds is dat sigme gewieberd wordt ..
Dat ik dat nog mag mee makenquote:Op zondag 8 juli 2007 08:35 schreef raaretsalsdoG het volgende:
"de users"?
SCH als woordvoerdster van de users van Fok!?
SCH plaatst zich graag in de slachtofferrol maar dit is wel heel erg gelijk heel fok! er bij betrekkenquote:Op zondag 8 juli 2007 08:35 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
"de users"?
![]()
Tipje: Doe dat voortaan voordat je iets dergelijks doet...quote:
Hij verwoordt het goed.quote:Op zondag 8 juli 2007 08:35 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
"de users"?
![]()
De chronologie wordt hier altijd achteraf bepaaldquote:Op zondag 8 juli 2007 11:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tipje: Doe dat voortaan voordat je iets dergelijks doet...
SCH is voor piemels in de mond te nemen, niet voor woorden.quote:Op zondag 8 juli 2007 08:35 schreef raaretsalsdoG het volgende:
"de users"?
![]()
Dus zo denk jij over SCH, omdat die homo is?quote:Op zondag 8 juli 2007 12:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
SCH is voor piemels in de mond te nemen, niet voor woorden.
Nee, ik vind SCH gewoon een aandachtsgeile jankbek, net als jij dat bent.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dus zo denk jij over SCH, omdat die homo is?
En wat doe jij nu dan met deze post?quote:Op zondag 8 juli 2007 12:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, ik vind SCH gewoon een aandachtsgeile jankbek, net als jij dat bent.
Doe wat nuttigs met je tijd zou ik zeggen, ipv. dit eeuwige gejank. Je reageert amper op POL-topics, je jankt alleen maar over sigme. Ik wou dat ik de tijd had om mij druk te maken over een mod op een internetforumpje, dan zou ik er nog minstens 6 hobbies bij kunnen nemen.
Noem er eens 5quote:Op zondag 8 juli 2007 12:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, ik vind SCH gewoon een aandachtsgeile jankbek, net als jij dat bent.
Doe wat nuttigs met je tijd zou ik zeggen, ipv. dit eeuwige gejank. Je reageert amper op POL-topics, je jankt alleen maar over sigme. Ik wou dat ik de tijd had om mij druk te maken over een mod op een internetforumpje, dan zou ik er nog minstens 6 hobbies bij kunnen nemen.
Janken dat jullie niet zo moeten janken, maar ik maak er geen oneindige vete van zoals jullie wel doen.quote:
De vraag is dus alleen: wie speelt hier Brutus.quote:
Wiens vraag is dat ?quote:Op zondag 8 juli 2007 13:10 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
De vraag is dus alleen: wie speelt hier Brutus.
Nog steeds verliefd op hemquote:Op zondag 8 juli 2007 11:15 schreef Specsavers het volgende:
[..]
SCH plaatst zich graag in de slachtofferrol maar dit is wel heel erg gelijk heel fok! er bij betrekken![]()
De vraag van de rede.quote:
rede speelt niet, O Brutusquote:
Ho eens even, ik sta niet met een dolk in mijn handen. Maar zeg niet dat ik niet gewaarschuwd heb, wanneer Sigme onder de uitroep 'Ook gij, SCH' ter aarde stort.quote:
En SCH heeft dan ook alle recht om dat te doen, Sigme is totaal ongeloofwaardig en prutst maar wat aan in pol tot grote ergernis van velen.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:49 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ho eens even, ik sta niet met een dolk in mijn handen. Maar zeg niet dat ik niet gewaarschuwd heb, wanneer Sigme onder de uitroep 'Ook gij, SCH' ter aarde stort.
Laat me niet lachenquote:
SCH als Brutus wat een metafoor.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:49 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ho eens even, ik sta niet met een dolk in mijn handen. Maar zeg niet dat ik niet gewaarschuwd heb, wanneer Sigme onder de uitroep 'Ook gij, SCH' ter aarde stort.
De mensen die erover klagen is op 1 hand te tellen.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:09 schreef Aoristus het volgende:
En SCH heeft dan ook alle recht om dat te doen, Sigme is totaal ongeloofwaardig en prutst maar wat aan in pol tot grote ergernis van velen.
Wie dan?quote:Pol verdient beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |