Dan moet je SHE maar eens lief aankijken maar dat betwijfel ik. Ik heb trouwens liever dat je Arma onder vuur neemt, die's nog wat gewilliger.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:16 schreef Floripas het volgende:
Dichtlaten, lijkt me.
Don't ban the Floripas
Arma is ook nog wel een beetje irritanter.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Dan moet je SHE maar eens lief aankijken maar dat betwijfel ik. Ik heb trouwens liever dat je Arma onder vuur neemt, die's nog wat gewilliger.
SC is geen vrijplaats.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:25 schreef Aoristus het volgende:
Sigme, tief nou eens keer op met je gekloot, nu zit je godverdomme weer in de sc te frutten aan iets wat je geen REET aangaat
Voor jou zeker niet, het zal je vast opgevallen zijn dat je niet zo heel erg populair bent. Gewoon even tot 10 tellen. Lukt dat, denk je?quote:
Populariteit is niet nodig. Zeker niet voor modererenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:30 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Voor jou zeker niet, het zal je vast opgevallen zijn dat je niet zo heel erg populair bent. Gewoon even tot 10 tellen. Lukt dat, denk je?
Mwoa, iedereen kent de inhoud van je pm inmiddels wel hoor. Van je 'vriendjes' hoef je het niet te hebben. Neem dat maar mee in je kennisopbouwquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Populariteit is niet nodig. Zeker niet voor modereren.
Je hebt je punt gemaakt, je vond die edit niet goed. Ter kennisgeving aangenomen.
Ik heb deze even genote.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:25 schreef Aoristus het volgende:
Sigme, tief nou eens keer op met je gekloot, nu zit je godverdomme weer in de sc te frutten aan iets wat je geen REET aangaat
Wat goed van jouquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb deze even genote.
Kan je niet normaal iets aankaarten?![]()
wow, dat is al een note waard?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb deze even genote.
Kan je niet normaal iets aankaarten?![]()
Integriteit wel. En je hebt laten zien dat je die niet bezit als POL-mod.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Populariteit is niet nodig. Zeker niet voor modereren.
off-topic geneuzel blijf ik verwijderen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:53 schreef Aoristus het volgende:
en weer zijn er 2 berichten gewist, ook notes zeker?
Yvonne, kom je even voelen?
Dan kan je nog wel meer weghalen uit dit topic. Zou sterker zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
off-topic geneuzel blijf ik verwijderen.
Maar het jouwe laat je natuurlijk staan, zelfs dat van de onbekende mod popolon. Goed manquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:51 schreef popolon het volgende:
't Is hier echt nog erger dan een kleuterklas. Een stelletje volwassen mensen die een heksenjacht op een mod in gang gezet hebben. Hoe sneu.
1. IK ging dom om met de PM.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:55 schreef SCH het volgende:
Heksenjacht? Kom nou toch. Duw haar nou niet in de slachtofferrol. Het is andersom. Zij is mod geworden om zelf te proberen er een aantal users af te werken. Daar was ze aardig mee op dreef maar ze ging een beetje dom om met de PM. Ik weet niet of je het hele verhaal kent poop, maar dit is in ieder geval een al te simpele conclusie.
Absoluut en ik geloof bijlange na niet dat dat useraantal bij SCH en Ryan3 beperkt blijft. Er zijn er meer die dat denken en daarom zou ik graag willen weten waarom Sigme en eigenlijk ook Rock (een beetje) nog mod zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Heksenjacht? Kom nou toch. Duw haar nou niet in de slachtofferrol. Het is andersom. Zij is mod geworden om zelf te proberen er een aantal users af te werken. Daar was ze aardig mee op dreef maar ze ging een beetje dom om met de PM. Ik weet niet of je het hele verhaal kent poop, maar dit is in ieder geval een al te simpele conclusie.
Ja, dat zou ik ook zeggen als ik julllie was.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:58 schreef PJORourke het volgende:
2. Dat hele verhaal is een bel hete lucht.
De gehele SC is offtopic.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoe kun je nou off topic gaan in een SC?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik overleg even met de anderenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:58 schreef EchtGaaf het volgende:
WTF. Sigme!!!
Als jij dictator van dit land zou zijn....
<knip>
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik hoop dat je opvolger dit veel eerlijker en beter gaat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |