Het gaat helemaal nergens over. Het is een trieste hetze.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:17 schreef SCH het volgende:
Daarom stelde ik de vraag - die had ik hier beter niet kunnen stellen, zie ik achteraf weer omdat de groupies en stalkers weer als wormen hun kopjes uit de aarde verheffen. Maar degenen die op de hoogte zijn weten waar het over gaat. De discussie over sigme zal ik hier verder niet meer voeren maar achter de schermen en op andere plekken voortzetten. Graag reacties ook op die manier
Ik denk nu weer in een keer aan een topicquote:Op zondag 8 juli 2007 14:34 schreef Boze_Appel het volgende:
Wie dan?
It don't affect me, zolang het maar geen 1-2'je wordt om SCH in het zadel te helpen.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De mensen die erover klagen is op 1 hand te tellen.
[..]
Wie dan?
Nee, daar zal pol beter van worden.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:42 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik denk nu weer in een keer aan een topic![]()
![]()
Het einde van POL, SCH in het zadel.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:44 schreef Zwaardvisch het volgende:
It don't affect me, zolang het maar geen 1-2'je wordt om SCH in het zadel te helpen.
Waarom wil je het baantje eigenlijk en waarom denk je dat je het beter kan doen?quote:Op zondag 8 juli 2007 14:53 schreef SCH het volgende:
Ik houd niet van paardrijden.
1. Nee ik wil het niet en 2. is derhalve niet meer relevant.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waarom wil je het baantje eigenlijk en waarom denk je dat je het beter kan doen?
Een beetje nicht wil tegenwoordig koningin worden.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waarom wil je het baantje eigenlijk en waarom denk je dat je het beter kan doen?
De gebruikelijke zeikerds...quote:Op zondag 8 juli 2007 14:09 schreef Aoristus het volgende:
En SCH heeft dan ook alle recht om dat te doen, Sigme is totaal ongeloofwaardig en prutst maar wat aan in pol tot grote ergernis van velen.
Jou zeker.quote:Pol verdient beter
Matig. Zulke dingen regel je achter de schermen. Net als de Groep SCH zelf eigenlijk, met paladijn Aoristus.quote:
Met je loserforumquote:Op zondag 8 juli 2007 14:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De gebruikelijke zeikerds...
[..]
Jou zeker.
paladijn?quote:Op zondag 8 juli 2007 15:12 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Matig. Zulke dingen regel je achter de schermen. Net als de Groep SCH zelf eigenlijk, met paladijn Aoristus.
Zei je vrouw dat vannacht ook?quote:
Is dit zo sigme? Ben je mod geworden om POL-users af te werken?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:55 schreef SCH het volgende:
Zij is mod geworden om zelf te proberen er een aantal users af te werken.
quote:Op zondag 8 juli 2007 15:20 schreef kLowJow het volgende:
Is dit zo sigme? Ben je mod geworden om POL-users af te werken?.
Wootquote:Op zondag 8 juli 2007 15:20 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Is dit zo sigme? Ben je mod geworden om POL-users af te werken?.
quote:Op zondag 8 juli 2007 16:08 schreef raaretsalsdoG het volgende:
géén touw aan vast te knopen. Voorbij Fok ontmanteld? Ryan een permban ofzo? En dat allemaal n.a.v. de linksliberale mod Sigme. Kun je nagaan hóe verworden en extreem sommige trollen op dit forum zijn.
Van Aaah's reactie op dit alles begrijp ik al helemaal niets, erg jammer allemaal. Echter, de vakantietijd breekt aan, wellicht wat ruimte en hopelijk wat mooi weer om even af te koppelen.
Mijn naam is niet meer gelieerd aan de baggerakties van sjun zijn persoonlijke vete.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:08 schreef raaretsalsdoG het volgende:
géén touw aan vast te knopen. Voorbij Fok ontmanteld? Ryan een permban ofzo? En dat allemaal n.a.v. de linksliberale mod Sigme. Kun je nagaan hóe verworden en extreem sommige trollen op dit forum zijn.
Van Aaah's reactie op dit alles begrijp ik al helemaal niets, erg jammer allemaal. Echter, de vakantietijd breekt aan, wellicht wat ruimte en hopelijk wat mooi weer om even af te koppelen.
Jij heb natuurlijk geen persoonlijke vete?quote:Op zondag 8 juli 2007 16:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Mijn naam is niet meer gelieerd aan de baggerakties van sjun zijn persoonlijke vete.
Sjun is niet in staat gebleken na 2 jaar eens een punt te zetten achter het gebeurde. Het laat zien wie er werkelijk geen leven heeft.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jij heb natuurlijk geen persoonlijke vete?![]()
Ja, mensen die pm's misbruiken voor allerlei dingen hebben wel een leven.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sjun is niet in staat gebleken na 2 jaar eens een punt te zetten achter het gebeurde. Het laat zien wie er werkelijk geen leven heeft.![]()
Verhip, het lijkt wel een soort SBS6 shownieuwsachttige docusoap te wordenquote:Op zondag 8 juli 2007 16:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, mensen die pm's misbruiken voor allerlei dingen hebben wel een leven.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |